11.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - W domu. ; ] * Nowy wygląd bloga

Saturday, February 11, 2012

Cześć. Dzisiaj wstałam jakoś ok. godz. 11. Praktycznie cały dzień siedzę w domu. Przeglądałam sobie blogi z nudów, zmieniłam wygląd mojego bloga.

Podoba wam się nowy wygląd bloga?

Miałam plany, żeby wyjść gdzieś na jakieś zdjęcia niestety nie wypaliło.
Rano oglądałam film na Disney Channel - "Wymarzony luzer". Choć nie oglądałam go od początku to mogę stwierdzić, że spodobał mi się. Nie mam co opowiadać i opisywać dzisiejszego dnia.

Jakieś zdjęcia :
 Oraz mój psiak :
Mój piesek z Bandanką. Ciekawie wygląda ; >> Słodziak ; *

Mam ochotę na frytki a więc Cześć ; *

* A jutro mam sesję! ^^ Będą zdjęcia, tylko nie wiem czy otrzymam je jutro czy po jutrze ; >


SOMETHING ELSE : Cześć kochani. Mam bardzo, bardzo, bardzo ważny komunikat! ; )
Właśnie dobiliśmy do 500 obserwatorów. Jest dla mnie niesamowite osiągnięcie. Dziękuję, że jesteście ze mną! Jesteście wielcy < 3 Pozdrawiam wszystkich obserwatorów bloga i oby dalszych sukcesów! ; )
Dziękuję, Dziękuję < 3

You Might Also Like

104 KOMENTARZE

  1. Jakie śliczne zdjęcia . !
    A Merfi jaki sweet <3
    Wygląd jak już mówiłam świetny ; *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; >
      Jak miło, że zapamiętałaś jego imię ; ]

      Delete
  2. fajne kwiatki w wyglądzie bloga. słodki piesek :) ciekawe zdjęcia
    Weronikaa:)

    ReplyDelete
  3. fajne zdjęcia. Ślicznie twój piesek wyszedł na zdjęciach ; )
    Marta .

    ReplyDelete
  4. powinnaś robić videoblogi od czesu do czasu .... ;)

    ReplyDelete
  5. o fajny wyglad :D tez zmienialam haha ^^
    slodki psiak :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ^^
      Uwierz, że twój również wygląda świetnie! ; >

      Delete
  6. fajny wygląd podoba mi się tło ,+ świetny piesio ;*

    ReplyDelete
  7. Świetny wygląd bloga! Haha, ale masz słodkiego psiaka. :D

    ReplyDelete
  8. Aha! W razie czego: Ja twojego bloga obserwuję już od bardzo dawna. :D

    ReplyDelete
  9. fajny wygląd.
    też oglądałam ten film ^^
    słodki psiaczek :*

    ReplyDelete
  10. fajny wygląd bloga :)
    słodki psiak ^^

    ReplyDelete
  11. Słodki piesek ^^
    Bardzo ładne tłoo *-*
    Pozdrawiam i zapraszam ;>

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny wygląd ;-) psiak słodziaśny <3

    ReplyDelete
  13. Masz ładnego pieska <3
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny cytat w nagłówku, a piesek przeuroczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajnie, że wzięłaś pod uwagę cytat ; D

      Dziękuję ; >

      Delete
    2. Zawsze zwracam uwagę na słowa, wiele dla mnie znaczą i osobiście mam u siebie całe mnóstwo cytatów pozapisywanych w zeszycie, notesikach itp. Zawsze można się nad nimi zastanowić choć przez chwilę, porozmyślać...

      Delete
  15. oglądałam ten film, był świetny <3

    ReplyDelete
  16. No mnie też się bardzo podoba :) Ja dzisiaj wyszłam tylko z psem hi hi :P Postanowiłam spędzić sobotę w domu, aczkolwiek nie nudziłam się :) Życzę powodzenia na jutrzejszej sesji i czekam na efekty :) Aaa i fajnie, że dopiero teraz rozpoczynasz ferie, mrozy te największe już mamy za sobą :) A i do wiosny już bliżej niż dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ; >
      Trzeba trochę odpocząć i dobrze mieć taki jeden dzień nieruszania się z domu ; D

      Delete
  17. ładny piesek :D

    masz juz 500 obserwatorów ( tak :D to ja jestem ta 500) ! Gratuluję! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!

      Jestem bardzo szczęśliwa. Dołączyłaś jako 500 ; >
      Genialnie, dziękuję baaardzo ; *

      Delete
  18. Cześć kochana! Twój blog wygląda teraz naprawdę super.

    ReplyDelete
  19. o matko, jaki słodziak !. :)
    maskoteczka . :)
    i gratuluję 500 obserwatorów. :)

    ReplyDelete
  20. fajny wygląd :) i śliczny piees <3!

    ReplyDelete
  21. Prześliczny wygląd bloga, gratuluję 500 obserwatorów ♥

    Słodziak z tego Twoje pieska ♥

    ReplyDelete
  22. Chciałabym dobić kiedyś do takiej statystyki ;)

    Dziękuję ;**.

    ReplyDelete
  23. jejciu słodziutko wygląda piesek ^^

    ReplyDelete
  24. też mam yorka<3
    słodziaaaak!

