31.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Czerwone spodnie < 3

Tuesday, January 31, 2012

Cześć. Dzisiaj na 8. Ale trudno. Myślałam, że dzień będzie straszny. Te dwie poprawy na które sądziłam, że nic nie umiem. Okazało się, że poprawiłam dwie poprawy na ... dwie piąteczki! ^^ ; * Ajj fajnie. Z głowy mam już.
Dzisiaj również byliśmy zwolnieni z ostatniej lekcji ale poszłam z Adą na fonetykę. - To takie zajęcia na których kształci się wymowę wyrazów angielskich, czyta się dialogi, teksty itp. Jak przyszłam do domu to porobiłam jakieś tam fot. - takie domowe. Bardzo ładnie słonko świeciło ale tak na prawdę na dworze niesamowicie zimno.

Posiedziałam trochę na necie a potem przyszła po mnie Ada. Poszłyśmy do drogerii po hennę do włosów.
Potem poszłam do Ady ale nie byłam za długo bo mama do mnie zadzwoniła. Zapomniałam wczoraj wam powiedzieć, że spodobały mi się w mieście pewne spodnie. ; ** Dlatego mama dzwoniła ... bo była w mieście i mogła mi je kupić. Więc poszłam, chciałam je mieć jak najszybciej. Zawsze tak mam jak czegoś chcę. - Bo równie dobrze mogłabym iść jutro sama po nie lub z koleżanką.  : )
Oto spodnie, które zakupiłam.
+ pasek do spodni.

Podobają wam się?

Jak przyszłam to bawiłam się lizakiem, takim sweet. + jadłam "murzynka"  ; p

Yhh takie z całusami < 3
4 Całusy ♥ 

+ "Mudzyyn"
Ehh. Lubię jakieś fajne murzynki np. świnka xd. 
Są słodkie ^^
Chciałabym także złożyć życzenia mojej obserwatorce. Dzisiaj obchodzi 12 urodziny. 
Wszystkiego co najlepsze! ^^ Życzy Jessika oraz obserwatorzy bloga ; )) ` Zuza trzymaj się! ^^

Teraz sobie siedzę. Piszę jak zwykle z tysiącami osób, wysyłam meile. Ahh ^^ - codzienność. Zamieszanie.
Dobra ja kończę pisać. 

To Cześć ; **

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. Ejj , ja pamiętam te lizaczki z podstawówki ;DD . Zawsze jak je kupowałam miałam całuski na rączkach x d . Fajne było c'nie ? ; p . B.ładne spodnie ;D Można wiedzieć gdzie kupiłaś ? ; p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak lizaki pamiętam ; **

      chińczyk ^^ ; *
      Śliczne są < 3

      Delete
  2. Te lizaki są świetne, u mnie w starym sklepiku szkolnym były jeszcze takie z niebieskimi ustami, i dziewczyny z klasy malowały sobie nimi całe usta :D Niezła beka z nich była. ^ ^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. U mnie w poprzednim sklepiku to samo ; D

      Delete
  3. śliczne spodnie <333
    też takie chcę :D
    sweet lizaczek... kocham lizaczki. dzisiaj też jadłam, ale takiego zwykłego

    ReplyDelete
  4. Fajne spodnie sobie kupiłaś.

    Ja też tak mam, że jak czegoś chcę to muszę to mieć. ;D

    ReplyDelete
  5. czerwone spodnie.. ja bym chciała jakieś w odcieniu zieleni :D

    ReplyDelete
  6. Mmm... czerwone spodnie ♥
    A jaki rozmiar ?
    Przy okazji ty to masz jakiegoś boskiego tego chińczyka ; D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ; * "s"

      No, lubię chińczyka. Mają fajne ciuchy. Bo ogólnie nie mamy firmowych sklepu chociaż by H&M, Reserved. ; <


      Ale ciuchy są tam prawie identyczne jak w firmowych + cena taka sama. ; )

      Delete
  7. Śwweeetaśnee spodniee ;D :D
    Wbijaaj <3 : *

    ReplyDelete
  8. Kocham ciepłe lody, są tak obrzydliwie słodkie <3

    U mnie nowy set, zapraszam ♥

    ReplyDelete
  9. Świetne spodnie! :D
    Mmm jakie słodkości^^ Uwielbiam te ciepłe lody:]

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia
    pewnie masz super aparat ; D
    Zapraszam do mnie , nie wiem czy juz bylas
    kazdy komentarz sie liczy , na razie jest ich niewiele .. :C

    http://weloveefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetne spodnie! :)<3
    zapraszam do mnie: http://budzacswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajny blog i przyjemne dla oka zdjęcie. Będę wpadać częściej. :)

    ReplyDelete
  13. Hm. Spodnie lepiej by wyglądały gdybys zrobiła zdjęcie mając je na sobie. Mam podobne, tylko nieco ciemniejsze. U mnie też słoneczko, a zimno ;)

    ReplyDelete
  14. świetne zdjęcia:)
    a spodnie bardzo odważne:)

    ReplyDelete
  15. Ale fajne spodnie i lizak też ;*
    Ołł .. widzę że dodałaś nagłówek - fajny ;)
    Super zdjęcia <3

    ReplyDelete
  16. ..A i gratuluję piąteczek :D

    ReplyDelete
  17. jooj ja też muszę sobie kupić czerwone rurki :)!

    ReplyDelete
  18. Strasznie ciekawa ta notka ; )
    Aż szkoda, że się kończy.
    Zdjęcia wszystkie są atrakcyjne.
    Spodnie są niesamowite ; *
    Pasek też ; *
    A sesyjka z lizaczkiem super! Tyle kissów dostałaś na raz? A foch ślicznoto.

    Jesteś prześliczną dziewczyną ; )

    http://photography-loves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super ta "sesja" z lizakiem .. słodko wyglądasz :*
    A te spodnie cudne są :D

    ReplyDelete
  20. Ja tez mam czerwone spodnie! ^^ Miłego dnia W SZKOLE ja dzisiaj nie ide! xD

    ReplyDelete
  21. Jeeejciu ale sliczne !!!
    Zazdroszczę! Zgadzam się z powyższymi komentarzami ciekawa notka, dużo zdjęć, oby tak dalej.
    P.S.Jesteś śliczna !

    ReplyDelete
  22. Jakie pozytywne zdjęcia ! :D
    fajne spodnie ;)

    ReplyDelete
  23. Oo;D
    też mam czerwone spodnie tylko marszczone ;D
    fajne zdjęcia. ^^

    ReplyDelete
  24. Fajna ta notka ;).
    jeju te lizaki, miałam kiedyś w sklepiku, rany... jakie one były dobre < 33.

    zapr. do mnie ;)

    ReplyDelete
  25. Śliczne spodnie, extra zdjęcia, sweet lizak (xd) a do tego dwie piąteczki.Razem? Super połączenie <33

    ReplyDelete
  26. Ciekawa notatka ; )

    Codziennie czytam twoje posty ; *
    Obserwujemy ??

    ReplyDelete
  27. prześliczne fotki <3 a spodnie cudne :*

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia . Ładnie Ci teraz z tą grzywką ! :)

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjęcia! zapraszam do mnie! :))

    ReplyDelete
  30. też mam czerwone spodnie ;)

    ReplyDelete
  31. Super spodnie ,choć mnie urzekł kolor paska ;)
    Pozdrawiam ::))

    ReplyDelete
  32. spodnie + pasek w tym kolorze wyglądają świetnie ;D

    ReplyDelete
  33. Śliczne rzeczy i zdjęcia : D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*