9.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Urodziny siostry ^ ^

Monday, January 09, 2012

Witajcie! Dzisiaj nie szłam do szkoły. Pospałam również dłużej ale czuję, ze zaraz usunę. Oczywiście to tylko pozory. Ogólnie dzień zapowiada się nie zbyt ciekawy, nic ciekawego nie przewiduję. Siedziałam tak i oglądałam wspaniałego bloga Ankyl. Niesamowite jak ta 17 letnia dziewczyna interesuje się Japonią! Jestem pod wielkim wrażeniem. Ja nigdy nie jadłam sushi. Wygląda ciekawie! ^ ^ Ania uczy się języka Japońskiego! Na prawdę po samych znakach widać, że język jest trudny. Niesamowite, życzę Ani powodzenia! ; ) ` Już dosyć tematu o Ani hehe ; ]  Nie miałam jakoś ochoty się dzisiaj ubierać, lecz pomyślałam, że odwiedzi mnie Ada z pytaniem "Dlaczego dzisiaj nie byłaś w szkole?" . Więc poszłam się ubierać itd. ^ ^ Dzisiaj ubrałam się jak na mnie to nietypowo. Postanowiłam ubrać : jasno różowy sweterek oraz podobnego koloru bluzkę, oraz jasne spodnie. Nie wiem dlaczego postawiłam na różowym kolorze... właściwie nie lubię tego koloru... Przyznam, że sweterek okazał się bardzo cieplutki i miły. Robiłam później jakieś dziwne zdjęcia. Dlatego, że nie miałam co robić, na dwór nie chcę wyjść, bo po co? - Ponuro, nieprzyjemnie zza okna ta cała "zimowa" pogoda wygląda. Martwi mnie to, że nie było śniegu. Brak zdjęć ze śniegiem to jakaś paranoja -,-
` Zdjęcia, które mało wiele ujdzie.
* Jak zwykle lekko grzywka rozdwojona i się lśni, oczywiście zdjęcie z lampą .. użyłam jedwabiu, dzięki czemu grzywka jest fajna w dotyku i się lśni trochę. ^^  Hehe . xd.
A za usta was przeproszę. Po długim czasie użyłam błyszczyka z kolorem, musiałam ponieważ zrobiły mi się strasznie suche usta, na szczęście nie pękały ;p + jakość zmieniona

 

Obecnie leżę z laptopem na łóżku i nudzę się.
` Ahh.. prawie bym zapomniała. ^^

....  Moja siostra ma dzisiaj urodziny. I to nie byle jakie urodziny, tylko 18! Osobiście zazdroszczę już takiego wieku . . . niedługo koniec liceum a ja mam jeszcze tak dużo lat nauki przed sobą.
Z tej okazji złóżmy Natalii życzenia.

Wychodzisz spod parasola
Co chronił Cię przed deszczem
Nie zapomnij lecz o nim
Bo może padać jeszcze
Niech Ci drogę dalszą
Drogowskaz dobry wskaże
Byś idąc nią doszła
Do krainy z marzeń
` Życzenia od całego bloga!  ; )
Na pewno przeczytasz tą notkę. ; P



Mama przyniosła torcik ; D  Już chcę go zjeść. + w torciku brakuje świeczek ; D
Jeszcze raz Happy Birthday. ^^ ; ))

Kończę. Papa ; *

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. dołączam się do życzeń tym bardziej że są to wyjątkowe urodziny skoro 18 :D

    ReplyDelete
  2. dzięki za wzmiankę;)))

    ReplyDelete
  3. wszystkiego naj dla Natali :*

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia! ; )

    Wszystkiego najlepszego dla siostry! ;]

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia Jessa ;)
    Wszystkiego najlepszego dla Natalii!

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdj . ;*
    Dołączam się do życzeń ;)
    Fajny tort ^^

    ReplyDelete
  7. dołączam się do życzeń ! Wszystkiego Naj i 1oo latek !
    Fajnie miałaś, że nie poszłaś do szkoły, ja dzisiaj miałam kartkówkę z chemii. Grrr...

    ReplyDelete
  8. Najlepszego dla Natalii.
    Albo już dla pani Natalii ;)

    Ładne zdjęcia, jestem nową obserwatorką tego bloga i ogólnie zalogowałam się dopiero na bloggerze. Na pewno będę wchodziła na tego bloga.

    Pozdrawiam, Arielis.

    ReplyDelete
  9. hmm. fajny tooort. u super zdjęcia. ; p

    zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete
  10. Dzięki ^^

    I dziękuję w imieniu Natalii za życzenia :)

    ReplyDelete
  11. ten tort wygląda tak smacznie, aż chce się go zjeść ;)
    życz najlepszego siostrze ;)

    ReplyDelete
  12. Jak znaleźć jakieś ciekawe blogi tego typu?