    ReplyDelete
  25. wygląd super i do tego pieesek :d

    ReplyDelete
  26. Fajny wygląd bloga ;)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  27. Słodki psiak <3
    zapraszam do mnie + obserwujemy?

    ReplyDelete
  28. hah muszę przyznać, że w tym momencie wyglądam jak twój pies xD
    bandama na głowie rlz .

    wyglad bloga ciekawy bardzo!

    ReplyDelete
  29. Śliczny wygląd ;*

    zapraszam :)

    ReplyDelete
  30. piękny piesek i ładny wygląd bloga !

    ReplyDelete
  31. Dzięki za komentarz do mojego bloga :))
    Ja również Twój blog zaobserwowałam ;]
    I gratki za 500 obserwatorów ^.^

    ReplyDelete
  32. Piękny piesek, też mam yorka <3 Wygląd bloga piękny ^^ Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. blog wygląda bardzo ładnie : )

    ReplyDelete
  34. gratuluję obserwatorów;)

    ReplyDelete
  35. gratulacje obserwatorów :)

    ReplyDelete
  36. Ślicznego masz pieska <3
    Przejrzałam 2 strony twojego bloga i jest naprawdę świetny więc dlatego już obserwuję :)
    Zapraszam so siebie ^^

    ReplyDelete
  37. Zdecydowanie za mało , ;d;d .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ; >
      Nie każdy jest wysoki.
      Może urośniesz jeszcze! ; >

      Delete
  38. Słodki ten twój piesek :)
    Również obserwuję.

    ReplyDelete
  39. sliczny psika :)
    tez ogladalam kawalek wymarzony luzer i nawet nawet byl :)
    zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  40. gratulacje za 500 obserwatorów, z tego co wiedzę to już 506! ;> Oby do 1000 ;).

    ReplyDelete
  41. ale sweet piesek <3 i gratki za obserwatorów. Jesteś świetna ^^

    ReplyDelete
  42. dodałam do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  43. sliczny jest :) piekne fotki pieska

    ReplyDelete
  44. dziękuje za komentarz:)

    ReplyDelete
  45. Jessika miałaś powiedziec kiedy wynik konkursu : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no tak. Miałam tyle na głowie, że kompletnie zapomniałam.
      W dzisiejszej notce! ; D

      Zapisze sobie, żeby nie zapomnieć ; ))

      Dzięki za przypomnienie.

      Delete
  46. HAHHA ! Fajny pomysł... Muszę założyc też bandamkę na mojego psa ! Zobaczym czy będzie mu równie do twarzy jak twojemu ! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jak założysz mu to pokaz fot. - koniecznie ; D

      Delete
  47. śliczny pieske ;) tez mam yorka ;)

    ReplyDelete
  48. Zazdroszczę tylu obserwatorów :) Podoba mi się wygląd. :)

    ReplyDelete
  49. Świetny blog ;]Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :-)

    ReplyDelete
  50. Nowy wygląd bardzo mi się podoba ;D
    A piesek wygląda jak gwiazda! (;
    Dzięki za miły komentarz ;D
    Zapraszam na świeżutkiego posta <3

    ReplyDelete
  51. gratuluje obserwatorów mi jeszcze trochę brakuje :)

    ReplyDelete
  52. fajny blog i gratuluje obserwatorów :) zapraszam do mnie : sweetqheart.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Fajny blog ;d
    Obserwujemy?
    Zapraszam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; >

      Z chęcią ale coś nie mogę ...
      klikam dodaj i nic. -,-

      Delete
  54. Super psiak , jak się wabi .?
    Zapraszam do mnie : http://surrounded-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Masz potencjał, jeśli chodzi o zdjęcia, ale razi w oczy ten sztuczny bokeh. Popracuj nad tym :). Psiak słodziak :D

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.
      Ja akurat lubię ładne, wyraziste zdjęcia ; D

      Delete
  56. Nowa strona świetnie wygląda.
    Śliczne zdjęcia.;)

    ReplyDelete
  57. Uroczy piesek ;). Blog teraz wygląda bardzo ładnie. Podoba mi się tło w kwiatki :D.

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. piesek śliczny <3
    ja dopiero zaczynam i mam nadzieję że wytrwam tak długo jak ty ^^ ;*

    ReplyDelete
  59. śliczny piesek <3
    mam nadzieję że mi tak jak tobie uda się wytrwać tak długo mimo że jestem nova :***

    ReplyDelete
  60. świetny ten nowy wygląd ;D
    u siebie też zrobiłam coś nowego
    jeśli masz ochotę to sprawdź , zapraszam
    śliczny piesek

    ReplyDelete
  61. Piesek ♥
    Super ale bardziej podobał mi się wcześniejszy nagłówek bloga ; )

    ReplyDelete
  62. Piesek ♥
    Super ale bardziej mi się podobał wcześniejszy nagłówek bloga : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.
      Właściwie nagłówek był taki sam tylko teraz są inne kolory ; >

      Ale musiałam zmienić do tła. ; p

      Delete
  63. jaki śliczny yorkshire terrier ^^ <3
    KOCHAM psy <333!

    a wyglad bloga,super (;
    POzdro :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*