26.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Po długim czasie na basen ; *

Thursday, January 26, 2012

Hej. Dzisiaj dzień był ok. Postanowiłam pisać na 15 min. przerwie sprawdzian. A tak dokładniej poprawę sprawdzianu z niemca. - Pisałabym jutro ale jutro mam jeszcze 3 poprawy. Stresuję się... nie wiem jak mi pójdzie. Najbardziej obawiam się jeszcze jednej poprawy z niemca. Ahh ; << 
Po szkole weszłam na neta, blogger istnieje ucieszyłam się. Ale słyszałam, że nie można wstawiać filmików z yt. Ale .. nie wiem czy to prawda. ` Ahh bym zapomniała. Dowiedziałam się, że z poprawy z niemieckiego dostałam ocenę b.d (5). Ucieszyłam się bardzo ^^ Na 16 jechałyśmy z Adą na basen. Po bardzo długim czasie. Na początku bardzo marudziła, bo była tam osoba której nie lubię ale przeżyłam. ; )
Później Ja, Ada i jakaś jedna - grałyśmy w piłkę. Było ciekawie. Po wyjściu z basenu poszłyśmy pod gorące prysznice. Mmm... raj ♥ Uwielbiam to ; * Długo spędziłyśmy czasu w szatniach, suszenie włosów, czekanie itd. Wróciłyśmy do domu ok. godz 17:30. Miałam się uczyć ale jakoś .. ten czas szybko zleciał.
Byłam głodna i musiałam zrobić sobie kolację, a potem weszłam na internet. Zobaczyłam, że moje konto na bloggerze zostało zablokowane. Tym razem paniki takiej nie było ponieważ dojście do bloga ma też moja siostra. Teraz mam kilka dojść, na wszelki wypadek bo już boję się. Nie wiem czemu mi zablokowali konta ale nie złamałam regulaminu. Mniejsza o to. Ważne, że mogę jeszcze pisać. Chciałabym zaprosić was na bloga http://me-life-m.blogspot.com/  Bardzo ciekawy blog. Właścicielka bloga ucieszy się gdy zobaczy nowych czytelników! ; )

Dobra ja tak sobie gadam a jutro 3 poprawy na które wgl. nie umiem. - Szykuje się kolejna klapa? Haha. - Życzcie mi powodzenia -,-

kiedyś, podczas udawanej nauki z niemca.

Pa ; *

You Might Also Like

20 KOMENTARZE

  1. hehe, też często udaję, że się uczę :P
    a tak poza tym będę trzymać kciuki jutro żebyś dobrze napisała te poprawy :)
    aha i gratuluję 5 z niemca :)

    ReplyDelete
  2. Witam:) Naprawde ciekawy blog. Obserwuje i licze na rewanż http://cukierkovadama.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  3. O niee . Nienawidzę niemca . ;|
    Też zawsze ściemniam naukę z niego . ;P

    ReplyDelete
  4. Powodzenia, też byłam na basenie ;)
    Powodznia i gratuluje 5 z niemaca
    jaką masz średnią ?

    bubble-gum.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Średnią na półrocze się nie pochwalę ^^

      Delete
  5. Więc życzę powodzenia. Też czasem robię sobie takie zdjęcia:)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na poprawkach jutro :D

    Zapraszam do mnie:
    http://piootrek86.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Trzymam kciuki za jutrzejsze poprawy ;D
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie <3

    ReplyDelete
  8. Życzę powodzenia :)Bankowo wszystko będzie oko :) Pozdrawiam ciepło :*

    K.

    ________________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Powodzenia Jessi ;*
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. Życzę powoedzenia, teraz mi się nudzi, bo nie poszłam do szkołu : D

    ReplyDelete
  11. A ty dzisiaj (piątek) masz już ferie? Bo moje się dzisiaj kończą... Niee!! :((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh. nie mam jeszcze ; )
      Oficjalnie ferie zaczynają się u mnie 13 ^^
      Ale 10 ostatni raz idziemy do szkoły (pt.)... ; ]

      Muszę jeszcze wytrzymać! ; D

      Delete
  12. Uda ci się , trzymam kciuki :D
    Zapraszam do siebie:
    http://wampiry-i-jednorozce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ty teraz chodzisz do szkoły, a ja mam wolne, ale później Ty będziesz mieć wolne a ja chodzić do szkoły :(
    nigdy więcej nie chce mieć ferii pierwsza :D
    powodzenia :)

    xoxoxox
    Marta
    martabella.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Do końca nie wiem,ale przynajmniej zdjęcia robił ;D
    Zapraszam na nowego posta <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*