25.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Okej dzień + zdjęcia ^^

Wednesday, January 25, 2012

Hej. Dzisiaj miałam na 8. Muszę się cieszyć tylko z tego, że na 9 mam w poniedziałki. -,-
Lekcje w szkole mijały ok. Dzisiaj było jedno zastępstwo i poszliśmy na świetlicę. Niestety nie mogliśmy wygłupiać się, bo mieliśmy zadane z polskiego, dokładnie to z gramatyki -,- Nie chciało mi się ale zrobiłam dość szybko te zadania. Wspominam historię ... hmmm... prezentacja plakatu na środku klasy. Stres był. Haha. I nie szło zbyt ok. Zacinałyśmy się z Adą i trochę śmiałyśmy się. Ja dostałam 4 a Ada 5 -. Ja za dużo czytałam, większość. Bo moja wiedza na temat Starożytnej Grecji była marna. Haha ^ ^ Wspaniale wspominam chemie. Haha, jak o niej myślę to chce mi się śmiać. Zaczęłyśmy chichrać się z pani grzywki. Całą lekcję! Najpierw Ada powiedziała, że ma końską grzywę a potem śmiałyśmy się obie, że wygląda jakby pod tą grzywką miała rolkę. Przez grzywkę można było patrzeć bo taki miała odstęp od czoła, ok 10 cm. Hahaha. Pani po lekcji zatrzymała nas i kilka osób, żeby wziąć krzesła na ławkę. Chciałyśmy szybko wyjść. Powiedziałam do Ady, idź szybko i pchnęłam ją lekko w plecy. Nie udało nam się wyjść słowa usłyszane przez chemiczkę : " Jessika, Ada hallo nie uciekajcie! - krzesła" haha. Chciało mi się śmiać. Podniosłam kilka krzeseł i szybko poszłam. Po chemii poszłyśmy zapisać się na kółko "gastronomiczne". Mam nadzieję, że będzie fajnie. No to zaczynamy w poniedziałek! ; )
Dzisiaj z resztą mam niesamowity humor, myślę o wymianie Polsko-Niemieckiej, która nastąpi później.
Tak ogólnie jak uda się dostać na wyjazd to poznamy tam Niemców, Holendrów, Turków i Francuzów.
Było by niesamowicie. Już od lutego rusza projekt! Będziemy zaczynali się poznawać z Niemcami. Wyjazd nastąpi dopiero za rok lub 2 lata. Trochę poczekamy ale trzeba być cierpliwym. Szkoda, że nasza szkoła nie organizuje wymian do Anglii, myślę że było by ciekawiej bo jeszcze nigdy nie miałam okazji tam być a w Niemczech mam rodzinę wiec to nie problem dla mnie, żeby pojechać. ^ ^
Po szkole przyszłam do domu, nudziłam się. Włączyłam tv i oglądałam Disney Channel, Disney XD, Nickelodeon i ... Nickelodeon HD. ^^  Nudziło mi się to zrobiłam zdjęcia. I dorwałam też album ze zdjęciami z dzieciństwa. Takie słodkie zdjęcia. Mmmm < 3 Hahaha ^^

Zdjęcia :

Tym razem biały storczyk ; D
 

 To na tyle zdjęć.
Mam dla was ... propozycję.
Jak już mówiłam, przeglądałam swoje albumu ze zdjęciami, znalazłam tam kilka ciekawych zdjęć. Chętnie bym wam pokazała. Zrobię ankietę, powiecie anonimowo czy chcecie zobaczyć moje zdjęcia jako mała dziewczynka czy nie ; )

* Ankieta znajduje się po lewej stronie bloga. ^^

Przypominam o konkursie! 

