8.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - DIY, WOŚP ; )

Sunday, January 08, 2012

Hej. Dzisiaj dzień aż taki nudny na szczęście nie był ; )  Jak siedziałam na necie to zmieniłam wygląd bloga. Mi się strasznie podoba ten nowy wygląd. Troszeczkę zainspirowałam się z innego bloga. Mało podobny blog do tamtego z którego zaczerpnęłam pomysł. Po prostu zaczerpnęłam te jasne barwy.
` Od dzisiaj będę dodawała zaokrąglone zdjęcia na bloga. * Taka mała zmiana ; ]
Jak wam się podoba wygląd bloga?
Pod wieczór przyszła do mnie Ada.Weszła ona na neta a ja postanowiłam ozdobić pudełko do biżuterii. W pudełku znajduje się troszeczkę rzeczy, nie zbyt dużo. 


Szczerze? Trochę niestarannie je wykonałam -,- To pudełko stoi sobie na półce z biżuterią. 
Później zrobiłam bransoletkę. Nie jestem do niej przekonana. Na prawdę ... taka jakaś nijaka mi wyszła.
Sami zobaczcie.
I co powiecie na temat tej bransoletki?
A dzisiaj XX finał "Wielkiej Orkiestry świątecznej pomocy". Niesamowite ile oni już zebrali za pomocą tej akcji pieniędzy. Ponad 45 mln zł. ( o ile dobrze pamiętam ) ^^ 
Jestem ciekawa za ile zostanie ostatecznie sprzedany "złoty" numer gadu gadu 20. Mam nadzieję, że uda się w tym roku pobić rekord pieniędzy, zebranych z tej akcji. ; ))
Co roku po tej akcji mam pamiątkę, czyli serduszko! ♥ 


Obecnie odwiedzam wiele blogów. Cieszę się również, ze doszłam do 330 obs. Czuję, że jak potrafię i chcę to mogę osiągnąć na prawdę wiele. ` Dziękuję za każde wsparcie, za każdy pozytywny, miły komentarz. Bardzo się cieszę, że jest nas coraz więcej ^^
Właściwie nie wiem co pisać, jutro szkoła. Jestem zdołowana, nie będzie mi się chciało zapewne wstać.
Na szczęście jutro na 9, ponieważ nie ma godz. wych. Chociaż jakaś dobra wiadomość ; ) 

` Ja już kończę tą notkę, Pa ; *


Godzina 20:18 ♥

You Might Also Like

30 KOMENTARZE

  1. Ładna ta bransoletka i wygląd bloga też ;D

    ReplyDelete
  2. Fajna ta bransoletka <3
    Ja mam pełno tych serduszek w szufladzie:)

    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  3. super wygląd bloga ;)
    Za co do WOŚP to miałam zbierać kaskę ale sie rozchorowalam (smutek)

    :(

    Zajrzyj do mnie i skomentuj.

    ReplyDelete
  4. ładny ten nowy wygląd bloga :)
    a mi nie chcieli dać takiego serduszka tylko od razu mi przykleili do płaszcza :'(

    ReplyDelete
  5. podoba mi się wygląd bloga.Bransoletka też fajna.

    ReplyDelete
  6. Śliczna bransloetka :) wygląd bloga po prostu super! ;)

    Zajrzyj do mnie i zostaw jakiś ślad :)

    ReplyDelete
  7. Blog wygląda rewelacyjnie! Gdy na niego weszłam była taka reakcja : 8O! ;) Świetnie!

    A bransoletka....śliczota! ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  8. Dziękuję wam wszystkim ; **

    Monika - hehe. Dziękuję ci za tyle miłych słów ; ]

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładna bransoletka, podoba mi się :))


    cookie-styles.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  10. wygląd jest boski <3 moja pierwsza reakcja: O.o oczywiście pozytywnie ;)
    a bransoletka jest prześliczna :*
    pudełko też jest bardzo ładne :)
    a dzionek miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  11. Ładny ten nowy wygląd ;). Pozdrawiam i zapraszam do mnie. <3

    ReplyDelete
  12. mi ta branzoletka sie podoba ;)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. Fajna bransoletka ;)

    Co do wyglądu , to jest fajny.
    Wystrój podobny jak u Ankyl , i jeszcze te zdjęcia zaokrąglone ^^

    ReplyDelete
  14. Dzięki bardzo ^^

    Paulaa - jasne ; P

    zozolandiaa - no, właśnie z niej się wzorowałam ale postawiłam na innych nieco barwach i ogólnie wystroju ; )

    ReplyDelete
  15. Śliczny wygląd bloga :) No i bransoletka .. co ty od niej chcesz :D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  16. a również obserwuję ;)

    ReplyDelete
  17. Ślicznie teraz blog wygląda :3

    ReplyDelete
  18. charlotte - hehe, sama nie wiem. Nie jestem do niej przekonana. ; P

    Paulaa - ok. dziękuję ^^

    Koralajn - cieszę się, że się podoba ;]

    ReplyDelete
  19. bardzo ładna bransoletka :)) Ja wczoraj wróciłam obklejona serduszkami :) Zapraszam do siebie; będzie miło jak zostawisz ślad:

    www.live-your-life-like-that.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Jasne, że możemy obserwowac :D

    ReplyDelete
  21. świetny ten nowy wygląd bloga :)

    zapraszam do mnie ;))

    ReplyDelete
  22. dziękuję. ; )
    Oczywiście zajrzę ; P

    ReplyDelete
  23. No , ale jest super ! Jeszcze jakiś ładny nagłówek by się przydał ;)

    ReplyDelete
  24. Ale ślicznie tuutajj <3 .!

    Właśnie ładna bransoletka .
    Fajne pudełko ;*

    ReplyDelete
  25. Śliczna bransoletka i ja widziałam że ktoś dał za ten złoty numer gg, aż 400 tysięcy 0.o pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. śliczna bransoletka.
    łohoho ja mam tych serduszek całą szafkę ;d

    ReplyDelete
  27. bransoletka <3 też mam taką naklejke xD

    ReplyDelete
  28. Ojejku mała Jessika 😍❤ Pozdrawiam z 3 stycznia 2016 roku. 😊

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*