19.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - My life.

Sunday, February 19, 2012

Cześć kochani. Obawiałam się, że dzisiejsza notka znowu będzie nudna, lecz postawiłam sobie taki jakby warunek, że MUSZĘ napisać coś ciekawego, bo stracę czytelników, a wtedy bym się załamała xd.
` Wczoraj akurat włączyłam tv i na zwykłym kanale TVP2 zaczynał się film " Ja Cię kocham a ty śpisz". Postanowiłam go obejrzeć. Na początku wydawał się trochę nudny, lecz okazał się fajny. ; )
Nie będę opowiadać, jeżeli chcecie to sami się przekonajcie ; ]
Dzisiaj wstałam jakoś ok. godz. 12. Więc właściwie wyspałam się. Ogólnie dzień jest trochę nudny, ale chyba nie taki jak wczoraj. Jak weszłam na bloga byłam zadowolona z zagranicznych gości oraz komentarzy więc postanowiłam na stronę wstawić tłumacz google. Myślę, że to będzie bardziej pomocne dla zagranicznych gości. Nie zupełnie mam o czym pisać, ale przypomniało mi się jak dodałam ankietę z pytaniem : "Pokazać swoje zdjęcia z dzieciństwa?" Pamiętam jak większość była na TAK, a więc w końcu dodam dawno zapowiedzianą notkę.

Mała ja ; D
    
przedszkole

1 komunia św. - czyli tak wyglądałam w szkole podstawowej w klasach I-III ; )

 mój pierwszy pies, dalmatyńczyk - Luna, posiadałam ją prawie od urodzenia ; )

 obecnie ; >

 
Właściwie czas szybko leci. Niektórych rzeczy nie pamięta się z dzieciństwa, zostają tylko pamiątki w postaci zdjęć lub jakiś opowiadań. Obecnie wyglądam tak ... trochę zmieniłam się, wyglądem, charakterem ; )
Już w tym roku będę miała 14 lat... a niedawno co miałam pierwszą komunię Św. ^^ Na serio, ten czas bardzo, bardzo szybko leci. A więc, nie zdążę się obejrzeć i już będę miała 18 lat. Hehe, no dobra, dobra może trochę przesadziłam. Jeszcze jest trochę czasu ale właściwie to już niedługo. ; ]
Fajnie tak powspominać sobie ... choćby np. ze zdjęć. 
............
U mnie pogoda dzisiaj tragiczna. Pada deszcz jest ponuro i nigdzie nie chce się wyjść z domu. -,-
Już tydzień ferii zleciał a ja wgl. nie odczułam tego. Zmarnowałam czas wolny, siedząc sobie w domu. Ale ... od jutra biorę się za siebie. Stawiam sobie warunek, że wyjdę z domu! ; )  Zobaczymy co będzie z moich planów. Więc wchodzę na fejsa i umówię się chyba z kimś na jutro. Ale właściwie nie mam z kim wyjść a z pierwszą lepszą osoba nie chce. No cóż. Trzeba sobie jakoś poradzić. Baterie od aparatu się właśnie ładują, więc aparat aż się prosi aby wyjść na zdjęcia. Nawet mam pomysł, gdzie wyszły by fajne zdjęcia tylko musiałabym się jakoś zorganizować. ^^ 

Zdjęcie świadczące o tym, że jest ślisko. Akurat już dziecko się podnosiło xd. ; )

Jest ponuro i zdjęcia nawet nie wychodzą ładnie ...

kilka kropelek na szybie.
podczas oglądania filmu lubię wypić gorące kakao lub herbatę < 3
 Ajj. Mam takie zachciewajki. Chce mi się pizzę zjeść. No i ... udało mi się namówić rodziców by zrobić samemu pizzę. Mam nadzieję, że wyjdzie dobra ; * Mmm... już chcę mi się jeść ; ) Ale najpierw trzeba udać się na zakupy po wszelkie składniki.  Może pokażę wam jak wyszła xd. ; p 

Kończę, Cześć! ; *

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Jeejku jaka ty słodka byłaś :3 Też od urodzenia miałam dalmatyńczyka, tylko niestety już 3 lata go ze mną nie ma :( Zdjęcie z komunii jest bardzo ładne.

