14.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Walentynki / nocka u Ady / DIY

Tuesday, February 14, 2012

Cześć. Może najpierw zacznę od tego, że byłam u Ady na noc. Było bardzo fajnie. Wieczorem wypiłyśmy kawę. Co prawda pół małej, płaskiej łyżeczki. Prawie nic. Do tego pełno mleczka i pół troszeńkę cukru. Z tego co widziałam dorośli kawę mają wręcz czarną. Haha ^^ - Mi, moje wykonanie smakowało.

Ogólnie robiłyśmy dużo zdjęć sobie ale niestety Ada mówi, że brzydko wyszła, wiec nie mogę wstawiać.


z Ady siostry aparacikiem xd.
Jest taki mały, uroczy ^^ Dawno takiego nie trzymałam ; p 
Zabawa w programie graficznym xd.

 Lakiery < 3
Nasz maraton muzyczny < 3 
Było tego dużo..


Nie wiem, która to była. Może 12 .. poszłam się kąpać, a w trakcie gdy Ada się kąpała ja słuchałam muzyki.
Potem nie mam pojęcie, która to była. Poszłyśmy do kuchni i wszystko przyniosłyśmy do pokoju no i zaczęłyśmy robić sobie kanapki. Cieszę się, że jej mama się nie obudziła i dobrze, że Ady pokój znajduje się tak blisko kuchni a w miarę daleko od pokoju rodziców. Hehe ; > 
Późnej nocy rozmawiałyśmy sobie. Było fajnie, to nic, ze po ciemku. W pewnym momencie zaczęło mnie uciskać porządnie serce. - Nienawidzę tego bólu, nie życzę go nikomu. Jakby ... ktoś serce rozrywał. 
A więc bolało ono dobre kilkanaście minut. Podczas bólu ma się trudności z oddychaniem, ale w końcu przeszło z czego byłam szczęśliwa. ; >  Tej nocy również zaczęło boleć mnie ucho, oraz ząb. Ale to prawie minimalnie i nawet nie chciało mi się zwierzać z "bólu". Hmmm noc na prawdę ciekawa. Jeszcze nigdy nie bolało mnie tyle "rzeczy". Dobra, mniejsza oto. Ważne, że już wszystko gra. ; )
Do domu wróciłam rano i zjadłam śniadanie u siebie.  Później poszłam z Adą i jej rodzeństwem na sanki, z czego .. my bardziej wariowałyśmy niż dzieciaki. - Niestety, nie posiadam żadnych zdjęć. ; >
Potem poszłyśmy z Adą do "Biedronki". Kupiliśmy energetyka i bitą śmietanę. Gdy nie było zbyt wiele ludzi zaczęłyśmy pryskać sobie śmietaną. Kocham to ♥ 

A dzisiaj tak ogólnie 14 lutego, czyli walentynki.  Więc trochę o późnej godzinie to piszę ale ... życzę Wam udanych walentynek ♥ ♥ ♥ ( serduszka okazyjnie xd. ) 

papierek od lizaka którego właśnie jadłam xd.
Leżało koło mnie xd. Tematyczne do dzisiaj.


konkursowe xd.
Dzisiaj zrobiłam diy. Przyznam, że dawno nie robiłam nic ; ) Wyszła mi taka niechlujna, ponieważ ja nie umiem szyć xd. Ale to moja pierwsza kokardka, którą wykonałam, nie jest najgorsza xd.
I jak?

Dzisiaj dostałam cz. 2 zdjęć z sesji. Niestety dzisiaj ich nie dodam, ponieważ za dużo w tej notce jest zdjęć.
Więc tak .. jutro zdjęcia z sesji, oraz odpowiedzi na pytania, które mi zadawaliście! ; )

Pamiętajcie o trwającym konkursie! 

 A teraz kończę, Cześć ; *

Nuta na dziś :
 
kocham te wiewióry ♥

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. śliczne zdjęcie te konkursowe 3mam kciuki ♥♥

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia <3
    Ciekawa noc .. ; p
    Ładna ta kokardka. ; D

    ReplyDelete
  3. Kokardka jest fajna ! Super jak na pierwszą kokardę <3 ; )

    ReplyDelete
  4. super dzień i noc . fajne zdjęcia
    Nicole

    ReplyDelete
  5. Długo nie zapomną tej nocy , było naprawde super ! W sylwestra nawet do 6 nie wytrzymałam haha xdd .
    Energetyk mnie jeszcze trzyma , choć sie dziwie , że nie padłam . A śmietana starczyła tylko na jedna osobę . Mama sie wściekała , że śmietany nie było haha ;D .

