13.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Kilka zdjęć z sesji + nowe kolczyki.

Monday, February 13, 2012

Cześć. Dzisiaj dobrze się czułam ze świadomością, że nie muszę się budzić o 7 rano, by szykować się do szkoły.Właściwie chciałam by te ferie mało wiele były udane, lecz moje ferie zaczęły się bardzo nudnie. Dzisiaj wyszłam tylko do sklepu z biżuterią i kupiłam dwie pary kolczyków. Oto one :


Moje faworytki ♥
 Literka - J ♥
Dziwnie zrobiłam to zdjęcie, mało co widać.
Jak ubiorę je kiedyś to pokażę je jeszcze ; >
Nie mam zbytnio co pisać. Przed chwilą zjadłam kolację, jestem syta ; )
Zadzwoniła do mnie teraz Ada, że mam do niej przyjść. Więc .. zaraz pójdę ; ]

Zostawiam was z kilkoma zdjęciami z sesji, jeszcze reszty nie otrzymałam.


Czekam na resztę zdjęć. Na pewno opublikuje je ; )
Zmykam do Ady, Cześć! ^^

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Świetne kolczyki ;D
    Zazdroszczę tobie tych ferii (;

    ReplyDelete
  2. kokardki są świetne ^^

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia! Pięknie na nich wyglądasz:*
    i fajne te kokardki :]

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  4. sliczne sa te pierwsze kolczyki ^^

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładnie , kocham cię jesteś taka śliczna ,a te foty ! Kto robił .?

    ReplyDelete
  6. Najbardziej mi się podoba to drugie < 3 . A można wiedzieć gdzie kupiłaś te kokardki i za ile ? ; )

    ReplyDelete
  7. ładna jesteś, fajne zdjęcia najbardziej podobają mi się kolczyki-kokardki ;)

    ReplyDelete
  8. śliczne te kolczyki ;) . Chciałąbym takie mieć ♥

    ReplyDelete
  9. ładne zdjątka...
    no i znowu mam doła !!!
    czemu ty jesteś taka ładna!!!

    ReplyDelete
  10. boskie zdjęcia jak i pierwsze kolczyki <3 mrau!
    zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  11. prześliczne sa te pierwsze kolczki !! ;)

    ReplyDelete
  12. odwdzięczam się :)dodałam

    ReplyDelete
  13. J jak Jessika ;D

    Piękne zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  14. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach ! A te kolczyki też bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  15. Urocze kolczyki :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Czekam na zdjęcia, a te śliczne.

    ReplyDelete
  17. Nooo... fajne zdjęcia ;>
    Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  18. śliczne kokardki :)

    Zapraszam do nas na rozdanie !! naprawdę warto :)
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/02/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html

    ReplyDelete
  19. Te pierwsze kolczyki są śliczne:))

    ReplyDelete
  20. pierwsze kolczyki są cudowne *.*

    ReplyDelete
  21. Genialne kokardki, aż normalnie chce się je włożyć :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  22. Super kolczyki- te kokardki ;*

    ReplyDelete
  23. Śliczne są te kokardki! A w jakim sklepie je nabyłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )
      Normalny sklepik w mieście - niefirmowy. U nas nie ma firmowych.

      Delete
  24. Świetne zdjęcia ! ;) A kolczyki są słodkie <3 .

    ReplyDelete
  25. Ładne zdjęcia. ;D
    Fajne kolczyki.

    ReplyDelete
  26. Super blog, te kokardki są cudne ;D Będę zaglądac na twojego bloga częściej ;] Zapraszam także do mnie - dzienzadniem.blogujaca.pl

    ReplyDelete
  27. zdjęcia cudne <3 tylko nie widzę uśmiechu :)

    ReplyDelete
  28. slodziutkie kolczyki ;). swietny masz plaszczyk ;)

    ReplyDelete
  29. No nie dziwię się,że te śliczne kokardki są tw faworytkami.Też chce takie ; P *gburowaty zazdrośnik*

    ReplyDelete
  30. Piękne te pierwsze ♥ ;d!

    ReplyDelete
  31. Wrr.. mi się ferie dawno skończyły i za nimi tęsknie ;(
    Ale zdjęcia tak mi się podobają... że sobie je chyba na tapete wstawię i dopiszę: ,, Musisz mieć lepsze zdjęcie od tego.. Kiedyś musi ci się udać''
    ;))

    ReplyDelete
  32. Baw się dobrze. :)
    Te kokardki są śliczne..^^
    moja literka, moje imię tez zaczyna się na J. :)
    zapraszam do mnie <3

    ReplyDelete
  33. Jej, masz chyba grube włosy, widać to po pięknym warkoczu :) Bardzo ładne jesteś, a jeśli chodzi o kolczyki, to bardziej podobają mi się te kokardki, choć nie są do końca w moim stylu :)

    Zapraszam do mnie, byłoby mi miło, gdybym zobaczyła komentarz od ciebie :)

    ReplyDelete
  34. Śliczne te kokardki ,Też chce takie .!!
    Pozdro...

    ReplyDelete
  35. Śliczne kolczyki, szczególnie te kokardki! Są urocze ;)

    ReplyDelete
  36. śliczne kokardki :)
    ładne fotki :P

    ReplyDelete
  37. Urocze kolczyki ;]
    Śliczne zdjęciaa . ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*