Wywiad.

Tuesday, January 17, 2012

Cześć. Dawno temu obiecałam wam wywiad. ` Tajemniczy. ; )
Dużo z was pytało mnie kiedy będzie ; ) ` Nie umiałam wam odpowiedzieć na to pytanie. ; ]

    Julia Bogdańska - Dwunastoletnia, zdolna, młoda wokalistka zaistniałam w wielkim świecie muzyki. Julia pisze własnego bloga, na którym można znaleźć wiele ciekawych informacji. Można również obserwować jak ona stara się zaistnieć w branży muzycznej i pokazuje, że warto walczyć o swoje.

Witaj Julio! Na samym początku pragnę podziękować Tobie za to, że zgodziłaś się ze mną przeprowadzić wywiad.

Ja: Od jak dawna interesujesz się muzyką?
Julia : Odkąd tylko pamiętam :p jak miałam dwa latka śpiewałam już.

Ja : Masz jakąś popularną osobę, z której się inspirujesz?
Julia :  Hmm .. Szczerze mówiąc to nie wiem.. Może Adele – ma świetny głos i pomimo tego jak wygląda to i tak może zachwycać.

Ja :  Jakie jest twoje największe marzenie, co do muzyki i kariery?
Julia : Aby osiagnac to o czym marze.. By ciagle spiewac.. Poniewaz to jest dla mnie baardzo ważne ; )

Ja : Czy interesujesz się czymś poza śpiewem?
Julia :  Tancze tez ; D jest to jedna z rzeczy które kocham ; )

Ja : Widziałam twoje nagrania, gdy miałaś 7 - 8 lat. Od razu można było dostrzec, że masz talent. Skąd pomysł, żeby pójść do programu "Od przedszkola do Opola" ?
Julia : Myślę ze z jednej strony mama mi to zasugerowała ale to ja chciałam ; ) w sumie nie wiem czemu.. Zebym zostala ocenio a przez innych ludzi ^^

Ja : Jakie jest twoje największe osiągnięcie w dziedzinie muzyki?
Julia :  Wygranie finalu od przedszkola do opola … Poland why not … Jest duzo tych osiagniec:p jedne sa wazne drugie mniej ale tez sie licza ; ))

Ja : Co cenisz w życiu najbardziej?
Julia : Raczej szczerosc innych osob.. Cenie sobie takie osoby …. ; )

Ja : Czy zwracasz uwagę na to co nosisz ty, oraz inni?
Julia : Staram sie ubierac modnie , kolorystycznie i wgl ; ) ale nie zwracam szczegolnie uwagi na to jak sa ubrani czy jak wygladaja inni… Kazdy ma inny gust ; )

Ja : Jakie nagranie osiągnęło największy sukces?
Julia : Napewno nagranie „hallelujah”

Ja : Wyczytałam, że dość sporo osób porównuje Ciebie do Ewy Farny. Ona również osiągała karierę od małej dziewczynki. Czy jest to dla Ciebie radość, że porównują Cię do bardzo popularnej, uzdolnionej wokalistki? Czy może chciałabyś, żeby ludzie zauważyli Ciebie, a nie Ewę?
Julia : Takie porownywanie jest troche nie na miejscu.. Ale oczywiscie ciesze sie ; )

Ja : Skąd pomysł na założenie bloga?
Julia :  Tutaj moge napisac o tym jaka naprawde jestem… Nie chce zeby ludzie oceniami mnie przez to co slysza lub co sami sobie wymysla ; )

Ja : Dziękuję bardzo za miłą pogawędkę. Dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy. Życzę Tobie abyś osiągnęła wielką karierę. Wtedy może pochwaliłabyś się w kolejnej pogawędce nowościami ; )
Powodzenia Julio!
Julia : Ja również dziękuję za rozmowę. Dziękuję ; )

Blog Julki :  http://www.julkab.com/
Na blogu Juli znajdziecie również piosenki w jej wykonaniu! 

You Might Also Like

0 KOMENTARZE