22.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Plakat z historii.

Sunday, January 22, 2012

Cześć. Dzisiaj zamierzałam iść na sesję z Werą. Ale miałam lenia i zamierzałam dłużej poleżeć sobie w łóżku. Potem napisałam do Weroniki sms'a, że przyjdę do mniej. Przypomniało mi się, że mam do wykonania z Adą plakat na historię o Starożytnej Grecji. Napisałam do niej żeby przyszła, powiedziała że zaraz będzie. Lecz czekałam na nią prawie dwie godziny. Ona miała tylko godzinę więc musiałyśmy się streszczać. Ostatecznie wyszedł dość dobrze nasz plakat i mamy nadzieję, że dostaniemy pozytywną ocenę.

Potem zostałam sama. Moi rodzice chodzili po marketach ^ ^ Jak mama przyszła to zobaczyłam, że kupiła mi ładny sweterek. Podoba mi się ten kolorek a poza tym bardzo lubię takie rozpinane sweterki. ; ]
` Nie przepadam za ciuchami np. z Biedronki, ale ten jakoś przypadł mi do gustu. - Z resztą to, że nie firmowe nie znaczy, że złe gatunkowo.

Teraz oglądam na TVN "Kopciuszek roztańczona historia". - Bardzo fajny film ; )
Dobra ja kończę. Dzisiaj jakoś nie mam ochoty pisać. Każdy na pewno słyszał o tym,  że trony mają być po blokowane.  ^ ^  * Tak ogólnie nie chwaliłam się wam, że wygrałam drugie miejsce w konkursie z pracą :


` Zaraz będzie leciał "Milion w minutę". ~  Kończę, Pa ; *

Piosenka z filmu. ; )
` Miłego słuchania!

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Ile zapłaciłaś za sweterek? Jakie były kolorki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecena na 10 zł. Haha ;p

      Bordowy, czarny i ... coś podchodzący pod turkusowy .. ale dziwny ; p

      Delete
  2. Też lubię takie rozpinane sweterki:)

    Zapraszam do mnie:*
    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mogłyście nie robić zbyt dużo tekstu tylko ciekawostki ;)
    bo wiem, że często na to nauczyciele patrzą i czasami obniżają ocenę :) więcej obrazków ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie miałyśmy czasu włączyć komputer .. wydrukować zdjęcia xd.

      Delete
  4. Huehuehue mam ten sam sweter :)

    ReplyDelete
  5. a gdzie kupiłas ten sweterek? p.

    ReplyDelete
  6. sweterek <333333333
    plakat bardzo ładnie wyszedł ;)
    też ostatnio robiłam, ale z chemi i matematyki ^^

    ReplyDelete
  7. ostatnio polubiłam piosenki Seleny ;)

    ReplyDelete
  8. też to oglądałam <3 tylko nie cały, bo moi kuzyni przełączali cały czas jak to oglądałam u babci
    a co do tego, ze napisałaś, ze kupiłaś w Biedronce to napisałaś tak: Potem zostałam sama. Moi rodzice chodzili po marketach ^ ^ Jak mama przyszła to zobaczyłam, że kupiła mi ładny sweterek. Podoba mi się ten kolorek a poza tym bardzo lubię rozpinane sweterki. ; ]
    Nie przepadam za ciuchami np. z Biedronki. - To, że nie firmowy nie znaczy, że zły jakościowo.

    ReplyDelete
  9. fajny plakat :)
    ładna piosenka ^^

    ReplyDelete
  10. Mega blog < 3 .

    Obserwuję ;) .

    ReplyDelete
  11. Ale ładnie nam wyszedł ! ^ ^

    ReplyDelete
  12. A to dlatego , że zaraz jak dodałam ci komentarz musiałam wyjść do znajomych i nie zaobserwowałam . Na szczęście nie zamknęłam tego okna i zrobiłam to jak wróciłam ;) .

