27.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Przemyślenia... / zdjęcia ^^

Friday, January 27, 2012

Cześć. Dzisiaj dzień w szkole minął ok. Cały czas myślę, czy opłaca się pisać bloga. Cały czas mnie to zastanawia. Na początku miałam wiele chęci, ale potem każdy zaczął mnie zniechęcać. Jest to dla mnie zbyt trudna decyzja, by powiedzieć tak od razu. Trochę mam przemyśleć ale na chwilę obecną nie zamknę bloga. Bo fajnie jest się dowiadywać opinii od was i takie tam. ....
Dzisiaj nie poprawiałam nic z angola, umówiłam się na poniedziałek. Uff. ^ ^  Po lekcjach poszłam poprawić sprawdzian z niemieckiego. Martwiłam się. Nie zrobiłam całego jednego zadania i w innych miałam małe braki. Obawiałam się, że napiszę na 2, ale dostałam 4! ; ) - Ucieszyłam się i poszłam do domu. - Zjadłam obiad i weszłam na neta. Tak sprawdzałam komentarze i ... jednym słowem dziękuję ; *
Cieszę się, że weekend, ponieważ po długim czasie porządnie się wyśpię! Teraz jestem sama w domu ... trochę mi się nudzi, piszę z ludźmi na gg, fejsie i nk. Dzisiaj było u nas ok. - 10 °C. Strasznie zimo ; )  Pierwsze co to marzły mi uszy i nos. ; p 
Chętnie bym sobie na chwilę obecną z kimś pogadała na skypie, bo nie mam co robić.

Zdjęcia :


+ Takie jedyne z dzisiaj. Właściwie z przed chwili.
Kamerkowe x]
Dobra lecę. Muszę coś robić ciekawego. -,- Ale nwm co, Ady nie ma w domu inne koleżanki daleko ode mnie. Ehh. coś się wymyśli. To cześć ; *

You Might Also Like

36 KOMENTARZE

  1. U mnie jest -12 i nie zamierzam wychodzić nigdzie z domu, bo moja umiejętność chodzenia po lodzie jest mała :D

    ReplyDelete
  2. Możesz ze mną pogadac : D nie zamykaj bloga, co ja bym wtedy robiła -.- ?! A u mnie było -13 C, i od dziś mam już ferie : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z miłą chęcią ; )
      Lubię rozmawiać przez skypa chociaż w jakiś sposób można się z kimś widywać ; )

      Delete
  3. nie zamykaj bloga ! też czasami mam takie momenty, że mam zamiar to wszystko rzucić, ale potem tak sobie myślę, że jednak fajnie czasami tak coś napisać :)

    ReplyDelete
  4. ' Nie było mnie , bo byłam u Marceliny ! ^ ^ .

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dobrze ^^

      Było bardzo fajnie. - Dzień spędziłam z Pati ^^

      Delete
  5. Fajna ta ostatnia fotka :] nie zamykaj bloga, ani mi się waż (nwm jak to się pisze haha xd )
    Czytam bloga codziennie, mam nawet w polecanych na moim blogu

    http://anonimowefotorrafie.blogspot.com/
    Na którego zapraszam :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ^^
      Hehe. Dziękuję Ci bardzo, że zachęcasz mnie do kontynuowania pisania bloga ; ))

      Delete
  6. Jeny u nas mroźnie . ;| -17 . ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łoł. Rzeczywiście mroźnie!
      Ubieraj się ciepło! ^^ ; )

      Delete
  7. u mnie tez jest strasznie zimno

    ReplyDelete
  8. baardzo fajne zdjęcia! :D pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. ;-)

    ReplyDelete
  9. Ja też przeważnie nie wiem co mam robić w piątek wieczorem ;D
    Jakieś 3h temu zaczęłam sprzątać, ale goście do domu zawitali
    i po sprzątaniu :))

    ReplyDelete
  10. Nie no nawet nie mysl o przestaniu pisania bloga :P Kto Cie zniecheca?


    Zapraszam do mnie"
    http://piootrek86.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie zamykaj bloga, masz tylu czytelników.
    Chyba nie chcesz ich zawieść.? -.-
    Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  12. nie usuwaj, fajnie piszesz :)
    zdjęcia ładnee !

    ReplyDelete
  13. Słodki słonecznik, pozytywny na ta mroźną pogodę!

    ReplyDelete
  14. U nas na szczęście tylko -5 ;] Ale za raz się rozgrzeje bo mama robi PannaCota z pomysłu na... XD Już się nie moge doczekać <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. to ciepło można powiedzieć ;D
      Haha ^^

      Delete
  15. jeśli prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność to prowadź go dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprawia mi przyjemność ; )
      Ale nieraz mam takie zawahania ; D

      Delete
  16. Też mam różne zawahania na ten temat i to bardzo często ;) .
    Cieszę się , że dobrze Ci poszło z niemieckiego ;) .

    Śliczna grzywka ;) .

    Pozdrawiam serdecznie .

    ReplyDelete
  17. Fajne zdjęcia :)
    Też czasem mam chwile, że muszę usunąć bloga bo mam dość. Lecz po chwili to przechodzi i myślę sobie jaka to ja głupia byłam, że o tym pomyślałam ;)
    Trzymaj się dalej <3

    ReplyDelete
  18. Nie zamykaj bloga,zobacz ile osób już ci go komentuje! Cały czas się rozwija i lubię go czytać ;)

    ReplyDelete
  19. czemu chcesz zamnkąć bloga? :(

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*