21.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - zwierzaczki ^^

Saturday, January 21, 2012

Hej. Dzisiaj leżałam w łóżku do ok 11:10. Jak się obudziłam to było mi zimno. ` Mam tak zawsze gdy wychodzę z ciepłego łóżka. Zrobiłam sobie gorące kakao i od razu zrobiło mi się gorąco.
Jakoś po długim czasie postanowiłam wziąć chomiczka na ręce. xd.  Postanowiłam zrobić mu zdjęcie.
Nie wiedziałam, że on jest taki dziki. Biegał po całym parapecie! To był koszmar. Położyłam mu trampka (breloczek) i myślałam, że on go skubie. W końcu mówię do siostry : Zaraz on tą sznurówkę poszarpie!
Po chwili mówię do siostry : Co on ma takie policzki grube?! ; O    .... Jak chciałam mu wyrwać sznurówkę patrzę a on całą włożył sobie do gardła.  O.o  Było to dla mnie zdziwienie, jak można taki przedmiot włożyć w poliki? ` Było to dla mnie niewyobrażalne. Starałam się delikatnie wyciągnąć z pyszczka ten sznurek ; p
` Mam tylko jedną fot. chomiczka i na dodatek takie nijakie, ciężko było mi zrobić zdjęcie.. Nie widziałam jak robię. Tak się ustawił, a kwiaty były na oknie i nie chciałam ich ściągać.

Tylko takie zdjęcie wyszło. Na dodatek trampek ucięty i ogólnie. ` Tak jak wspominałam nie widziałam jak robię. ... Potem wzięłam jedną myszkę na parapet. Też planowałam zrobić jej zdjęcia. Okazało się, że jest bardzo fotogeniczna i nawet się nie wyrywa.
 Jak wam się podobają zdjęcia pupilków? ; )
Przed 17 poszłam do babci. Przyszłam po 18. Weszłam na neta i ... postanowiłam napisać notkę. 
Właściwie dzisiaj nic ciekawego się nie działo. Właśnie skończył się serial na Disney Channel. 
Był bardzo fajny. Teraz się nudzę ... właściwie szybko zleciał dzień. Ada napisała komentarz na blogu, że do mnie przyjdzie. Jakoś oszukała mnie. Grrr... Okrzyczę ją. Hehe ; p

~ Dobra kochani, ja lecę jeść pizzę! ; ) 

Pa ; *

+ bonus.
Piosenka Honey - Sabotaż

` Miłego słuchania! ; ]

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Jakie urocze i słodkie ;)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  2. kochanee ! ♥ ♥
    + mam takiego samego słonika porcelanowego, haha ^^

    ReplyDelete
  3. Ale sweet zwierzaczki : )

    ReplyDelete
  4. Śliczne są te twoje zwierzaczki a kiedy pokażesz Alexa ? ; ) A ja też byłam dziś u babci ;P . No a jutro do dziadka ; ) Bardzo lubię te twoje maluchy < 33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; P
      A ... nwm.
      Kiedyś go pokazałam ; D

      Chyba każdy powinien być u babci swojej dzisiaj ; D
      ` Moje maluchyy < 3

      Delete
  5. lubię tą piosenkę :)
    a zwierzaczki prześliczne ^^

    ReplyDelete
  6. Nie podoba mi się ten teledysk. Za szybkie przejścia klatek. Właściwie, to nie wiadomo o czym jest. Czy o reklamach, czy o zoombie boy'u czy o butach tej dziewczyny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. ; P
      No tak ; p
      Ale jakoś spodobała mi się ta piosenka ^ ^

      Delete
  7. O.o.. Moje malutkie zwierzaczki ;**

    Chciałam przyjść. Wręcz byłam pewna , że przyjde ale miałam niesamowitego lenia i tak jakoś wyszło .. Sorki ;]. Tylko nie krzycz na mnie ! ;p

    ReplyDelete
  8. Jejku, jaki kochany chomik <3
    Zawsze chciałam mieć gryzonia w domu^^
    Fajna notka i zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ^^
      Ja mam zawsze jakiegoś gryzonia ; P
      I długo u mnie żyją ;D