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam tego typu sweterki . ;)

    ReplyDelete
  14. sweterek wygląda bardzo fajnie, jak na Biedronkę ;)

    ReplyDelete
  15. masakraa. też pamiętam jak to robiłam. ;D

    ReplyDelete
  16. też bym chciała takie proste rzeczy mieć na historię jak plakat :D

    ReplyDelete
  17. jasne, możemy obserwować :) dodaję.

    ReplyDelete
  18. też to dzisiaj oglądałam ♥
    nie lubię za bardzo gwiazd disneya, ale tez film akurat mi się spodobał .
    ..........................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Fajny plakat wam wyszedł xd oglądałam film, świetny, pozdrawaim : D

    ReplyDelete
  20. Fajny plakat wam wyszedł, oglądałam fil, świetny : )

    ReplyDelete
  21. ładny plakat... na pewno będzie dobra ocenka :)
    fajna piosenka :D

    ReplyDelete
  22. Fajny plakat, świetna piosenka ;)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  23. Jak ja sobie przypomne mój referat z historii XD huehue xd Nie no, referat jest .. kurcze jakby to powiedzieć... o! Ładnie wykonany i ładnie napisany XD

    ReplyDelete
  24. Fajna nutka.:]
    Zapraszam do mnie, kto ma ochotę.:]

    ReplyDelete
  25. Też oglądałam ten film - jest świetny, a piosenka jest genialna ! ;)

    ReplyDelete
  26. Pokaż sweterek ;-) ! ;d

    ReplyDelete
  27. O to w tej piosence chodzi, chodzi o te dzieci, o to co mówią, to w nie masz się wsłuchać.. ;)

    ReplyDelete
  28. Ja sobie też kupiłam ten sweterek, tylko że czarny i przyznam, że na prawdę jest całkiem niezły i dobrze się go nosi. Na dodatek był tani, więc nie żałuję zakupu :D
    A piosenka fajna :))

    ReplyDelete
  29. gratuluję wygranej w konkursie,
    zdjęcie jest na prawdę bardzo ładne i pomysłowe ;)

    ReplyDelete
  30. świetny plakat i fajna piosenka ;)

    ReplyDelete
  31. Ale Ci się sporo byków w tym poście natworzyło ;] Fajny ten plakat, ale tak trochę za dużo w nim "literów", bo plakaty, to chyba głównie powinny przedstawiać jakieś rysunki, no nie? Takie sweterki są super :) Ostatnio byłam w secondhandzie i sobie tego nakupiłam, że ho ho!

    U mnie znów postowa nowość :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spać mi się chciało.
      Poza tym.. nie zauważyłam byków. Hehe xd.

      Wiem, wiem. Chciałam coś wydrukować ale musiałabym włączać komputer ... bo przez laptopa nie mogę. ` A nie chciało mi się. A na dodatek Ada miała tak mało czasu.

      Oo... to super ; )
      Ja bardzo lubię rozpinane sweterki, są bardzie wygodne ; ]
      I ładnie się prezentują.

      Delete
  32. Lubię ten film - jest taki lekki i zabawny :)
    Zapraszam do obejrzenia moich stylizacji: http://violinstyle.blogspot.com/ (Najnowsza jest z rajstopami w stylu Black Milk'ów :D)
    Jeśli Ci się spodobają to dodaj mnie do obserwowanych przez Google.
    Chętnie się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczny ten plakat ; )

    Film oglądałam. Świetny jest.
    I ta piosenka boska ♥

    Sweter mi się bardzo, bardzo podoba i chyba wybiorę się do Biedronki.
    Oby jeszcze były bo są urocze.

    ReplyDelete
  34. z tego co widzę świetny charakter pisma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ; )
      Z tego plakatu raczej ciężko zauważyć. Leżałyśmy z Adą na podłodze i raz dwa pisałyśmy. Miałyśmy tak mało czasu ^^
      Nasze pismo wyszło tu najgorzej jak mogło x ]

      Ale i tak dziękuję ^^

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*