23.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - kolejny tydzień ... + DIY

Monday, January 23, 2012

Hej. Dzisiaj miałam na 9. ^ ^ - Happy! - Chociaż coś. I tak nie chciało mi się wstać. Patrzałam na godzinę w telefonie ... i co chwilę myślałam : Jeszcze 5 minut, jeszcze 2 minuty... I tak w kółko. Ostatecznie wstałam z łóżka jakoś o 8:10. Jak dobrze, że przygotowałam sobie ciuchy wieczorem. Nie musiałam się męczyć co ubiorę. Moje włosy były w średnim stanie, coś tam z nimi kombinowałam. Przez kilka minut pomyślałam, że bardzo ładne mam naturalne włosy, lekko kręcone lub ... może nazwę to falowanymi włosami. ; P Ale jakoś zniechęciłam się do nich. Wzięłam prostownicę i trochę je wyprostowałam. Tak na prawdę ja nie chce prostować bo nie chcę sobie takich zdrowych włosów zniszczyć ale mi się podobają proste i co ja zrobię? - Jedyne wyjście to chociaż trochę prostować. W szkole było ... no jak zwykle okej. Lekcje szybko minęły więc nie narzekałam. Na geografii ( ostatnia lekcja ) Ja i Ada wygłupiałyśmy się, jeszcze chłopacy się dołączyli. ` Jak przyszłam ze szkoły to zjadłam obiad i weszłam na neta. Później zeszłam do sklepu po ciastka. Później wyłączyłam laptopa i poszłam pooglądać trochę tv, a dokładnie Nickelodeon, Nickelodeon HD, Disney Channel oraz Disney XD. Niektóre odcinki seriali było dość fajne. Jak sobie leżałam zaskoczyła mnie Ada, przyszła oddać mi moje rzeczy i trochę posiedziała. Prosiła mnie bym pożyczyła jej bransoletki aż w końcu wybrała sobie coś z mojej "komnaty biżuterii" haha. ^ ^
W szafie znalazłam też niedokończoną bransoletkę, postanowiłam ją czym prędzej dokończyć. ; )
Jak Ada wybrała sobie bransoletki i poszperała mi w biżuterii, poszła do domu. Ja wzięłam książkę z angola i postanowiłam nauczyć się czasowników nieregularnych. -,-  Tak bardzo mi się nie chciało i większość to gapiłam się w telewizor a nie uczyłam się. Mam nadzieję, że jakoś jutrzejsza kartkówka mi pójdzie. Ogólnie to ten tydzień chciałam rozpocząć z nowymi postanowieniami :
- Chciałam odrabiać prace domowe,
- uczyć się,
- nie siedzieć tyle na necie ...
To są jak na razie trzy postanowienia. Muszę je zrealizować. Będzie ciężko, ale "Dla chcącego nic trudnego". - Oby. ` Chcę już ferie, ale muszę jeszcze sobie trochę poczekać. -,-

A tu fotka bransoletka na książce od angola -,-

Podoba wam się?

Potrzebne :
- wstążka,
- łańcuszek z większymi oczkami,
- kółeczko,
- zapięcie, 

Wykonanie :
- przez łańcuszek przewlekasz wstążkę aż do końca,
- na końcu mocujesz kółeczko a do kółka zapięcie.
Iii.... gotowe ^ ^
Ja zawiązałam na końcu na kokardkę ; *


Chciałabym przypomnieć wam o konkursie fotograficznym, który trwa do 23.01
Zapomniałam przypominać -,- Jak na razie posiadam niewiele zgłoszeń!


Teraz siedzę na necie, oczywiście piszę z wieloma osobami - standard. ^ ^
Lecę coś zjeść i ogólnie jakoś na maksa chce mi się spać -,- ` Pierwszy raz. Ale i tak nie pójdę. ; ]
Wykończę się bardziej wtedy usnę szybciej jak się położę do łóżka ; ]]

Pa ; *

You Might Also Like

34 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładna bransoletka ; )) . Tes chcę taką hehe x d .

    ReplyDelete
  2. ładna bransoletka... będę trzymała kciuki żeby kartkówka ci dobrze poszła :P
    niestety w konkursie nie wezmę udziału, bo nie mam dobrego aparatu :(

    ReplyDelete
  3. OMFG! Ale śliczna bransloetka napewno sobie taka zrobię!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i miło, że być może ją wykonasz ^ ^

      Delete
  4. fajna jest :o ale ja i tak bym nie umiala jej zrobic XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ^^

      Haha. No coś ty. Na pewno byś umiała ja zrobić ; P

      Delete
  5. świetna ta bransoletka ;) .

    Powodzenia jutro w szkole :)

    + kiedy masz ferie . ?

    ReplyDelete
  6. Oby twoje postanowienia się sprawdziły! ;)
    Powodzenia na jutrzejszej kartkówce z angola.

    Bransoletka prześliczna, chciałabym taką. ; )
    Zrobiłabym gdybym miała łańcuszek taki grubszy. :<

    ReplyDelete
  7. Czasowniki - porażka.
    Bransoletka - cuudna. <3

    a u mnie 2 tydzień ferii! :D
    P.S Przepraszam, ale nie mogę dodawać czasami komentarzy. ;<

    ReplyDelete
  8. Biedactwo :( My zawsze mamy ferie jako pierwsi lub ostatni. W tym roku mamy jako pierwsi i jest beznadziejnie -,- Nienawidze jak pierwsi mamy ferie ;p Achh.. jeszcze jedno: Właśnie robię twoją barnsoletkę i kurde coś słabo mi wychodzi xd Ale troche jszcze pokombinuje to może coś wyjdzie ;p

    ReplyDelete
  9. Cudna bransoletka ;)

    Zapraszam do udziału w loterii na moim blogu :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/01/loteria.html

    ReplyDelete
  10. Śliczna branzoletka, ja mam już ferie w piątek o 14, a i jescze można dziś zgłośic się jescze do konkursu ?

    ReplyDelete
  11. Jessiko konkurs podobno miał trwać do 26 stycznia...przynajmniej tak pisze w poście o którym mówiłaś...
    A ja mam zamiar zgłosić się tylko zapomniałam zrobić drugiego zdjęcia z karteczką, czy mogę jakoś inaczej podpisać ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... Przymknę oko . . . może być bez karteczki.

      Delete
  12. Jessiko konkurs podobno miał trwać do 26 stycznia... Przynajmniej tak pisze w poście o którym jest mowa o konkursie.
    A ja mam zamiar wziąć udział w konkursie tylko zapomniałam zrobić drugiego zdjęcia z podpisaną karteczką... Czy mogę ja podpisać innym sposobem?

    ReplyDelete
  13. Powodzenia ;D
    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowego posta! <3

    ReplyDelete
  14. Cudowna bransoletka!! :)

    ReplyDelete
  15. Śliczna bransoletka ;D

    ReplyDelete
  16. no jasne, że się podoba. ;) cudna jest.

    ReplyDelete
  17. ładna bransoletka .


    http://m-marinette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ŁĄdna bransoletka i pomysłowo zrobiona . ;)

    ReplyDelete
  19. Widzisz trochę nauki i 5 jes ;D . Brawo ! ^ ^

    Branzoletka bardzo ładnaa ;> .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Tak ^^
      Cieszę się. No to teraz nauczyć się będzie trzeba na czw, pt też ; D

      Delete
  20. to dzień miałaś fajny ;p a bransoletka śliczna ^^ <3 lovciam ją :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*