20.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Z Sarą ^^ / zdjęcia!

Monday, February 20, 2012

Cześć. Tak jak mówiłam... biorę się za siebie i nie chce już tracić wolnego czasu we ferie ; ) Dzisiaj umówiłam się z Sarą na spotkanie. Najpierw nie wiedziałyśmy gdzie iść. Poszłyśmy na stadion. Tam robiłyśmy wiele zdjęć, lecz pogada nie była zadowalająca. Raz padał śnieg, raz grad i nieraz świeciło słońce. Pogoda na prawdę pokręcona. Jednak nie poddawałyśmy się i jakieś zdjęcia wyszły ; ) Co prawda Sara kocha ucinać mi głowę na zdjęciach i ciężko było coś wybrać ^^ Haha ; *


 Nie zabrakło także makro :
Następnie z Sarą poszłyśmy do sklepu po żelki a potem do baru na zapiekanki. Weszłyśmy do środka by poczekać ... był straszny tłok. Śmiałyśmy się z ludzi będących tam. Szczególnie z jednego klienta baru. ; D
Potem postanowiłyśmy, że pójdziemy do Sary. W drodze do niej strasznie zmarzłam -,-
U Sary strasznie świrowałyśmy, powstało setki zdjęć  < 3 Było po prostu świetnie. Chciałam zadzwonić po Adę, okazało się, że Ada jest zajęta i nie przyjdzie do nas. - Szkoda.

kujonki ^^ - Nerdy

na piłce do skakania na łóżku piętrowym ... yy. bravo xd. ^^
Moje nowe oczka x.d

Eee.... piłka? xd. Kocham ją! ♥

Sally < 33 Mam pozwolenie na to zdjęcie. Hehe < 3 Dziobek ; p

Dzień na prawdę spędziłam świetnie ; * Dawno tak dobrze się nie bawiłam. Nie zapomnę rzucania się piłeczkami i zbierania ich po całym pokoju. Albo tego jak Sara się krztusiła napojem bo ją rozśmieszyłam! ; P
Było bardzo, bardzo fajnie. Może po zdjęciach tego nie widać ^^  Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień też nie będzie nudny. Trzeba korzystać jak tylko można z ferii! ^^ 

Kończę, Cześć ; *

* Chcecie popisać to piszcie, bo trochę nudno się zrobiło : 36614608 
I idę chyba coś zjeść, może sandwicze? - Mniam < 3 


PS : Pokój jej małej siostry!!! ; p

Mam dla was informacje. A więc... postanowiłam poszukać nowy cytat, który będzie reprezentował bloga. Znalazłam coś co mi się spodobało. Poprzedni cytat był irytujący i nie chciało mi się dłużej na niego patrzeć.
A wiec ... obecnie :

 

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. A ta Sara jest w twoim wieku??

    PS.
    Ma fajny pokój ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W moim wieku ; p
      Już dodałam do notki, pokój jej młodszej siostrzyczki ; )

      Delete
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Podoba mi się jej pokój. Taki dziecinny, a zarazem dziewczęcy :) Super notka i foto .

    ReplyDelete
  3. ` Noo dzień udany ; ) .

    Potem już starałam się nie ucinać , ale za to krzywo aparat .

    Jaka ty jesteś fotogeniczna .

    + Śliczne focie .
    I dzięki za dzionek !

    ♥ Sally ; *

    ReplyDelete
  4. He fajne zdjęcia:D
    Ooo jak ja lubiłam zabawy w tych plastikowych piłeczkach<33

    ReplyDelete
  5. Ostatne zdjęcia bardzo dowcipne a zarazem urocze:)

    ReplyDelete
  6. Ja całe ferie przesiedziałam w domu, bo nienawidzę zimy i śniegu... A teraz trochę żałuję. Choć w zasadzie.. jest mi to trochę obojętne. Widzę, że choć ty spędzasz ferie zabawnie i w miłym towarzystwie, także gratuluję idealnego organizowania czasu :). Nie rozpisuję się tu, tylko jeszcze pozdrowię i zaproszę do siebie :>. PS Świetny basen z piłkami ! :D