    ReplyDelete
  13. pewnie,że zaobserwuje.
    A o mnie też napiszesz w notce ? :P

    ReplyDelete
  14. Paulaa - tak wygląda i był smaczny ^^

    Miss_Gabrysia10 - Sama nie wiem ; ]
    Z komentarzy na blogach. Jak się coś ciekawego znajduje to się bardzo cieszę ; )


    GumiJagoda - Dziękuję. Po jakimś czasie może. Ja mówię o całkiem wyjątkowych blogach które mnie w jakiś sposób "uwiodły" . ; ]

    ReplyDelete
  15. Sto lat dla Natli

    Teź interesuję się Japonią i Chinami ale nie do takieg stopnia że aż sie języków uczyć ; ), ale może ta ania tak che, osobićie jadłam sushi dobrze nawet : )

    ReplyDelete
  16. STO LAT STO LAT ! nie zazdrość ja tobie zazdroszcze ja już rocznikiem mam 18 i mnie to przeraża niedługo wyjdę za mąż nie będę chodzić do szkoły xD hahaha. paranoja mała. ciesz sie życiem i naciągaj rodziców poki możesz ;p . +obserwacja. :)

    ReplyDelete
  17. jusia21. - ja muszę spróbować ; D
    Może kiedyś wybiorę się z koleżankami.
    Ania jest niezwykła. Ma wielkie chęci, super po prostu ^^

    Dymka - hehe, może tak ; D i tak szybko ten czas leci . ; p

    ReplyDelete
  18. 1oo lat! a tort wygląda apetycznie :))

    ReplyDelete
  19. Też lubię blog Ankyl!
    A pogoda przytłacza na każdy możliwy sposób, chcę już lato! ;)

    +obserwuję

    ReplyDelete
  20. oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  21. Kat - Bo jej blog jest niesamowity, dziewczyna pełna pomysłów ; )
    Dziękuję za obserwowanie. Oczywiście się rewanżuję ;)

    ReplyDelete
  22. Złóż jej ode mnie najszczersze życzenia :)

    obserwuję ;)

    ReplyDelete
  23. 100 lat ! 100 lat ! ;D
    Dołączam się do życzeeń ;D

    + Faajna notka ;D .

    ReplyDelete
  24. Maleńka - dziękuję. Ojeej.. obserwatorzy do chodzą co sekundę < 33

    ReplyDelete
  25. obserwuję;)
    ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  26. obserwuję, twoja kolej. ;)

    ReplyDelete
  27. Sto lat dla siostry:)
    A sushi jest yummy :)

    ReplyDelete
  28. dzięki za komentarzyk ;]

    oczywiście, ze obserwuję ;]

    będę wpadać i komentować ;]

    ReplyDelete
  29. Anna - ja chce spróbować sushi xd. hmm musze sie na serio wybrać z kimś.
    Już zrewanżowałam się :)

    ReplyDelete
  30. chetnie Cie zaobserwuje ;)

    ReplyDelete
  31. mniam jaki torcikkk :))

    Obserwujemy kochana, tylko musialam usunac Twoj komentarz poniewaz byl pod Konkursem :( a tam musze miec same dane do rozdania :)) ale zapraszam ponownie i może weź udzial w moim konkursowym rozdaniu! :)))))

    http://jagoo-peppermint.blogspot.com/2012/01/k-o-n-k-u-r-s.html

    ReplyDelete
  32. Obserwuję .... liczę na to samo

    ReplyDelete
  33. Najlepszego dla siostry :)

    Świetne zdjęcia, no i ciekawa notka ;)

    ReplyDelete
  34. Złóż Natalii życzenia ode mnie ;)
    Heh, ja mam dopiero w sobotę urodzinki <3

    ReplyDelete
  35. zaczynam obserwować i zapraszam do tego samego u mnie :)

    ReplyDelete
  36. Dzięki za komentarz!;)
    Wszystkiego najlepszego twojej siostrze!;)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  37. Super ;)
    Pyszny tort.

    Wszystkiego Najlepszego Natalia!

    ReplyDelete
  38. Jessika, dobiero teraz zauważyłam, że obserwujesz mojego bloga, bardzo mi miło, pozdrawaim! : )

    ReplyDelete
  39. ślicznie ci w tej grzywce ;DD
    ale śliczny torcik ;!

    ReplyDelete
  40. pocky zamówisz na yatta.pl, lub tofucute.com

    ReplyDelete
  41. Ładne zdjęcia , super tort.
    A ii życzenia odemnie .:)


    Jeśli masz ochotę zzajrzyj na mój blog:)
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    Zapraszam na rozdanie mojee :)
    Można wygrac Top Fresh
    http://naszblog1999.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    Oczywiście zajrze na twój nowy blogg!!!

    ReplyDelete
  42. Ale super torcik :) Najlepszego ! ^^

    ReplyDelete
  43. Wszystkiego najlepszego dla siostry! :) A wieku naprawdę nie masz co jej zazdrościć - sama niedawno świętowałam 18 urodziny, więc mówię niejako z własnego doświadczenia. Okres spędzony w gimnazjum czy liceum to naprawdę świetny czas, więc korzystaj z niego ile możesz - na dorosłość jeszcze przyjdzie pora. :)

    ReplyDelete
  44. Dzięki wszystkim ^^

    jusia21 - już od dawna obserwuję ; )
    Musiałaś nie zauważyć.

    rainbowside - hehe. Później sama na sobie zobaczę jakie czasy lepsze ;D

    ReplyDelete
  45. Dziękuję wszystkim za życzenia ;**

    ReplyDelete
  46. Ładny torcik ^^ super dzień wolny od szkoły xD Grzywka cud miód ;D

    ReplyDelete
  47. Torcik był bardzo pyszny ! ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*