28.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Sesyjka ^^

Saturday, January 28, 2012

Hej. Dzisiaj po długim czasie się wyspałam. - Świetnie! Słonko pięknie świeciło ale i tak był mróz na dworze. Postanowiłam wyjść na zdjęcia z Werą. Musiałam się wyszykować, umyłam włosy musiałam ubrać czapkę, a nie lubię nosić czapek! ; )  Na zdjęciach byłyśmy też z Anią a potem poszłam z Werą do mnie. O 15 wyszłyśmy do wery babci i tam jak zwykle było fajnie.
*Od teraz zdjęcia dodawane na bloga będą miały napis aby nie było kradzieży. Bo często zabierane mi są zdjęcia. A to jest kradzież karalna ale dam wam spokój! ; )
Fot.
Napis jest mało widoczny ale bynajmniej będę miała dowód, że to moje i jak kogoś przyłapię to za miło nie będzie ^^ - Jak ktoś z was chce pożyczyć zdjęcia to pisać do mnie czy się zgadzam. 



U wery babci wariowałyśmy i takie tam ;  P
Nauczyłam się wreszcie porządnie << dość>> bawić się światłem. - Super; )
niezbyt wyszło bo z lampą -,-

Jakieś tam"Jess"

 
Tak ... więc cieszę się, że w końcu udaje mi się malować światłem.
Polecam wszystkim. - Świetna zabawa jest też przy tym ; ))
` Dzisiaj ubrałam się kilku warstwowo bo było na minucie. - Najbardziej zmarzły mi ręce. Auuć ^^ + nosek.

Teraz siedzę, piszę z ludźmi nudzę się. Mam ochotę na czekoladę, a więc lecę po nią! ; )

Pa ; *

You Might Also Like

78 KOMENTARZE

  1. Dzisiaj mile spędzony dzień ;D

    ReplyDelete
  2. Super. Ślicznie wyszłaś :)

    ReplyDelete
  3. To bardzo dobry sposób podpisywania zdjęć.

    A no i na prawdę focie są super!! ;*

    ReplyDelete
  4. Czekoladaa. x33
    Fajne, fajne. ;d

    ReplyDelete
  5. dobry sposób na podpisywanie zdjęć...
    zapraszam do mnie, kochana.

    ReplyDelete
  6. 2 zdjęcie fantastyczne <3:D

    ReplyDelete
  7. super to malowanie światłem , muszę kiedyś spróbować ;****

    ReplyDelete
  8. Na jakiej zasadzie polega ta zabawa światłem ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustawiam aparat na długi czas naświetlania i maluję świeczką, telefonem lub latarką. Trzeba być ubranym na ciemny kolor aby nie było widać ciebie. Bardzo fajne efekty są ; )

      Delete
  9. fajne zdjęcia :)
    też mam ochotę na czekoladę :D

    ReplyDelete
  10. fajowe ! lecę spróbować !

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia ja tez wkoncu się wyspalam

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia ja tez wkoncu się wyspalam

    ReplyDelete
  13. Hmmmm muszę spróbować z tym światłem ^^
    A co do zdjęć to naprawdę ślicznie wyszlas

    ReplyDelete
  14. Eh jakoś za głupi jestem bo nie rozumiem tego malowania tym światłem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ^^
      Po prostu mam taki program ... że moge sobie rysować i jak skończę to przetwarza ... i powstaje to co chciałam xd. ; D

      ` Sama nie wiem jak to ustawić ...; D
      Jakoś pokombinowałam ; p

      Delete
  15. mhm.. mam ochotę na czekoladę <3
    zdjęcia są prześwietne a zabawa światłem bardzo ciekawa "_
    będę musiała spróbować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to łap! ; )
      Rzuciłam xd.

      Koniecznie ; D

      Delete
  16. Fajne zdjęcia, zapraszam na http://anonimowefotorrafie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. a mi nie wychodzą napisy :< narazie to tylko bawie się przy lampkach choinkowych :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. ; P

      Spróbuj latarką! ; p
      I pisz to co chcesz. Musisz mieć wyobraźnię i wiedzieć gdzie zaczęłaś pisać ... i takie tam xd. ; D Nieraz śmiesznie wychodzi ; p

      Delete
  18. nie dodawaj napisów, bo zamiast oglądać zdjęcia szukam napisów :D

    ReplyDelete
  19. sliczna;p
    buziaki;p

    ps.chodzisz do babci swojej kolezanki?;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; *

      A tak. Chodzę. ^^
      Już od dawna. ; p
      A co w tym złego, że idę z koleżanką do jej babci? ^^ ; ]
      - Małe odwiedziny ; p

      Delete
  20. to zdjęcie mchu czy czegoś, chodzi o tą roślinkę, w powiększeniu wygląda naprawdę świetnie! :)