    ReplyDelete
  2. ja dzisiaj ratuję ludzkośc ;) .

    ReplyDelete
  3. ooo jaka slodka dziewczynka ^^ nie poznałabym cie
    nie chciałabys widziec mnie jak bylam mała... sama w to nie wierze ale bylam blondynka! xD

    ReplyDelete
  4. Narobiłaś mi smaku tą pizzą ;D
    Urocze zdjęcia (:

    ReplyDelete
  5. słodziak :) ! muszę przyznać, że moje podwórko wygląda jak jezioro! śnieg sie topi + leje deszcz więc masakraaa.

    ReplyDelete
  6. bardzo ładny dalmatyńczyk, miałam kiedyś takiego ale niestety musieliśmy go oddać ;D,

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. śliczna ta sunia <3
    piękne zdjęcia (; nie poznałam cię :D

    ReplyDelete
  8. Fajne zdjęcia ;) Zgadzam się z tym, że czas tak szybko leci...niestety ;p a pogoda...ehh, u mnie także tragoczna.

    ReplyDelete
  9. ALE BYŁAŚ SWEET <333 :***

    ReplyDelete
  10. Jaka słodka^^
    Ooo jaka duża kredka! O.o

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja pamiętam jeszcze I Komunię :) Ej ja też mam dzisiaj okropną ochotę na pizze <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieraz są takie dni, że ma się na coś wielką ochotę < 3

      Delete
  12. świetny piesek! uroczy. :]
    a ja dziś się obudziłam o 6:30, normalnie uzależnienie od szkoły. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ^^

      A ja jak nie muszę iść do szkoły to wstaję dość .. późno ; D

      Delete
  13. jaka słodka ♥
    hehe... ja mam zdjęcie kuzyna jak był mały i buta miał w buzi. Hehe...

    ReplyDelete
  14. śliczniusie dzieciątko ;)))
    zdj. b. ładne, tak szybko czytelników nie stracisz ;D

    + zapraszam do mnie: http://budzacswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia ;] Słodka dziewczynka ;p

    ReplyDelete
  16. Mmm, kakao. Tak dawno go nie piłam :). To pewnie dlatego, że moja mama nie chcę go kupować, odkąt wyjadłam połowę łyżką ;). Dopiero zaczęłam blogowanie. Pomożesz mi się rozkręcić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ^^ Ja kiedyś lubiłam jeść kakao ale jakoś teraz wolę pić ; p
      Wiele osób mnie prosi o różne rzeczy. Gdybym miała pojedynczym osobom pomagać to inni by mogli się zdenerwować. Przykro trzeba samemu sobie radzić, tak już jest. Pamiętam jak kiedyś kogoś poprosiłam o pomoc.. same odmowy. Aby blog był ok. musisz pisać regularnie posty, pisać ciekawie, zapraszać czytelników. Ale nie bądź natrętna i nie pisz samego : zapraszam do mnie < link >
      Bo to każdego denerwuje ; )

      Powodzenia! ; )

      Delete
  17. jeśli masz taką ochotę, dodaj swojego bloga do Toplisty najlepszych blogów w sieci :) zapraszam i możesz polecić znajomym :)


    http://blogi-fashion.toplista.pl

    ReplyDelete
  18. Niezły blog. Zapraszam do mnie + obserwuje ;)

    ReplyDelete
  19. Ale byłaś śliczna! No teraz też jesteś :D

    ReplyDelete
  20. szkoda ze sniegu juz nie ma ;)

    ReplyDelete
  21. też oglądałam ten film ;D
    świetny ;p

    ReplyDelete
  22. ciekawy pomysł na notkę - pokazać swoje zdjęcia z przeszłości. No no ;))
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  23. Jakie słodkie zdjęcia.
    Wcale z tym "zaraz 18" nie przesadzasz
    Ja dopiero co miałam 14 lat i poznawałam nowe koleżanki, a teraz muszę się z nimi powoli żegnać ;(
    I mi jeszcze 2 lata do 18.Tobie też szybko micie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No .. ^^
      Co tak jeszcze te 4-5 lat.. ; P
      To wcale nie dużo.

