15.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - cz.2 zdjęć z sesji / Dzień Singla

Wednesday, February 15, 2012

Cześć. Dzisiaj dzień mało wiele spędzony ok, tylko cały dzień w domu. Od rana zaczęłam rysować. Co prawda nie dokończyłam go jeszcze. Jak skończę to na pewno pokażę. Jakoś o 14 poszłyśmy z siostrą jeść obiad. Gdy Natalia chciała wylać rosół do toalety to podniosłam jej deskę tak, że uderzyła o talerz i poleciał po całej łazience. Było trochę sprzątania i spodnie poszły od razu do prania. ; )Oczywiście śmiałyśmy się i też kłóciłyśmy. Później musiałam zrobić łóżko i ogólnie ogarnąć pokój. Następnie łączyłam laptopa. Właściwie nic ciekawego dzisiaj nie robiłam. Pospolite nudy, chciałam inaczej spędzić te ferie, ale trudno. ; ) Na jutro mam umówione spotkanie i mam nadzieję, że chociaż ono wypali. ; )
Dzisiaj jest dzień Singla. ` Nie wiem... życzyć wam wszystkiego dobrego? Hehe ;d Praktycznie dziwne święto i nie obchodzone przeze mnie. ; )
Obiecane zdjęcia z sesji :




Podobają wam się? 

Obecnie oglądam tv, nudzę się kończę notkę pozostawiając was z dzisiejszą fot. z kamerki.

Tak, tak ... siedzę w kochanym szaliku, ponieważ było mi zimno ^^


Cześć ; *

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetny post!:*
    masz piękne oczy!
    ___________________________
    zycieolenki.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. widzę, że udało Ci się już uzyskać ten efekt :D

    ReplyDelete
  4. Masz śliczne niebieskie oczy :)

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia.
    Ja jestem w związku, więc nie odchodzę tego dnia :P

    ReplyDelete
  6. masz piękny kolor oczu :)

    ReplyDelete
  7. zajebiste oczka masz <3.

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcia, jesteś taka ładna... :)

    ReplyDelete
  9. fajne zdj. zazdroszsze ferii!
    zapraszam!

    ReplyDelete
  10. bardzo ładne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  11. 3 zdjęcie od końca jest niesamowite *-*
    Jesteś piękna!!! :O *_*
    Zapraaszam! ^^

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia :)
    Czy mi się wydaje czy miałas makijaż na sesji? ^^

    ReplyDelete
  13. masz pięknie pomalowane oczka<3
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właściwie nie mam, taki cień ale dzięki ; >

      Delete
  14. łaaaadne są :D i fajną masz grzywke :>

    ReplyDelete
  15. no zgadzam się z poprzednią wypowiedzią. Masz śliczny odcień oczu *.*
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Śliczne kolczyyki <3 Jak zrobiłaś to ostatnie zdjęcie, w sensie efektu? Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  17. podobają mi się zdjęcia : )

    ReplyDelete
  18. trzecie i przedostatnie zdjęcia są świetne <3
    fajnie na nich wyszłaś ♥

    ............
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Masz śliczne oczęta ^^

    ReplyDelete
  20. mimo wszystko coś się działo ;] świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  21. Super zdjęcia ! :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    ReplyDelete
  22. fajne zdjęcia :)
    w jakim programie przerabiasz ?

    ReplyDelete
  23. Nie wiem czemu, ale bardziej podobają mi się czarno białe zdjęcia, po prostu są boskie :))

    ReplyDelete
  24. przy piątym zdjęciu- ładne kolczyki! ;***

    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  25. zdjęcia bardzo mi się podobają <3
    obserwuje i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  26. Fajne zdjęcia!!!!!!!!!!:)
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  27. zdjęcia świetne:)obserwujemy?:))

    ReplyDelete
  28. Jak zawsze śliczne są te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjęcia ;)
    +obserwuję ;)
    zapraszam do mnie :P

    ReplyDelete
  30. śliczne masz te oczy (; Bardzo chciałabym miec niebieskie (;
    Tak na ogół na ferie ma sie 9584754 planów na minutę,ale i tak najczęściej siedzimy przed tv lub na kompie :D

    Pozdro(;
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  31. prześliczne zdjecia! ;)
    fajna sytuacja z siostrą i rosołem ;D

    Zapraszam do mnie!
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz mojego bloga, oczywiście gdy Ci się spodoba.
    Oczywiście ja się odwdzięczę i zrobię to samo! ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. Wszystkiego najlepszego dla mnie ;D
    Świetne zdjęcia z tej sesji (:

    ReplyDelete
  33. prześlicznie wyszłaś ^^ na fotkach wyglądasz na bardzo wysoką i tak ładnie jest podkreślony kolor oczu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; )
      Aż taka wysoka nie jestem ; >
      Ale niska też nie ; p

      Delete
  34. Ślicznie wychodzisz na każdym zdjęciu! Tylko pozazdrościć :*

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jessiko, nie chce Cię obrazić czy coś, ale czy mi się tylko zdaje czy ty masz pod oczami takie cienie? Nie chodzi mi o zdjęcia ze sesji ale inne zdjecia np. z Adą. Masz takie ciemne obwódki pod oczami...
    Zdaje mi się tylko czy tak jest?

    Podkreślam, że moje pytanie nie miało na celu obrazić Cię lub zranić.
    Pozdrowienia
    Julie

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nic obraźliwego ; )
      Tak, mam takie cienie pod oczami. ; )

      Oczywiście mnie to nie obraziło xd.

      Delete
  36. Świetne zdjęcia ( :
    Zapraszam do siebie oraz obserwuję : 3

    ReplyDelete
  37. sliczne zdjecia :)u mnie tez nuudy xd
    zapraszam do mnie <3

    ReplyDelete
  38. fajny blog :) zostawiam coś po sobie i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*