16.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Z Pauliną i Nicole / tłusty czwartek

Thursday, February 16, 2012

Hej. Dzisiaj pierwsze co to zjadłam jednego pączka. Hehe ; p O 13 szłam na spotkanie z Pauliną. Najpierw porobiłyśmy sobie trochę zdjęć w parku. ; ) Tzn. ja Paulinie robiłam zdjęcia. ^^ Później chciałyśmy iść na łyżwy ale okazało się, że wypożyczalnia łyżew nie czynna więc poszłyśmy do polo. Kupiłyśmy pączki i poszłyśmy na piętro do galerii, później na dół. Zostawiłyśmy trochę syf, bo lukier odpadł. Później poszłyśmy na zapiekankę do baru. Później do biedronki, potem do Kauflandu. Następnie poszłyśmy do parku, jest tam raczej strasznie, ale jak jest jasno to nie. Tak robiłyśmy też trochę zdjęć. Później poszłyśmy do Klaudii i Nicole na klatkę schodową. Rozmawiałyśmy tam dość długo i poszłyśmy do Pauliny razem z Nicole. ; ) Było bardzo fajnie. Jej młodsza siostra nas denerwowała, ja śmiałam się z niej ^^ - Te jej "teksty", rzeczywiście powalają. ; x Później dosiadłyśmy się do laptopa, przeglądałyśmy besty i oglądałyśmy filmik kolegi na fejsie. Yyy - cynamon. xd Nie pojmuję ^^ W domu byłam coś ok. 20:10 ^^ A więc z Pauliną spędziłam 7 godz. i 10 min. Fajnie. Oby więcej takich spotkań! Zdjęć ogólnie zrobiłam masę xd.
Macie kilka :

 Paulina ; *



Inne 
uwielbiam to < 3 
 śliczny kociak Nicole i Klaudii < 3


ponad 2 metrowy bałwan xd.

To na tyle zdjęć. Dzisiaj wyjątkowo późno notka ; )
Ostatnio starałam się pisać coś o 19-20. ;  ]

Podobają wam się zdjęcia?
Ile pączków zjedliście? ; >
- Ja 5.

Cześć ;*

Godzina 23:01 ♥

You Might Also Like

47 KOMENTARZE

  1. jaka swietna wieża i kot ;)
    o to widze ze dzien mialas fajny ;D

    ReplyDelete
  2. Ja zjadłam 9 ;D "oby poszło w cycki" ... żartuję , w sumie nie bardzo się tym przejmuję : >

    ReplyDelete
  3. Ale słodki kociak ;)

    ReplyDelete
  4. pierwsze zdjęcie jest mega :)

    ReplyDelete
  5. super dzień.:)
    ja zjadłam 2 pączki-haha!
    _________________________________
    zycieolenki.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ym to ja cos słabo bo tylko 3 paczki. Sliczne zdjecia a najbardziej kot ^^

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia są super ;)
    Ja zjadłam dwa ;)

    ReplyDelete
  8. ja zjadłam 2 :D .. Bardzo ładny kotek :D

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajniutkie zdjęcia i bałwanek :)))

    ReplyDelete
  10. bardzo ładne zdjęcia:) świetny kociak:)

    ReplyDelete
  11. ładne zdjęcia ;> mnie się podobają :)
    Super blog : 3

    ReplyDelete
  12. Dzięki za komentarz!;)
    Ja zjadłam jednego pączka...;D
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  13. oo takie wyjścia najlepsze :D
    mam taką samą torbę jak ta koleżanka tylko czerwoną : >

    ReplyDelete
  14. Fajne takie dni :) Ja zjadłam 4 pączki! :D

    ReplyDelete
  15. śliczny kocur ;> zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
  16. Ja jakoś w ogóle nie miałam ochoty na pączki, ani na faworki i tak wyszło, że nie zjadłam nic takiego.

    Kociak słodki!! ;*
    Wiesz jaka to rasa??

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia fajne ;D
    Ja zjadłam 2 pączki, więcej faworków było... :D

    ReplyDelete
  18. piękne te zdjęcie 1 i te z wieżą ;))

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia jak zawsze! :)
    Ja w ogóle nie jadłam pączków, ani jednego! O.o

    ReplyDelete
  20. Fajny bałwan :D.

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja zjadłam 2 pączki :D
    super zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  22. Sliczny kot. ;D Taki Garfield, co nie? ;D
    Ladne zdjecia i cudna wieza Eiffla. ;D

    Zapraszam do mnie. ;)
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    i na bloga z opowiadaniem.
    natoolaatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. zdjęcia świetne, śliczny koot ;)
    ja zjadłam 4.

    ReplyDelete
  24. Ten kot jest super ;P
    Ja zjadłam około 3 pączki. Nie pamiętam dokładnie. Z TESCO są bardzo dobre ;)

    ReplyDelete
  25. Fajne zdjęcia;)

    Wejdziesz na mój blog:

    http://mojezycie-weronikaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. bałwanek ;D
    ja zjadłam trzy pączki wczoraj i dwa dziś ;//
    pewnie przytyję ;D

    ReplyDelete
  27. oo też mam niebieską torbę ;)

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcia , jak zrobiłaś to z wieżą w sensie te serduszka i wgl. Jak możesz napisz na GG 10205326 lub na moim blogu http://surrounded-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Przepiękne zdjęcia. :)
    Ja 1,5 paczka.

    ReplyDelete
  30. Fajne zdjęcia, ja zjadłam 4 i parę takich małych ;)

    ReplyDelete
  31. Fajne zdjęcia, a ta twoja koleżanka ma fajną torbę ;D.
    Widzę, że masz ferie, ja byłam w szkole. Ale było fajnie, bo mam zajebistą klasę ;D. Zapraszam! ^^

    ReplyDelete
  32. ja 2.5 pączka :d super zdjęcia (;

    ReplyDelete
  33. wow ja zjadłam 2 i już więcej nie mogłam

    ReplyDelete
  34. świetne zdjęcia :)
    bałwan jest spoko <3

    ReplyDelete
  35. Kociak i bałwan - mega < 3 .

    ReplyDelete
  36. boskie fotki <3 a ja zjadłam 4. aż 4 czy tylko 4 ? xD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*