21.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - I znowu nic ... / przepis na pizzę

Tuesday, February 21, 2012

Cześć. Mówiłam, że chciałabym jakoś mało wiele spędzić ferie. - Niestety to totalny niewypał. Oczywiście fajnie, że do szkoły się nie idzie ale poza tym nic ciekawego się nie wydarzyło. Nie licząc niektórych dni, które były fajne. Obudziłam się przed 10, lub 9. Sama nie wiem tak czy inaczej siostra wyszła z mamą, ja zostałam sama więc usnęłam. Jak chciałam połączyć internet to miałam wiele trudności. -,- Z racji tego, że mam bezprzewodowy internet zasięg był słaby. Weszłam sobie na siostry komputer i jej internet po kilku próbach uruchomił się. Na prawdę nie miałam co robić i po bazgrałam sobie chyba po raz pierwszy w pancie. Zbytnio nic ciekawego nie wyszło i dodam, że to moje pierwsze "dzieła". Trudno się rysuje myszką. -,- Myślałam, że to będzie trochę łatwiejsze.


Mam dla was przygotowane dwa obrazki z siostry komputera ale na razie nie mam jak wysłać. Jutro może pokażę je. U siostry narysowałam jednego donuta i kokardkę. Więc ... na serio nic specjalnego. ; )
Później zadzwoniła do mnie Ada, prosząc bym poszła z nią do fryzjera na podcięcie krzywki. Szczerze? Ada wygląda nieco inaczej niż pamiętacie ; ) (my-beautiful-fashion.blogspot.com) Ogólnie Ada mnie denerwuje bo nie pisze bloga. Twierdzi, że nie ma czasu a to wgl. nie prawda. Gdyby chciała mogłaby mieć zdjęć dużo.
Po fryzjerze poszłyśmy do sklepu po białe Michaśki! < 3 Kocham je. ♥
Teraz się strasznie, strasznie nudzę. Jest tak ponuro na dworze... Siedzę przy zgaszonym świetle. - Laptop mi wystarcza jest, senna atmosfera. Taką lubię najbardziej. Skłania mnie ona do obejrzenia jakiegoś filmu na laptopie. Może się skuszę... i obejrzę po raz drugi Smerfy?

http://www.wallpapersmovie.com/images/wallpapers/The-Smurfs-1-629730.jpeg
Film mi się spodobał. ^^ Ahh... na pewno przy oglądaniu nie może zabraknąć tostów z nutellką lub sandwiczów z serem, szynką i ketchupem. No i ... oczywiście herbatką lub kakao.
Jedyne zdjęcie na dziś :
Wiem, takie nijakie ale chociaż coś.
I mam zdjęcie nawiązujące do teraźniejszej pory.
Za jakość powyższego zdjęcia absolutnie nie odpowiadam, ponieważ tamta stronka sama tak popsuła. -,-

Ahh.. przypomniało mi się że pisałam w notce, ze pokażę jak wyszła mi pizza. Właściwie ja ją "dekorowałam". Była bardzo syta i pyszna ; )
Macie smaka na pizzę?
Przepis :
1,5 szklanki mąki,
25-30g drożdży,
1/2 szklanki letniej wody,
1 łyżeczka oleju,
1/3  łyżeczki soli,

Mąkę, sól, i olej umieszczamy w pojemniku na ciasto (np. miseczce). Drożdże drobno kruszymy do szklanki i zalewamy letnią wodą – mieszamy do całkowitego rozpuszczenia drożdży. Zawartość szklanki wlewamy do miseczki z mąką i wyrabiamy. Ciasto na pizze wymaga dobrego rozrobienia. Jeżeli ciasto jest zbyt suche (roluje się jak klocek a wewnątrz widać grudki mąki) należy dolewać małe ilości wody i mieszać.
Całość odstawiamy do wyrośnięcia (miskę z ciastem przykrywamy np. kocem i odstawiamy aż wyrośnie). Gdy ciasto na pizze zaczyna rosnąć, my zaglądamy do lodówki i szukamy dodatkowych składników – kiełbasa, boczek, pomidor, żółty ser, szczypiorek, kukurydza konserwowa, tuńczyk – wszystko się nada.
Gdy Nasze ciasto już wyrosło, smarujemy blachę do pieczenia masłem lub margaryną i nakładamy równomiernie ciasto na pizze. Górę smarujemy delikatnie ketchupem i wykładamy składniki.
Całość wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na okres 15-20 minut.

