20.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Niesamowicie nudno -,-

Friday, January 20, 2012

Cześć. Dzisiaj miałam niestety na 8. Nie zbyt się wyspałam ale musiałam w końcu wstać. Zdecydowałam, że malowanie się nie jest dla mnie. Uważam, że tusz do rzęs jak nr razie mi wystarczy. Ogólnie to nigdy się nie malowałam ... tym bardziej do szkoły, nawet tuszem. Nieraz ewentualnie przetarłam twarz pudrem. Oczywiście jasny odcień. W szkole dzisiaj była nudno, z resztą cały dzień jest można powiedzieć do kitu... Nic się ciekawego nie wydarzyło. Po szkole włączyłam laptopa i weszłam na neta. ` Wczoraj wyczyściłam sobie laptopa, oczywiście chodzi mi o ekran. Mam taki, że można się przeglądać i trudno jest doprowadzić go do porządku... lub chociaż do odpowiedniego mało wiele stanu. Teraz jest czyściutki, nie ma żadnej łapy na ekranie. Ehhhh... no tak. Zapomniałam powiedzieć. Muszka latała mi przy laptopie i usiadła na ekran. Musiałam ją zgnieść. Haha. Już jest mój paluch. ` Nie wiem jak to się dzieje, że ja miałam brudnego tego laptopa, pewnie przez uganianie się za puszkami, które nie wiem skąd się raz na jakiś czas pojawiają. Tak czy inaczej ... chyba nie chce mi się gadać o muszkach i o laptopie, trochę to dziwne pisać na jakieś bezsensowne tematy. Ja mam tak, że jak chce o czymś wspomnieć to układam dosłownie historię. Dzisiaj trochę mulę. Ale na serio... chce mi się spać i chyba zaraz pójdę obejrzeć jakiś ciekawy film, zjem pizzę i położę się. A wiec trochę się odprężę, choć na pewno nie usnę. ` Nie potrafię zrobić sobie drzemki lub iść spać chociaż by przed 00:00. Nie wyobrażam sobie tego. A więc.. nie chce mi się już pisać. Postaram się aby jutro coś ciekawszego się wydarzyło. Na dodatek nie mam żadnych zdjęć z dzisiaj. ` Kryzys ^^


^^ Jakieś stare kamerkowe. ` Z dnia, kiedy była wigilia klasowa. Nie pamiętam dokładnie x ]


Kończę, Pa ; *

You Might Also Like

33 KOMENTARZE

  1. Mój dzień nie był aż taki nudny , ale za to teraz mnie głowa boli ; < .

    ReplyDelete
  2. a ja się rozchorowałam :( akurat w ferie... ja to zawsze choruję w wolne :P

    ReplyDelete
  3. No co ty aż tak ci nudno było !? xdd

    ReplyDelete
  4. A mój dzień był ciekawy i fajny, z tego powodu że siędzie z kim innym, i śliczne zdjęcie : D

    ReplyDelete
  5. Eh ja nie mogę liczyć na nudę w szkole bo kolga potrafi mnie nie źle powkurzac

    ReplyDelete
  6. też mam zawsze brudny ekran :)
    ładne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  7. mi też nudno ;/
    fajna fotka :)

    ReplyDelete
  8. U mnie też dzień nie był zbyt ciekawy :/
    Ładne zdjęcie :>

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Masz mega włosy <3

    pajla.blogspot.com
    zapraszam ;]] !

    ReplyDelete
  10. Mo dzień aż taki nudny ale teraz się nudzę he he :D

    ReplyDelete
  11. Urocza fotka.:D
    Zapraszam wszystkich do mnie.;]

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcie. mam tak samo jak ty ze snem tylko u mnie jest jeszcze tak. że wstaje o 6 żeby wyszykować się do szkoły. wracam jakoś koło 15 i siedzę , uczę się , czytam do 2 w nocy w efekcie śpię około 4- 5 . Ogólnie jestem wypoczęta i nie przeszkadza mi to , bo to mi wystarcza. Ale to stopniowo trzeba się przyzwyczajać. teraz mam ferie to odsypiam. xdd
    xoxo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; ))

      Ja do ferii mam jeszcze trochę czasu ...

      Delete
  13. Bardzo ładne zdjęcie :)

    Jaki posiadasz aparat ?

    ReplyDelete
  14. Jestes na prawdę super

    Pamietnik-Gabi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcie.
    ♥Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie,możesz też kliknąć w baner( po prawej stronie)♥

    ReplyDelete
  16. Posiadasz lustrzankę ? Czy to jest tylko cyfrówka ?

    ReplyDelete
  17. na szczęście już weekend- lepsze niż szkoła :D
    a tak na marginesie- Wigilia klasowa była 22.12 :)

    ReplyDelete
  18. Ja też muszę wyczyścić swojego :D
    Ładne zdj ; *
    Zapraszam.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*