10.02.2012 ♥ Dzień Jessiki - Walentynki szkolne < 3

Friday, February 10, 2012

Cześć. Jak wiecie wczoraj i przed wczoraj męczyłam się z robieniem walentynek. Rano poszłam do szkoły oddać zrobione przeze mnie i przez Adę walentynki ; ) Potem wróciłam do domu, ponieważ do szkoły miałam na 11, a dokładniej na 10:40. Przygotowałam się a potem przyszła do mnie Patrycja, a po kilku minutach zjawiła się Ada. Nadal u nas jest śnieg na dworze. Dzisiaj rozdawanie walentynek ; * Od razu po przyjściu do szkoły taka miła niespodzianka. Otrzymałam 9 walentynek i kilka jest zagubionych ponieważ koleżanki mi wysłały a nie dotarły. Ale trudno. No chociaż te 9 walentynek. Bardzo mi miło ; )
Oto walentynki :

A więc tak oto wyglądają otrzymane walentynki ; ) ` Dziękuję wszystkim, którzy mi wysłali. ; >
Ogólnie zdobyłam dwa lizaki, jeden malutki a drugi duuuży ^^ Mega fajny ; D
Taki szklany coś. Właściwie nie potrafię wytłumaczyć. Tak czy owak ; >  Jadłam go długo jest chyba niekończący się.  Hehe. Po szkole przyszłam, zjadłam obiad porobiłam trochę zdjęć i ogólnie nudziłam się.

Moje zdjęcia



sercowo ♥
Podobają wam się zdjęcia? ; >

Ogólnie dzień spędzony ok. W domu byłam już o 13:15 ^^ Miałam tylko 3 lekcje i to na dodatek na 10, w tym godz. wych. i niemiecki. Na niemieckim mogliśmy nawet robić sobie zdjęcia ; > Wszystko było dozwolone, jedliśmy chipsy, lizaki i ogólnie ; ] Kocham niemiecki z tą panią ♥ 

` Jak chcecie popisać ze mną lub zadać mi jakieś pytania to piszcie : 
36614608 - gadu

Kończę już, no to Cześć ; *

Nareszcie mam wolne. W poniedziałek, kalendarzowo zaczynają się ferie ^^ ♥

SOMETHING ELSE :  Kochani, zrobiłam pewną zmianę. Nazwa bloga to nie pamietnik-jessiki.blogspot tylko cytat : "Jedyny sposób, by ocalić marzenia, to być dla siebie dobrym."
Denerwowało mnie to, że tyle tych blogów się namnożyło o takiej nazwie jak ja.
Na dodatek dziękuję wszystkich chamskim ludziom, którzy kopiują nawet nazwę mojej notki.
Każdy blog ma tak. To jest chore! Ludzie ogarnijcie się trochę. Ja to sama wymyśliłam! Od 15 marca! Od początku bloga to piszę i co? Mam teraz zmienić bo jakieś "dzieci" nie potrafią wymyślić nazwy? Chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. ~ Dziękuję za uwagę.





Zrobiłam również nową favikonę bloga, która będzie widnieć przy adresie bloga : 

Pozdrawiam Serdecznie obserwatorów bloga ♥

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. U mnie też w poniedziałek się ferie zaczynają.

    Zastanawia mnie czy twój pies to chłopczyk czy dziewczynka??

    ReplyDelete
  2. Ja nie dostanę ani jednej ; p
    Fajne fotki, zapraszam, dodałam nową notkę ;>

    ReplyDelete
  3. ale śliczne fotki :* a dzień miałaś fajny :P

    ReplyDelete
  4. Szczerze, nie lubię walentynek :) Suuper robisz zdjęcia, naprawdę! masz talent :) Obserwuje i liczę na to samo :P (secretlifelonley.blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. Śliczne są walentynki ; ** . Zazdroszczę ja miałam na 8 i do 14:10 . Ale ja bardzo fajnie dzień spędziłam ; pp . Na matmie było tylko tragicznie a tak to na innych ok ; pp., Pozdrawiam i fajny dzień ; D

    ReplyDelete
  6. aha! wiedziałam, że dostaniesz walentynke ;d
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  7. Śliczne walentynki szkoda ze pewnien chłopak wyśle mi walentynke tylko w mojej głowie -_-
    Ale cieszę tym ze zaczynaja mi się ferie:)

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. No to teraz odpoczniesz troszkę od szkoły :)

    ReplyDelete
  10. fajne zdjęcia :)
    ja pewnie nie dostanę żadnej walentynki ^^

    ReplyDelete
  11. Przedostatnie zdjęcie jest genialne! :)

    ReplyDelete
  12. Ale ładne walentynki! ^^

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia i walentynki :)

    ReplyDelete
  14. ty farciaro :P ja pewnie żadnej walentynki nie dostanę :D a poza tym ty masz ferie, a ja muszę się uczyć na tony sprawdzianów itp.

    ReplyDelete
  15. ja to pewnie żadnej walentynki nie dostanę

    ReplyDelete
  16. Jej ile walentynek. Ja pewnie nic nie dostanę. ;) Zdjęcia są śliczne i bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
  17. Świetne walentynki;D
    Zapraszam do mnie .!!!

    ReplyDelete
  18. Wyglądają świetnie ;D
    Nawet u nas w szkole jest też poczta walentynkowa, ale nie zwracam na nie uwagi ;D
    Faceci ciągle mnie rozczarowują ;D
    Teraz tylko nauka, blogowanie i maturaaaa~! ;)
    Dzięki za miły komentarz ;))
    Zapraszam na nową notkę!
    <3

    ReplyDelete
  19. Sliczne te Twoje zdjecia!!:*

    ReplyDelete
  20. Fajne zdjęcia ^^

    U nas walentynki rozdają dopiero 14 :)

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia i piękne walentynki :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  22. Ale świetne fotki! ;)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  23. Dużo walentynek :)
    A zdjęcia śliczne .