I... pizza gotowa. ♥

Dobra, zrobiłam się głodna, idę zrobić sandwicze i włączę film. ; )

Cześć ; *

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. Mmm ... Ta pizza . ; ) . Fajne fotki . A co do smerfów to mi też się spodobały .

    ♥ Sally ; *

    ReplyDelete
  2. mmmm... ale mi smaka narobiłaś ;]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;]

    ReplyDelete
  3. Niedobra ty!
    Zrobiłaś mi smaka na pizze!
    _________________________________________

    Dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. podziel się pizzą ! xD jestem głodna ;( pizza wygląda smakowicie ;P
    pozdrowionka ;**

    ReplyDelete
  5. smaka mi narobiłaś :D
    kocham białe Michaśki ♥

    ReplyDelete
  6. pizza, mniam!!!


    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mmm.. pizza :) tylko ochoty narobiłaś:P

    Moja koleżanka też "nie mas czasu na bloga"

    hhehe dobre z tym nudzi się jej.
    Ja chodzę do szkoły i mi się nie nudzi :P Szkoła to jednak dobra rzecz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ; )

      Ja tam wolę się nudzić niż do szkoły chodzić. ; p

      Delete
  8. Pizza wygląda przepysznie ;D
    <3

    ReplyDelete
  9. ale smaka zrobiłaś :D
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  10. Teraz ja chce pizze <3 Mniam, pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  11. Jak ja uwielbiam Białe Michałki ;-)
    A pizze dziś jadłam mniamiii

    ReplyDelete
  12. Mmm pizza musiała być pyszna :) A myszką wcale tak prosto nie jest coś namalować :)

    ReplyDelete
  13. ja (jeszcze) nie oglądałam smerfów ...
    a ta pizza wygląda smakowicie ♥♥♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. zjadłabym taką domową pizze! ;)

    ReplyDelete
  15. ostatnio się już dość pizzy najadłam ;P

    dużo rzeczy jest do robienia, nie musisz sie nudzic ;) możesz sie wybrac do jakiegos sh, kupic jakis t-shirt i przerobic np. ;) ponaszywac cos..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ; )

      Może coś będę robić. Zobaczy się ; p
      Może dokończę rysunek, który rozpoczęłam w tamtym tygodniu. ; )

      Delete
  16. jej ta pizza wygląda fantastycznie <3

    ReplyDelete
  17. Zjadłabym pizze, ale nie umiem zrobić ;p. Prędzej piekarnik mnie wywali za drzwi ;D.
    Nie oglądałam jeszcze smerfów :o
    Fajnie masz, że masz ferie.. Ja już chodzę drugi tydzień do szkoły... Chcę weekeend!!!! ♥
    Zapraszam :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łatwa jest ; )
      Rodzice niech pomogą ; p
      Bo ja też... tylko "dekorowałam ją" ; P

      Delete
  18. pizza, tosty z nutella <3

    ReplyDelete
  19. Fajny pączek;P Tobie i tak to lepiej wychodzi ode mnie;) A tak w ogóle na jakiej stronce robiłaś to zdjęcie z ,,Trudnych Sparw".?

    Wejdziesz na mojego bloga:

    http://mojezycie-weronikaaa.blogspot.com/

    Z góry dzięki

    ReplyDelete
  20. ale mi zrobiłaś smaka, ah :)

    ReplyDelete
  21. mniammm, narobiłaś mi smaka :)) Zapraszam do siebie na nowy post :)

    ReplyDelete
  22. ciekawy wpis! zapraszam do mnie częściej, buziaki! ;)

    ReplyDelete
  23. bardzo miło mi że obserwujesz mojego bloga !
    twój też jest ciekawy, ale przyznam, ze nie obserwuje blogów, mam je w swoich zakładkach :>

    Pozdrawiam,
    Martoszka

    ReplyDelete
  24. Kurde przez cb mam ochotę na pizzę! XD

    ReplyDelete
  25. używasz dziwnego słowa, wgl do nie da sie zozumieć a mianowicie 'mało wiele '...-.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem co w tym dziwnego ; )
      Skoro nie potrafisz go zrozumieć już domyślam się jaka jest twoja inteligencja...

      Pozdrawiam ; ))

      Delete
    2. Ja też uważam,że to dziwne słowo mogłabyś je wytłumaczyć? xD

      Delete
    3. Geniuszu kieruję się do Ciebie. ; )
      Anonimie drogi, tak się mówi. ; >
      Jeżeli nie słyszałeś/aś nigdy takiego słowa to twoja inteligencja mnie powala ; )

      Mało wiele - mówi się tak w przypadku, gdy chce się zastąpić np. "jakoś". Wtedy zdanie by wyglądało tak :
      Mówiłam, że chciałabym jakoś spędzić ferie.