    ReplyDelete
  21. fajne zdjęcia ;d
    nie lepiej by było podpisywać zdjęcia po prostu Jessika?
    Bo to "don't coppy" jest troche żałosne, ale rób jak chcesz bo zdjęcia są i tak śliczne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. ^^

      Możesz uważać to za żałosne ; )
      Twoje zdanie ; p

      Delete
  22. świetne zdjęcia z tym światłem :)

    ReplyDelete
  23. Przepraszam, że wczoraj nie wpadłam, ale jakoś tak mnie głowa zaczęła boleć, że ledwo co siedziałam. Jakieś ciśnienie dziadowe wczoraj musiało być, bo wszyscy w okół czuli się tak, jakby ich ktoś zjadł i wysrał -.-' Widzę, że u Ciebie przygotowania do sesji są porządne ;) Bardzo podoba mi się to drugie zdjęcie z mchem w roli głównej. A jeśli chodzi o zdjęcia Twojej osoby, to piękne jest to jak tak siedzisz na tym zwalonym drzewie. Jak rusałka ;) Wiesz... jak mogę Ci coś poradzić, to nie podpisuj zdjęcia na dole, bo można je uciąć i będzie równie ładne, tylko już bez podpisu. Lepiej umieszczaj go w takich bardziej strategicznych miejscach, to wtedy będziesz miała pewność, że nikt ich bezprawnie nie wykorzysta. Ale to już zależy od Ciebie. Hm... jestem ciekawa, czy mój aparat podołałby zrobieniu zdjęcia z takim napisem? Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic się nie stało ^^ ; )

      Dziękuję ^^
      Starałam się bardziej na środku dawać napis ; D
      Na pewno dalby radę. Powodzenia! :)

      Delete
    2. A jakim aparatem robiłaś? Jeśli można spytać, oczywiście.

      Delete
    3. To ja mam gorszy ;D

      Delete
  24. Malowanie światłem ? super to ;d .

    ReplyDelete
  25. fajna sesja *.* obserwuję Twojego bloga :D
    zapraszam ;3

    ReplyDelete
  26. Jess jak to zrobic z tym światłem ? Weź mi wytłumacz ,bo zdjęcia świetne ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właściwie nie wiem jak to zrobiłam...
      Jakoś bawiłam się aparatem coś poprzestawiałam i wyszło ^^

      Na necie na pewno cos byś znalazła ; )

      Delete
  27. Super , dużo bym dała żeby mi tak wyszło :)
    Pozdrawaim , Nicole

    ReplyDelete
  28. a myślisz że mi sie chce ? :D hahaha .
    po prostu mam motywację i wyznaczony mały cel i teraz do tego będe dążyć czy mi się che czy nie ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Ja też wyznaczam sobie ten cel. Hmm ... i jeszcze wiele innych. ; P

      Życzę Ci i sobie chyba też ... powodzenia ; D
      Ja już od 6 kl. chciałam mieć z paskiem świadectwo.. coś nie wyszło ;D

      Delete
  29. Jak sie maluje światłem ?!
    ale super!


    licze na komentarz na :
    weloveefashion.blogspot.com .;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie potrafię dobrze tłumaczyć.
      W internecie na pewno znajdziesz ; D

      Delete
  30. Wow! To malowanie światłem mnie zaskoczyło! Super. :D
    Jasne, że obserwujemy, ja już obserwuję. ;]

    ReplyDelete
  31. Ok możemy zaobserwować , już się wpisuje i czekam na cb ;)

    ReplyDelete
  32. świetny blog będę tu często przychodziła :)

    ReplyDelete
  33. ŁAdne zdjęcia . ;)
    Fajny taki wypad, tylko lepiej, żeby było ciepło . ;D

    ReplyDelete
  34. Mnie równiez zaskoczyło to malowanie światłem. Jak to robisz? ;p Śliczne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ; **

      Tak jak już wcześniej wspominałam. Klikałam i jakoś tak ustawiłam.. sama nwm. Warto "zapytać się" google. ^^ ; ]

      Delete
  35. Super zdjęcia ! :)
    Obserwuje i liczę na to samo . :p

    ReplyDelete
  36. dziękuję;) Świetne jest to malowanie światłem.

    ReplyDelete
  37. Fajne zdjęcia i ciekawy blog:)

    ReplyDelete
  38. fajnee te zdjęcia :D http://cpaniechlaniezmartwychwstanie.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam ;3

    ReplyDelete
  39. Fajne fotki ;]
    Nie słyszałam o malowaniu światłem:) Ciekawe!:D

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  40. Fajne fotki;]
    Nie słyszałam o malowaniu światłem:) Ciekawe!:D

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  41. boskie zdjęcia ;*
    malowanie światłem .hmmm. :D
    fajnie masz ! :>

    ReplyDelete
  42. Jak się maluje światłem??

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*