30.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Zbliża się koniec semestru.

Monday, January 30, 2012

Cześć. Dzisiaj na 9. ; * Ahh, jakoś pozytywnie zaczęłam dzień. Jednak, że po ogarnięciu już siebie... zorientowałam się, że zaraz angielski. Powinnam poprawiać dwie kartkówki. - Nie nauczyłam się, myślałam że angielski jest później. Pani dała mi szanse na jutro. To już na prawdę ostatni dzień. Jutro wystawiają oceny. To jest straszne. Na polskim wystawialiśmy każdemu zachowanie. Oceniałam normalnie. Nie patrzałam na to, czy kogoś lubię czy nie. Lekcje mijały ... ok. Obyło się bez kartkówek ; )  Na ostatniej lekcji rysowaliśmy "wnętrze ziemi" Haha. Narysowałam coś ... przypominające serca. Trochę to dziwne, przez całą lekcję to "udoskonalałam" a w ostateczności mi się nie podoba. ; P
 Ja nigdy na lekcji nie potrafię nic fajnego narysować. Tak to jest jak większość czasu się rozmawia i nie patrząc na kartkę zeszytu rysujemy. - Norma.
Dzisiaj byliśmy zwolnieni z ostatniej lekcji. Przyszłam do domu, zjadłam obiad i pooglądałam chwilę tv. Po kilku minutach poszłam po Adę. Miałyśmy iść po raz pierwszy na kółko gastronomiczne. Okazało się, że pani nie ma więc poszłyśmy do miasta. Ogólnie było bardzo, bardzo zimno a ja tak sobie wyszłam bez czapki.
Odczuwałam to strasznie na uszach. Auuć -,- Przyznam, że rzadko chodzę do miasta. W zimę nie mam ochoty chodzić i marznąć. Ale już we wiosnę na pewno będę chodziła częściej ; ]
Potem przyszłam do domu, weszłam na neta. Praktycznie nudzę się. Piszę z wieloma obserwatorami m.in z Kaśką  http://swiatkasii.blogspot.com/ Zapraszam ; )


Sprzed chwili 
z kamerki. ahhh ta jakość x d

+ wczorajsze . << poniżej >>
też kamerkowe ...

Dobra ja kończę, zgłodniałam poza tym nie ma co pisać. 
I ... jutro na serio ostatnia szansa na poprawę angola. ; *

Pa ; *

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdj . :*
    Współczuję Ci, że jeszcze nie masz feri ...

    Powodzenia : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ^^

      Szczerze? Zdałam sobie sprawę, że lepiej mieć jako ostatni ferie. ^^ Ahh.. < 33 Gdybym miała pierwsza to raz dwa ferie by zleciały i zazdrościłabym tak długo ludziom którzy mają później ferie. ; )

      Jakoś wytrzymam jeszcze do ferii ; D

      Delete
  2. Dzięki za wspomnienie :**
    Super dzieeń < 33 ;*
    faajneee fooot . ♥
    praszam Ciee do mn.<3 :*

    ReplyDelete
  3. Dzięki : *
    Fajneee :* ♥

    ReplyDelete
  4. To się ucz a nie siedzisz na gg i wgl. ; )) . + B.ładne zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  5. No właśnie ! Ucz się ; P

    ReplyDelete
  6. http://www.facebook.com/profile.php?id=100003484143979

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Niesamowite ^^
      Moi fani? - Ciekawe. Szkoda, że z normalnego konta nie napisałaś.

      Delete
  7. świetne to drugie zdjęcie :)

    ReplyDelete
  8. jak na kamerkę to nieźle wyglądają te zdjecia. :d

    www.turqusowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia.

    Ja też jeszcze nie mam ferii. Zaczynają mi się dopiero 13 lutego.

    ReplyDelete
  10. mega fotki ! :D mi się już semestr skończył, ale za to do ferii 2 tygodnie *.*

    ReplyDelete
  11. tez bylam zwolniona z ostatniej lekcji dzisiaj ;)
    ja juz mialam oceny wystawione przed feriami ;o

    ReplyDelete
  12. życzę szczęścia w poprawach :) trzymam kciuki xD a dzień miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  13. może kiedyś i na lekcji trafisz na temat króry odrazu spowoduje dzieło !

    ReplyDelete
  14. Ucz się, ucz : D
    Ładne zdjątka :P

    ReplyDelete
  15. Oj tam nie narzekaj nie taka zła ta kamerkowa jakość, mogło być gorzej. ;)

    ReplyDelete
  16. Ucz się! A w ogóle dopiero macie koniec semestru? My mieliśmy koniec 20stycznia o_O. I jeszcze raz powtórzę ucz się bo będziesz miała 3 z Anglika tak jak ja xd

    ReplyDelete
  17. aparat pewnie ładne zdjęcia robi :)

    ReplyDelete
  18. taa :( a ja już po feriach...
    zapraszam: http://budzacswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. nie wiedziałam,że jestes moją rówieśniczka ;D

    ReplyDelete
  20. Powodzenia w nauce :)
    ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  21. nigdy nie lubilam wystawiania ocen innym...
    w zime tez mi sie nie chce nigdzie wychdozic ;p

    jak na kamerke to jakos zajebista :D
    co to za fuji? :D

    ReplyDelete
  22. sorki, ale nie mam blogera , a to konto to przypadkowo mi się wyświetliło jak szukałam mojej koleżanki xd

    ReplyDelete
  23. trzymam palce ! :D ;*
    na pewno poprawisz ten angielski ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*