      Delete
  24. ale ładne to pierwsze zdjęcie z komunii^^

    ReplyDelete
  25. Urocze zdjęcia :D.

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia. Masz bardzo ciekawą urodę! :)

    ReplyDelete
  27. ładnie wyglądałaaś ! tak słodko !! <3

    ReplyDelete
  28. jakie słodkie zdjęcia! ;**
    też miałam dalmatyńczyka jak byłam mała ! :D

    + dzięki za komentarz. <3
    urherts.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. alee byłaś urocza! a jakiego psiaka miałaś słodkiego ;) u mnie pogoda niestety taka sama ;(

    ReplyDelete
  30. plisss zrób video =]

    ReplyDelete
  31. Ja dopiero od niedawna mam psa, ale zdjęcia śliczne, byłaś naprawdę słodka <3 Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  32. Fajny pomysł na posta:)
    pozdrawiam
    malwkafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. fajne to zdjęcie z kropelkami ♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. od małego byłaś urocza:)

    ReplyDelete
  35. Super zdjęcia! :D
    Jakie to cudne mieć takie pamiątki z dzieciństwa ^^

    ReplyDelete
  36. jakie słodkie fotki- ale byłaś fajnym szkrabem:)

    ReplyDelete
  37. jaka słodka byłaś hehe :D
    powiedz mi, jak dodałaś tłumacza ?

    ReplyDelete
  38. Zobaczymy czy tłumacz google będzie dobrze tłumaczył :D
    14 lat to dopiero się zaczyna życie :)

    ReplyDelete
  39. napisz mi jeszcze, gdzie dokładnie mam to wkleić, bo nie ogarniam :(
    i na moim blogu odpisz

    ReplyDelete
  40. Dzięki za komentarz!;)
    Słodka byłaś jak byłaś mała!!:)
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  41. cute photos.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  42. Ale byłaś śliczna :) Zresztą nadal jesteś ;3
    Buziaki ; **

    ReplyDelete
  43. no ażebyś wiedziała.. czas mijaa za szybko. ;( Jakiś czas temu bawiłam się z siostrą w piaskownicy, kłóciłam się o łopatkę, a teraz mam 15 lat i tylko wspomnienia .;p Ale do piaskownicy dalej wchodzę(czasami) ale to z małym rodzeństwem .;)

    ReplyDelete
  44. Ładne zdjęcia, ja też lubię kakao :)

    ReplyDelete
  45. ale bylas slodka :** a teraz jestes sliczna :)
    zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  46. O raany ♥
    Słodki dzieciaczek z ciebie był :D
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  47. Fajny blog!Zapraszam do mnie!
    http://pamietnik-ankiii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. pogoda tu tez jest straszna!!! aweful!!!

    http://evedeko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Fajny blog. Obserwuje i zapraszam do mnie:

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. ale super zdjecia , i mala poprawka tobie nawet jak jest pochmurno wychodza zdjecia ! :* !<3

    ReplyDelete
  51. śliczna byłaś jak byłaś mała, no i teraz tez jesteś śliczna :)

    ola-i-tyle.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  52. Jejku jaka słodka byłaś! ^^ teraz też jesteś ładna :>
    Zapraszam :] http://kingdzillaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ślicznie wyglądasz w grzywce :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  54. ale ładnie wyglądałaś ^^ przypominasz mi moją kol., która chodziła ze mną do 1-3 chyba xD

    ReplyDelete
  55. Śliczna dziewczynka! : )
    Nadal jesteś śliczna!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*