29.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Z Miszel ^ ^

Sunday, January 29, 2012

Cześć. Dzisiaj od rana miałam ochotę na specjałki, a to czekolada, paluszki, chipsy, kakao. Od razu po obiedzie weszłam na neta i tak siedziałam aż moja koleżanka napisała czy wyjdę. Zgodziłam się, lecz nie za bardzo chciało mi się iść. Wyszłam tak o 14:30 było na prawdę zimno, najbardziej w ręce. Dwie pary rękawiczek nie dały rady. Potem przyszłyśmy do mnie. Włączyłyśmy neta, pisałyśmy z ludźmi a potem postanowiłyśmy powygłupiać się, czyli najzwyczajniej zdjęcia.
Było dość tych zdjęć. Ale na te śmieszne nie mam zgody od Miszel ^^
A więc. Dodam te na które mam zgodę x ]
* Taka mała sesyjka domowa. ; D

Nasze śmiechy przerwał telefon z wiadomością, że Miszel ma przyjść do domu. Odprowadziłam ją kawałek i poleciałam do domu oglądać film "Od sklepowej do królowej" - film bardzo fajny.   ; ) 
Potem weszłam na neta. Piszę z ludźmi... i myślę o tym, że muszę otworzyć książkę z angielskiego, bo mam jutro dwie poprawy. Nie chce mi się uczyć ale muszę. Postaram się. Chyba nie będzie tak źle. ; )
Dobra lecę. ^^
I tak siedzę na gadu więc jak chcecie to piszcie :
36614608
* Chcę ferie -,-

Pa ; *
Godzina 19:29 ♥

+ Dziękuję za te 400 obs. - Ale wy jesteście niesamowici ; **

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Prześwietnościowe zdjęcia, najlepsze to drugie <3
    W ogóle to fajny dzień, ja nigdzie nie wychodzę bo jest okropnie zimno i całe dłonie mam zamarznięte ^^
    A ja mam teraz ferie do 12 lutego ; )
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Śliczna ta Miszel :)
    Tak jak ty :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie spędzony dzień + Podoba mi się to drugie zdjęcie ;DD

    ReplyDelete
  4. Skończyły mi się właśnie ferie, szybko zleciały, nie chcę się uczyć! ;c Świetne zdjęcia, ogólnie fajny dzień miałaś ;))

    ReplyDelete
  5. hah , 2 najlepsze :d

    ReplyDelete
  6. Też oglądałam ten film :D Ale wy jesteście we dwie śliczne <33 Jak będziesz na gg to napiszę do cb :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy ^^ ; *

      Ja jestem praktycznie zawsze na gg.
      Tylko często na nie widoku ^^

      Delete
  7. pomysłowe :D .. ja jutro do szkoły ^
    zapraszam: http://momentreconciles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. fajne. hehe. 2 najlepszy.
    śliczne jesteście :) nie to co ja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Tak ; )

      Dziękujemy! ; ]
      Ajj ty. Każdy ma coś w sobie pięknego ; D

      Delete
  9. fajne fotki
    filmu nie oglądałam, ale zamierzam :))

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia! ;]
    U mnie już po feriach niestety:/

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  11. Ja mam dość czekolady :) a zdjęcia super ja tez z przyjaciółka robię sobie głupie zdjęcia

    ReplyDelete
  12. ja wczoraj też wychodziłam i myślałam że zamarznę! takim sposobem znalazłam się w kfc haha :D

    ReplyDelete
  13. Haha, luzersko <3
    Ja odpoczywam, tiririri :D

    ReplyDelete
  14. bardzo fajne zdjęcia:d

    ReplyDelete
  15. Ooo! Zjadłabym chipsy. Muszę sobie zrobić ^^ Dwie pary rękawiczek? O zgrozo. To ja przedwczoraj pod wieczór wyszłam w samych krótkich spodenkach i koszulce. No i do tego kapcie z oderwaną jedną warstwą podeszwy. I jakoś przeżyłam ;D Musiałam kilka rzeczy na podwórku ogarnąć, ale byłam za leniwa, aby się ubrać. Aj... wszystko się kręci wokół tego Internetu ;]

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia ;-))
    Ostatnie mnie rozwala ^ ^ ^ ^ : ddddd
    Zapraszam do mnie : imaginationowany.blogspot.ocm '=))

    ReplyDelete
  17. Musiałaś się dużo napracować, skoro masz już tyle obserwatorów. Jak ja sie zapisywałam , to było zaledwie 200.

    ReplyDelete
  18. gratki z powodu 400 os. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  19. Super fooot.<33 :*
    + istyy :D , blog :P :* ♥

    ReplyDelete
  20. Bardzo ciekawe ;D
    + A przy okazji mam jutro urodzinki <3 ; D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo.. świetnie ^^
      Wszystkiego Najlepszego! ; )

      Delete
  21. Kurczę,ale ty masz ładne oczy (;
    świetne zdjęcia :) zapraszam do mnie i prosze o komentarze (: Edziaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia x3 Hehe <3 Ja miałam 14 stycznia urodzinki. Och właśnie! Nie złożyłam ci jeszcze twoich grudniowych życzeń prawda? xd No to Sto lat XD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*