    ReplyDelete
  24. U nas w klasie również organizowane są walentynki <3

    ReplyDelete
  25. Urocze te walentynki:)i fajne zdjęcia:)!

    ReplyDelete
  26. No,no,no masz dużo wielbicieli ;P

    ReplyDelete
  27. Fajna kokardka ( ta na włosach) i zdjęcia i walentynki :)
    U nas we wtorek bd. rozdawać ;D

    Serdecznie zapraszam na bloga http://surrounded-girl.blogspot.com/
    już nie długo pierwsza notka ;D

    ReplyDelete
  28. Ładne walentynki i zdjęcia oczywiście też :) Najbardziej podoba mi się drugie^^

    ReplyDelete
  29. Dziękuje bardzo, twój blog jest strasznie ciekawy :) Zdjęcia jednym słowem amazing. Dodaje do obserwatorów pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Ładne zdjecia,ale ten napis zdecydowanie wszystko psuje.Lepiej by było gdyby był bardziej przezroczysty i żeby nie był tak na śrdoku.
    Mam przyjaciółkę o takim samym imieniu ,ale jej imię pisze się Jessica. Czemu Twoje pisze sie inaczej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki.

      No to niech psuje, nie chcę kradzieży. ; >
      Dużo jest takich "ktosiów" okradających po prostu ze zdjęć ; ]
      Musi być na środku bo jak wezmę gdzieś z boku to można wyciąć. Na bloga dodaje tylko z napisem ogólnie na laptopie w plikach mam normalnie.

      No widzisz. Jestem oryginalna, nie chcę być taka jak wszyscy ; ]
      Podoba mi się moje imię.
      Ja mam kilka koleżanek o tym imieniu i każda ma inaczej pisane np. :
      Jessica, Jessika, Jesica, Dżesika ; > Różnie.

      Delete
  31. świetne zdjęcia ;)
    ciekawe pomysły ;))

    ReplyDelete
  32. Fajny naglowek!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    ReplyDelete
  33. o w większości robione :) fajna sprawa ja zwykle dostawałam kupne :D

    ReplyDelete
  34. Ale masz fajnie ! Mi się ferie tydziń temu skończył y :C

    ReplyDelete
  35. Śliczne walentynki, u nas w szkole będą dopiero 13 lutego.

    ReplyDelete
  36. śliczne walentynki i zdjęcia : *

    ReplyDelete
  37. Fajny blog ;)
    Ładne zdj. ;D

    ReplyDelete
  38. podoba mi się ta przypalana, jest najprostsza i to dodaje jej uroku ;) Ciekawe zdjęcie, na którym robisz zdjęcie ;) pozdrawiam i zapraszam ;p

    ReplyDelete
  39. gratuluję tylu otrzymanych walentynek:)!
    podobają mi się ostatnie zdjęcia:D

    ReplyDelete
  40. Walentynki <3 U mnie akurat 14 wypada Bal Karnawalowy w szkole :D

    ReplyDelete
  41. tak , nie pamiętasz już jak pisałaś do mnie :P

    ReplyDelete
  42. to drugie zdjęcie mi się podoba <3

    ReplyDelete
  43. Używanie wielu odżywek nic nie da :D Potrzebna jest jedna odżywka o solidnym składzie,odpowiednia dieta i suplementy.Oczywiście także olejowanie ;p

    ReplyDelete
  44. Dużo walentynek dostałaś : ) to twoje drugie zdjęcie megaa <3, a i jescze kiedy będą wyniki konkursu na fotografię? : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio przypomniałam sobie o nim.
      W dzisiejszej notce (11.02) napiszę o tym. Będzie można się jeszcze zgłaszać. Napiszę również datę, kiedy będą wyniki ; >

      Pozdrawiam ^^

      Delete
  45. ale fajne walentynki dostałaś! <3
    strasznie podoba mi się twoja fryzurka z kokardką.
    Zdjęcia bardzo ciekawe i pomysłowe ;)
    udanych ferii, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  46. Masz bardzo fajnego bloga:)
    Obserwuję i dziękuję, że robisz to samo:)
    pozdrawiam

    malwkafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetny blog !
    Obserwujemy ? ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. świetne zdjęcia!
    wow aż 9 walentynek (: super (;
    Świetny blog!

    obserwujemy?
    Zapraszam Edziaaaa.blogspot.com ^^
    pozdro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      9 walentynek to nie tak dużo ; >

      ~ Twoja kolej

      Delete
  49. masz super zdjęcia .! Ale ci zazdroszczę ferii , na od poniedziałku muszę chodzić do szkoły ;/
    Zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  50. Świetne walentynki <3 . Zdjęcia też fajne. ;)
    Oo . Nowy wygląd bloga. :D super ! ^^ .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ^^

      Fajnie, że zauważyłaś ; >
      Napiszę o tym w notce ; >

      Delete
  51. Ładne to drugie zdjęcie :)

    ReplyDelete
  52. Cześć świetny blog .!
    Zapraszam cię u mnie rozdanie mam nadzieje że weźmiesz
    w nim udział :D
    może zaobserwujemy ?
    Pozdrawiam .!

    ReplyDelete
  53. dużo walentynek ! Świetnie !

    ReplyDelete
  54. Ładne zdj. Uwielbiam czytać twój blog :)

    ReplyDelete
  55. fajne zdjęcia jak i walentynki:)
    u nas akcja rozdawania walentynek dopiero we wtorek.:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  56. wydaje mi się , że mam taki sam aparat ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*