12.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Sesja / Dzień z Weroniką.

Sunday, February 12, 2012

Cześć. Dzisiaj na 10 byłam umówiona na sesję miałam już dwie sesje z tą jedną ; ) Robi niesamowite zdjęcia.
Na razie jeszcze ich nie otrzymałam na e-mail więc muszę być cierpliwa. Jakoś ok. 15 poszłam kawałek po Weronikę i przyszłyśmy do mnie. Nudy były i poszłyśmy z aparatami do Weroniki babci. Po drodze porobiłyśmy sobie trochę fotek. ^^

 moje.

inne
Jak przyszłyśmy do Weroniki babci to jak zwykle coś słodkiego było przygotowane. ; >>

Zdjęcia z pobytu :  


Podobają wam się?
Potem poszłam do domu i włączyłam laptopa. Obecnie siedzę, na blogach, facebook'u, fbl, gg, o2 i ogólnie ;)
I mam dla was komunikat sprzed sekundy : 
Otrzymałam cz.1 zdjęć z sesji. 
Jutro je pokażę! ^^

Mam dla was jeszcze jedną informację. Jedna z czytelniczek przypomniała mi właściwie o tym. A więc...
pamiętacie jak zorganizowałam konkurs fotograficzny? pt. "Tegoroczna zima" 
Dawno temu miały być wyniki ale było mało zgłoszeń. Ustalam więc nową datę wyników. 
15 marca!
Tzn., że nadal możecie zgłaszać prace. Konkurs jest również organizowany z Weroniką (my-life-weronika.blogspot.com) i zmieniamy trochę nagrodę! Do wygrania jest reklama u mnie i u weroniki w poście.
Oraz nagroda rzeczowa - niespodzianka. 


` Trzymajcie się ; * Powodzenia. 




Właśnie zaplanowałam sobie dzień na czwartek z koleżanką. Mam nadzieję, że wszystko wypali ; )
Kończę, Cześć ; *
 

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. ladne zdjecia ;)
    czekam na te z sesji

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia ; *
    czemu jesteś taka ładna ??? to niesprawiedliwe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; *

      Hehe ; >
      Każdy ma coś w sobie ładnego ; )

      Delete
  3. to 'coś słodkiego' wygląda pysznie!

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach.. ; *
    I ogólnie wszystkie zdj. ładne <3
    Nie mogę się doczekać zdjęć z sesji.. ; )

    ReplyDelete
  5. b.ładna jesteś :)
    fajne zdjęcia

    ReplyDelete
  6. ładne zdjęcia , fajny dzień :D
    Marta .

    ReplyDelete
  7. no dokładnie to coś słodkiego wygląda strasznie apetycznie ! ^^
    Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Śliczna zdjęcia. Bardzo mnie ciekawi jak wyszła wasza sesja :)

    ReplyDelete
  9. fajne fotki zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia ;>
    Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia są super!Masz do tego talent :)

    ReplyDelete
  12. bardzo ładne zdjęcia! zapraszam do mnie! :D

    ReplyDelete
  13. Ładne zdjęcia:) Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  14. Fajne zdjęcia ;D
    Obserwuję i zapraszam.

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia ;D
    Bardzo ładny płaszczyk (:
    <3

    ReplyDelete
  16. Dziękuję:)

    Będę zaglądać;)

    ReplyDelete
  17. prześliczne zdjęcia :D masz bardzo ładny kolor włosów :D

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Prześliczne zdjęcia i genialny płaszczyk ♥ <3

    ReplyDelete
  19. Prześliczne zdjęcia i genialny płaszczyk ♥ <3

    ReplyDelete
  20. ładne zdjęcia;)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. WoW... Te zdjęcia też są bardzo ładne. Się masz fajnie, bo masz feire :P A ja muszę do szkoły chodzić :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Ale jak ty miałaś ferie to ja musiałam chodzić ; >

      Delete
  22. śliczny płaszczyk <3 !
    gdzie kupiłaś ?
    _____________________

    zapraszam ;>

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia! Postaram się wziąć udział w konkursie ;]

    Zapraszam do mnie:*
    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. hehe, jakie rumieńce :)

    ReplyDelete
  25. Wszystkie zdjęcia są śliczne, a zwłaszcza te ostatnie.... świetne ♥
    _______________________________________
    Jasne, ja także obserwuję ;))!

    ReplyDelete
  26. Wszystkie ładne ;*
    Co to za fioletowy przysmak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; *

      Właściwie nie wiem co to. ; >
      Takie galaretkowate ale ... to nie galaretka ; D
      Nie mam pojęcia jak się to nazywa ; P

      Delete
  27. śliczne zdjęcia ;) bardzo fotogeniczna jesteś ;) a co do konkursu to o co w nim chodzi bo jakos tak nie zrozumiałam ;) może napisać na maila pw2703@gmail.com

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia!(;
    dzięki za wszytskie komentarze (;

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjęcia ;) czekam na sesje

    ReplyDelete
  30. wzięłabym udział, ale niestety nie mam aparatu teraz :<
    a co to jest to fioletowe :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda ; <

      Mówiłam już.., że właściwie nie wiem.
      Jakiś deserek xd.

      Delete
  31. Śliczne fotki:):) A co to jest to w miseczce.?

    Wejdziesz na mój blog http://mojezycie-weronikaaa.blogspot.com/ .?

    Dopiero się rozkręcam, ale fajnie by było gdybyś zaglądała;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Nie wiem ile razy będę musiała powtarzać to samo.
      Jakiś deserek, galaretkowaty ale ogólnie nie wiem jak to nazwać ; )

      Delete
  32. Świetne zdjęcie ;))
    Zgłosiłabym się do konkursu, ale u nas nie nic ,,takiego'' co mogłabym sfotografować ;//

    ReplyDelete
  33. Ja może dodam jeszcze jakieś foty do konka tym razem zkartką (może)
    A te foty śliczne ;:

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*