24.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Słodko ; * - Słodycz'owo! ; D

Tuesday, January 24, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam na 8. - Ostatnio czuję, że w ogóle się nie wysypiam. Chce mi się spać ale nie mogę. Przejdę do dnia w szkole. Lekcje mijały ok. Najlepiej wspominam wdr. Chłopacy mieli a dziewczyny siedziały na świetlicy. Usiadłyśmy do stolika Ja, Ada, Ola, Karolina, Zuzia, Sandra i Patrycja. - Jak kogoś pominęłam to sory ale chyba nie. Było śmiesznie i fajnie się bawiłyśmy. Cały czas śmiałyśmy się i oby więcej takich lekcji. Grałyśmy też trochę w chińczyka, w bierki, rysowałam wąsy w czasopismach. 
I takie tam drobnostki. Szkoda, że lekcje, które fajnie mijają kończą się tak szybko. Kartkówkę z angielskiego napisałam na 5. Dziękuję wam za wsparcia. Douczyłam się w szkole z Olą. ; )
W czwartek mam sprawdzian z angielskiego, a w pt. muszę poprawić dwie kartkówki z angola. Będzie ciężko ale dam radę. Od razu po szkole poszłam do Ady. Bardzo chciało nam się słodkiego wszędzie szperałyśmy. Znalazłyśmy a to czekoladę, a to rodzynki, suszone śliwki, śnieżkę. Na prawdę objadłyśmy się. Potem jej siostra - Noemi chciała iść na urodziny do koleżanki. Mówiła, że mama jej pozwoliła więc wyszykowałyśmy ją i poszła z koleżanką i jej mamą. Ady mama nie pozwoliła Emi iść na urodziny i było trochę dziwnie bo puściłyśmy ją bez prezentu. Ale to już nie nasza wina, że jej koleżanka powiadomiła ją dopiero dzisiaj w przedszkolu. Trzeba było iść po prezent i zanieść Emi by złożyła koleżance życzenia i wręczyła prezent. Później w domu zrobiłyśmy gofry, przyznam były bardzo syte i zjadłam tylko dwa z dużą porcją bitej śmietany. Dzisiaj myślę, że wiele się działo, ale nie mam żadnych zdjęć. No trudno. Trzeba jakoś przecierpieć. W domu z lądowałam kilka minut po 20. Trochę na wszystko brakło mi czasu... pierwsze co zjadłam kolację i wypiłam gorące kakao. Potem włączyłam laptopa, blogi itd. Zrobiłam jakieś byle jakie zdjęcia aby było do notki. Ja nie lubię czytać i oglądać notek bez zdjęć. ; )


Wścieka mnie ten brak fot. Ale co zrobić. Dobra ja spadam już... muszę iść się wykąpać, umyć włosy itp.
Jak pójdę spać późno to znowu obudzę się niewyspana i pod wieczór będę czuła się ... jakbym miała zaraz usnąć.

Dobranoc kochani! ; *

Godzina 22:00 ♥

You Might Also Like

15 KOMENTARZE

  1. Pewnie że dasz rade ;)
    pierwsze zdjęcie jest b.fajne ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Na pt. doszła kolejna poprawa -,-
      - Zwariuję ; <

      Delete
  2. hehe, pierwsze zdjęcie jest ok... chłopacy u mnie w klasie tak na lekcji robili z całą książką :D
    dasz radę i gratuluję 5 z angielskiego, ja za to 4 dostałam. hehe

    ReplyDelete
  3. tez nie lubie czytac notek bez zdjec. :c
    gratuluje 5 :D

    ReplyDelete
  4. Aż mi się słodyczy zachciało :D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. Ładne te pierwsze zdjęcie, to chyba lektura :D

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; *
      Tak to lektura "Romeo i Julia" Tak na prawdę nie ruszyłam jej jeszcze. ; p

      Delete
  6. Pierwsze zdjęcie cudowne !

    ReplyDelete
  7. zrobiłaś mi ochotę na gofry :D też tak mam ostatnio, że się wgl. nie wysypiam.

    ReplyDelete
  8. Ja już mam ferie w sobotę, wyjeźdzam w niedzielę i prez tydzień nie będe niestety mogła zajrzec na bloga ; ( I fajny dzień : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super że już masz ferie! ; )
      Nie martw się kochana xd. ; *

      Przecież, nie rozkazuję Ci komentować bloga ;D

      Delete
  9. No wiem, ale wież ja nie wchodza po to żeby komentowac tylko po prostu lubię twój blog : )

    ReplyDelete
  10. śliczne fot. <3 a dzień fajny ;p

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*