      Obecnie mam królika - ok. 5 lat
      chomika - ok. 2 lata
      dwie myszki - ok rok ;p

      Delete
  9. Ojoj jaki słodki^^ ja jeszcze nigdy nie miałam chomika ani nic takiego :(

    ReplyDelete
  10. urocze te twoje zwierzątka :)
    też mam chomika, ale szarego, zresztą widziałaś go na moim blogu...
    Hehe, ja z kuzynką włożyłam do chomika do klatki taki puchaty pompon i chomik najpierw się tego bał, a potem zaczął się na tym kłaść i gryźć to. Haha

    ReplyDelete
  11. ale cudowne! :) chciałabym mieć szczura albo chomika ale niestety nie mogę, bo mam dwa psy , więc raczej by się nie polubiły ;)

    ReplyDelete
  12. Ooo jakie słodkie i takie malutkie^^

    Zapraszam do mnie:*
    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. fajny blog , zapraszam do mnie ; p

    ReplyDelete
  14. jaki słodki ! :D
    Zaparaszam do mnie http://skarbek44.blogspot.com/ ;]

    ReplyDelete
  15. świetny chomiczek (;
    mój Puszek był bardzo podobny (; :(
    B.fajny blog (;
    zapraszam do mnie! Edziaaaa.blogspot.com (;
    Pozdrawiam (;

    ReplyDelete
  16. też mam chomiczka tylko że szarego ! jaaaki słodki ! :D


    http://m-marinette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Dlatego z łóżka nie powinno się wychodzić ;D Ty to nie rób zbyt długich przerw w trzymaniu na rękach chomika, bo gryzonie w taki sposób mogą zdziczeć i później Cię gryźć. No właśnie ;D No cóż... urok chomików :) Też kiedyś miałam takiego białego ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój gryzie ciuchy tylko ; D
      i takie tam ^ ^

      Haha ;p

      Delete
    2. Byleby kabla od kompa nie ruszał ;]

      Delete
  18. Ale słodki chomik ;) I jeszcze ta sweet plamka na oczku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z plamką na oczku to myszka ;)

      Delete
  19. Oo jaki śliczny.
    Też chcę takiego chomiczka ^w^

    ReplyDelete
  20. fajna piosenka ;) czekałam na ten teledysk <3 a zwierzaczki masz słodkie :* ja też mam białego chomiczka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też czekałam na ten teledysk, bo chciałam zobaczyć Zombie Boya <333

      Delete
  21. Super prowadzisz bloga !!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    radlewski.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Widzę, że myszka nikogo nie zainteresowała.
    Lub po prostu ze zdjęć nie zorientowaliście, że to dwa inne zwierzątka.
    Tak to jest jak udaje się, że czyta się notkę.

    ` Dziękuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chyba tak, bo są podobne xD

      Delete
  23. fajny,. :)

    http://xdominikax1996.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Piękne,:D
    Zapraszam do mnie, kto ma ochotę.:D

    ReplyDelete
  25. piosenka wpada w ucho ;) oczywiście ze obserwujemy ;)

    ReplyDelete
  26. jaki śliczny ^^
    a ten bucik jest uroczy <3
    kocham tą piosenkę - ale najbardziej podoba mi się w teledysku ZombieBoy <3

    ReplyDelete
  27. Jakie słodkie zwierzaki! :)
    Pizza ;) mmm.
    Sabotaż jest o wiele lepszy w polskiej wersji :)

    ReplyDelete
  28. Ale fajna myszka <3 Też chciałam sobie taką kupić , ale rodzice się nie zgodzili .

    Słyszałaś o ACTA ? Radze zrobić kopie zapasową bloga .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słyszałam.
      Mam nadzieję, że blogami nic się nie stanie.

      Delete
  29. Ja TEŻ mam chomika! XD Franulo się wabi :3 Ale teraz ma konkurencje~~ na wygląd! xd Śliczny jest ^^

    ReplyDelete
  30. jaki śliczny! i ta plamka na oczku!
    zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  31. Bardzo lubię tą piosenkę, szybko wpada w uchu, teledysk też jest fajny ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*