      Jest także słowo : mniej więcej
      Na pewno tego również nie rozumiesz ^^
      Używa się go np. by powiedzieć "Mniej więcej dobrze wykonałaś zadanie"

      Mało wiele oraz mniej więcej można używać wszędzie gdzie pasuje. To nie znaczy mniej ... lub więcej... ani mało...lub wiele...

      Dobra po co ja tłumaczę, skoro ty nie potrafisz pojąć takiego słowa to tylu liter ile tu napisałam na pewno nie zdołasz zrozumieć.

      Pozdrawiam ; **

      Delete
    4. Mniej więcej jest takie słowo, ale mało wiele nie! I to Twoja inteligencja mnie powala dziecko Pozdrawiam :*:*:*:*:*:*

      Delete
    5. Znalazłam nawet w internecie ; )
      I można tego używać :
      Jan Twardowski :
      Mało wiele





      Żył lat mało wiele

      serce złotoszczere

      cudownie uzdrowiony

      umarł na cholerę



      1996


      XoXo ^^
      Nie kłóć się xd

      Delete
  26. Dziękuję i również obserwuję i z miłą chęcią będę tu wpadać :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. śliczne zdjęcia.
    Pizza <3

    ReplyDelete
  28. mniam! ja dzisiaj też robię pizzę!:)

    ReplyDelete
  29. ale bym teraz zjadła pizze♥

    ReplyDelete
  30. Mnaim pizza!

    Zapraszam na mojego blogo-pamiętnik:

    http://gomisia-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Też robię sama pizze, :*
    ps. 2 łyżki oleju i 1/5 drożdży

    ReplyDelete
  32. Jak zrobiłaś to zdjęcie gdzie piszę Jessika (13 l.) ,,Nudzi się -,-''

    ReplyDelete
  33. Hm... chyba też obejrzę sobie ten film "Smerfy" xD
    Zjadłabym twojej pizzy *mniam*
    --------
    kingdzillaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Prześliczna fotka ; )

    Pizza smakowita!

    ReplyDelete
  35. wygląda pysznie:) narobiłaś mi smaka!
    obserwuje:)

    ReplyDelete
  36. heej . zauważyłaś , że mamy teraz taki sam tytuł bloga ?
    ja miałam taki od początku a Ty widzę ostatnio zmieniałaś ;) jeśli to nie problem to proszę Cię zmień bo trochę dziwne że mamy taki sam ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, nie zauważyłam ponieważ nie byłam nigdy na twoim blogu. Postaram się zmienić, tylko muszę coś znaleźć ciekawego.
      Ten cytat znalazłam na tronie z cytatami i tak mi się spodobał. Ale zmienię bo rzeczywiście dziwnie to wygląda na dodatek mamy takich samych czytelników niektórych : )

      Delete
  37. jeszcze nigdy nie oglądałam Smerfów ;o chyba trzeba to nadrobić
    pizza wygląda smakowicie :)

    ReplyDelete
  38. Boskie zdjęcia ! ;]
    Zapraszam - mentosowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Uwielbiam pomarańczowe 'miśki' xd hehhe : >

    ReplyDelete
  40. Mam pytanie...
    jak robisz te kropki i serca na zdjęciach.?
    Odp. na e-mail : martynkaa@amorki.pl
    Dzięki za koma na bloga ;]

    ReplyDelete
  41. zrobiłaś mi ochotę na pizze :)

    ReplyDelete
  42. Też mi się nudzi, co jest nie do zniesienia ;|

    ReplyDelete
  43. od kilku dni mam ochotę na pizze :D

    ReplyDelete
  44. Mmm pysznie wygląda!
    Idę coś zjem:D hehe!

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja i mój tata często robimy pizze. Masz prawdziwy talent do robienia zdjęć ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ; )

      Muszę się jeszcze wprawić w fotografii. ; )

      Delete
  46. mmmm pizza wugląda pysznie ;D
    Tak ci zazdroszę ferii (;
    zdjęcia świetne (;
    Zapraszam do komentowania u mnie ;)

    ReplyDelete
  47. Zrobiłaś mi smak na pizzę ! :p

    urherts.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. akurat dzisiaj miałam ochotę na pizzę ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*