    ReplyDelete
  6. Miałyście więc naprawdę fajny dzień i noc w sumie też, tylko szkoda, że bolało cię serce, ucho i ząb ;/ Zdjęcia ciekawe, jesteś fotogeniczna :) A kokardka, jak na pierwszą, to nie jest wcale taka zła :)

    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że zostawisz jakiś komentarz :)

    ReplyDelete
  7. Ja też za bardzo nie lubię czarnej kawy.. lubię bardzo dużo mleka!!:D A co do tych boli serca- też czasem takie mam ;( niezbyt przyjemne uczucie. I zazdroszczę Ci bardzo takiej beztroskiej nocy u przyjaciółki, jak byłam młoda też często nocowałyśmy z przyjaciółkami u siebie.. teraz niestety każda ma swoje życie i nie ma czasów na takie nocki..

    ReplyDelete
  8. też pijam słabą kawę ;D

    ReplyDelete
  9. Fajne piosenki ;)
    Zdjęcia ładne :)
    Nie ma to jak noc z przyjaciółką. ;D
    Kokardka nie jest taka zła, wprawisz się.

    ReplyDelete
  10. kooocham tę piosenkę ♥
    to noc miałyście fajną...
    Ładna kokardka, ja to bym się nawet za nią nie zabrała, bo bym stwierdziła, że nie umiem...
    fajne zdjęcia <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też kocham tą piosenkę xd.

      Udała by Ci się ; D

      Delete
  11. Super było ;>
    My z przyjaciółką, też zawsze po nocach gadamy ;>
    Fajne zdjęcia ;]
    Pozdrawiam i zapraszam! ^^

    ReplyDelete
  12. ja tez mam często bóle w klatce piersiowej, u mnie to wynika z problemem z sercem, ale daje radę :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. urocza kokardka <3 kocham bitą śmietanę <3
    zapraszam do siebie :3

    ReplyDelete
  14. Konkursowe świetne ^^

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam eskę tv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też ;p . Vive i 4fun tv też xdd .

      Delete
  16. Widzę, że dzień udany! :D
    Śliczne te konkursowe zdjęcie :]

    Zapraszam do mnie:*
    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. swietne zdjecie konkursowe, ja zawsze pije taka kawe tylko ze w wielkim kubku <3

    ReplyDelete
  18. Lubię kawę, ale tylko taką jasną <3 Piękna kokardka :] Ej też mam tak że mnie serce boli i nie mogę oddychać, tak strzela i niesamowicie boli jak oddycham. Pozdrawiam. ♥

    ReplyDelete
  19. Nie wyszła Ci tak źle ta kokardka ; ))

    ReplyDelete
  20. fajnie wyszłaś na 3 zdjęciu:)

    ReplyDelete
  21. fajne zdjecia :) i fajne to zdjęcie konkursowe :D

    ReplyDelete
  22. Ge-ge-e jo jo uh lala hmm lets go, geronimo ! xdd .

    Nasz moment ;p .

    ReplyDelete
  23. ładna kokardka , co ty narzekasz :D

    ReplyDelete
  24. Fajne zdjęcia.
    Strasznie mi się podoba te konkursowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. ; )
      Jednak nie było najlepsze bo nie wygrałam ; > ;p

      Delete
  25. Fajne zdjęcia! :)) Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  26. świetne zdjęcia (:
    jaki to był konkurs ??

    ReplyDelete
  27. ja nie obchodze walentynek ;p . fajne fotki :D

    ReplyDelete
  28. prześliczna kokardka ^^
    miałyście chyba ubaw po pachy co? xD

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia, piosenki też! ^^
    świetny blog, może poobserwujemy?

    ReplyDelete
  30. widzę,że miałaś faktycznie wspaniałą nockę ;) oby było takich więcej :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  31. skoro pierwsza taka wyszła, to jakie będą kolejne ; )
    mm, mam ochotę na kawę przez Ciebie !

    ReplyDelete
  32. Ja również mam takie '' nagłe napady '' bólu serca + problemy z oddychaniem, więc doskonale rozumiem jak musiałaś się czuć :c uwielbiam nocki z przyjaciółką :D takich wesołych nocek życzę Ci jak najwięcej! :*

    ReplyDelete
  33. w jakim programie i jak zrobiłaś to, że aparat jest w innym kolorze ?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*