Pa ; * 

SOMETHING ELSE : Wygrzebałam jakąś dzisiejszą fot.
Takie nieogranięte ale jest. - jak zwykle niewyspana. Chcę weekend bo się wykończę. ; <<



You Might Also Like

37 KOMENTARZE

  1. Cześć. Bardzo lubię twojego blooga. Jak ty to robisz, że ludzie piszą ci komentarze, bo u mnie nie chcą pisać i dodawać się obserwatorów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nie mam pojęcia ; )
      Po prostu piszę, staram się ; ))

      Nie piszę jakiś tam "lol" itp. to zniechęcające ; pp

      Delete
  2. gratuluję 4 z historii...
    fajnie masz z tą wymianą. ja kiedyś byłam w Anglii, bo mój wujek tam pracował kilka lat. ja osobiście chciałabym poznać kilku francuzów, ale to nie możliwe jak na razie :(
    hehe. uśmiałam się czytając fragment o grzywce pani od chemii :D hehehehehehehehehe

    ReplyDelete
  3. Cześć. Bardzo lubię twojego blooga. Jak ty to robisz, że ludzie piszą ci komentarze, bo u mnie nie chcą pisać i dodawać się obserwatorów.

    ReplyDelete
  4. Też bym chciała, żeby u mnie w szkole były wymiany, ale niestety :/

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  5. chcialabym pojechac na taka wymiane ;)

    ReplyDelete
  6. Oh,ja bym chciała pojechać do Anglii ( ale Nimcy też nie żle)
    Zdjęcia okaż,plisss

    bubble-gum.blogspot.com
    bluertopping.blogspot.com
    colusiowe-serce.blogspot.com

    zlituj sie i obserwuj choć jeden i skomentuj :)

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia, fajnie ci że masz kółko gastronomiczne, ja już nie mogę się doczekac bo w piątek o 14 zaczynają już mi się ferie : ) Pozdrawaim!

    ReplyDelete
  8. śliczny ten storczyk, sama mam trzy w domu :)

    ReplyDelete
  9. U mnie w szkole też jest wymiana polsko-niemiecka ;d .

    ReplyDelete
  10. Hyhh , widzę że humorek dopisuję ;D . Fajny dzień + zdjęcia też ; )) .

    ReplyDelete
  11. świetne są takie akcje w szkołach. my w tamtym roku mieliśmy wycieczkę do Londynu i zamiast nocować w hotelach mieszkaliśmy z angielskimi rodzinami i ogólnie na co dzień trzeba było posługiwać się obcym językiem. fajne doświadczenie, mogłam trochę siebie sprawdzić :) po powrocie do Polski dziwnie było mi mówić w języku ojczystym, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. świetnie ^^
      Bardzo chciałabym wycieczkę do Londynu! ^^

      Delete
  12. U mnie jest wymiana polsko-angielska :D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  13. Cześć, dodałam sie do obserwatorów bo masz świetnaśny blog ! A ty jesteś śliczna ;)

    Mogła byś się dodać do obserwatorów bloga mojej koleżanki Nicole (cassien)
    bubble-gum.blogspot.com bo widze że interesujesz się fotografią a to jest blog o tym . Może ocenisz zdjęcie ?

    ReplyDelete
  14. Haha XD Sory, ale ja na nazwisko mam Turkiewicz i jak widzę TURKÓW,Francuzów to mnie rozwala XD Dziwnie to brzmi ;p Tak samo mam z serkiem ,,Turkiem'' xp

    ReplyDelete
  15. Hej, bardzo podoba mi się ten storczyk na zdjęciu, jest śliczny :) Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga, jeśli naprawdę Cię zaciekawi, to obserwuj go... <3

    http://oczami-poetki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. fajne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie :) http://myworld-myreality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. fajne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie :) http://myworld-myreality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. To miałaś ciekawy dzień :) a i gratuluję 4 z historii :) zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/ i zachęcam do kliknięcia "Obserwuj" :D pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  19. fajna taka wymiana. ;)
    dodaj zdjęcia!

    ReplyDelete
  20. Ciekawe zdjęcia i fajnie opisujesz wszystko :) Poobserwujemy się? http://karo-just-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ślicznie wyszłaś :* a dzień miałaś super :D

    ReplyDelete
  22. Udany dzień w szkole. Gratuluję 4 ;D
    Zapraszam do mnie na nowego posta <3

    ReplyDelete
  23. Ślicznie ;-)
    dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ciekawie.

    My natomiast mamy wymianę z Włochami ;))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*