    ReplyDelete
  7. Cieszę się, że miło spędziłyście dzień :) Oby więcej takich :)

    ReplyDelete
  8. Fajny blog i zdjęcia ale uśmiechaj się bardziej :)

    ReplyDelete
  9. po przeczytaniu całej notki wiadomo że miałaś cudowny dzień ;)

    ReplyDelete
  10. Jesteś prześliczna! Na prawdę! Chciałabym wyglądać jak ty.
    Masz świetną figurę.
    Dzień rzeczywiście udany. Siostra sary ma bardzo ładnie w pokoju! Chętnie pokulałabym się w tych kulkach! ; )

    ReplyDelete
  11. Jesteś boska dziewczyno. Chciałabym spotkać Cię na żywo. To moje marzenia :(
    Które nigdy się nie spełni.
    Jaką masz piękną talię, widać po pierwszym zdjęciu. Zamień się ze mną ;(

    Kiisiiskaaa ::*

    ReplyDelete
  12. Ah to wspaniałe nastawienie muszę przyznać, że dajesz dużo pozytywnej energii. Nie wolno marnować ferii, ja też się wzięłam za siebie, trzymaj tak dalej. ;)

    ReplyDelete
  13. Noo trochę świrowałyście . ;D

    ReplyDelete
  14. Widać, że świetnie się bawiłyście, super blog, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  16. Super :)
    Jak robisz i w jakim programie te "serduszka" na zdjęciu ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; )
      Ja znalazłam w internecie. Wyskoczy ci pełno xd.
      W PhotoScape .

      Delete
    2. Ale jak wpisałaś?
      Jeśli mogę wiedziec ^^ bo ja nie mogę znalesc :(
      SUPER BLOG> stałam się częstuym gościem na nim :)

      Delete
  17. hyhy fajne zdjęcia :)
    w tych kulkach:)

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia widzę ze dzień się udał :)

    ReplyDelete
  19. Nowy cytat jest genialny ;)

    ReplyDelete
  20. Mam pytanie możesz mi również zrobić taki nagłówek tylko z anime albo taki podobny jak u ankyl?

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są super! Fajnie, że udał ci się dzień ;)

    ReplyDelete
  22. super wygladasz i nowy nagluwek jest swietny : )

    ReplyDelete
  23. obecny cytat fajny :) sorry, ze nie komentowałam, ale wiesz jka to bywa, szkoła,lekcje, a to się zagadałam z kol. na skypie ;) dzień miałaś chyba cudny co? ;**

    ReplyDelete
  24. haha no widać że świrowałyście :D
    chyba każdy ma jakieś odpały czasem :P
    ładnie robisz zdjęcia. jaki masz aparat?
    p.s. ładna jesteś :)

    + zapraszam do mnie i dodaję do obserwujących :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuuuję! ; )
      fuji film finepix s 2960 ; )

      Delete
  25. ale zdjęcia ładne

    ReplyDelete
  26. pogodą nie ma sie co martwić, bo niedługo wiosna ma zawitać! pozdrawiam :)
    P.S. masz śliczne butki zimowe!

    ReplyDelete
  27. fajne zdjęcia ; ) szczególnie te w domu ; d

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia wyszły fantastycznie ; )

    ReplyDelete
  29. łaaa, ja też chcę do jej pokoiku! < 3
    zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia są bardzo ładne. ;]
    I cieszę się że udał Ci się dzień ;]

    ambicioso-bueno.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jessika jesteś śliczna <3
    + piękna zdjęcia na fejsie :>

    ReplyDelete
  32. Widać po zdjęciach, że zabawa odlotowa :)
    A u mnie nauka :(

    ReplyDelete
  33. Musiałyście mieć niezły ubaw :p

    ReplyDelete
  34. Cudowne fotki :) Też chce tak sobie poszaleć :P Ja w ferie się muszę uczyć, bo nawał nauki :( Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  35. masz śliczne oczy ;) a zdjęcia bardzo pozytywne ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*