19.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Makijaż. + ` Jakieś fot.

Thursday, January 19, 2012

Cześć. Dzisiaj również miałam na 8. Można oszaleć. Mój rozum mówi wstawaj! A ciało ... nie chce nigdzie iść. Ja wybieram ... serce. To ono mówi mi, poleż jeszcze troszkę, wygrzej się, nie wstawaj. ; P
Dzisiaj postanowiłam lekko się wymalować. Co prawda tylko lekko kredką czarną i tusz do rzęs. Niektóre osoby przesadzają z makijażem. Uważam, że kosmetyki są dla ludzi ale chyba z umiarem i z głową. Podobno kosmetyki potrafią uzależnić. Chyba łatwo odróżnić osoby uzależnione od tony tapety. ; )
Nierealne i w głowie mi się nie mieści to jak można się tak malować. Czy te osoby myślą, że stają się piękniejsze? ` Wręcz przeciwnie. To wygląda na prawdę tragicznie. Wyglądają jak puste lalunie, którym zabrakło mózgu.

A co wy myślicie o pustych wytapetowanych pannach?

Najdziwniejsze jest to, że wzorowe uczennice potrafią się zmienić w tak krótki czas. Nie chodzi mi tylko o makijaż. Potrafią też stać się wredne, zaczynają łapać pełno jedynek, uwagi. I cieszą się z tego, chwaląc się koleżankom. ~ Chore.  Myślę, że to zmiana otoczenia. Jak np. gimnazjum. Czuję się jak dorosłe i chyba z tego to wynika. 

Lekcje w szkole minęły całkiem dobrze. Mile wspominam czas spędzony dzisiaj. Dostałam 5 z plastyki za ludka, wymyślonego do komiksu. ~ Brak fot. Myślę, że jako tako wyszedł mi. Z resztą musiałam go błyskawicznie poprawiać na lekcji, gdy pani chodziła i sprawdzała. Bałam się, że nie zdążę. A jednak mi się udało. Byliśmy też zwolnieni z dwóch ostatnich lekcji. Z resztą w tym tygodniu wciąż jesteśmy zwalniani, tyle nauczycieli nie ma, że w głowie się to nie mieści. Czyżby się rozchorowali czy jak? Sama nie wiem. Ale i tak się cieszę, że omija nas wiele lekcji, sprawdziany, kartkówki itp. 
Po szkole przyszłam z Adą do domu. Nudziłyśmy się, włączyłyśmy tv i oglądałyśmy najpierw trochę Nickelodeon potem trochę Vivę. Dzwoniłyśmy do koleżanek, czy mogą jechać na basen. Żadna nie mogła.
Hmmm, tzn. dzwoniłyśmy do Pati - nie mogła jechać, śmiać mi się chciało i Adzie z "grania na czekania".
Nie wiem czy można to tak nazwać ponieważ tam była muzyczka w tle i co bodajże 2 sekundy jakby "robot" mówił " Patrycja zaraz odbierze " - czy coś takiego. Już nie pamiętam.
Do Sandry - ma kółko szachowe, wiec odmówiła. Do Miszel - wgl. nie odebrała. No i nic. Ja tym razem nie mogę jechać, bo coś mi coś wypadło. Na następny tydzień myślę, że pojadę. Zawsze coś wypada, albo jest problem z samochodem, albo Ada gdzieś wychodzi, albo ja wychodzę. Zawsze coś ... Teraz jestem w domu. Jestem ciekawa czy Ada pojechała sama na basen. Jak pojechała to jest już ok. 15 min. ; )

Teraz właściwie się nudzę. Muszę się nauczyć na jutrzejszy sprawdzian z niemca. Ehhh, nie przepadam za niemcem -,-

A tu jakieś dzisiejsze fot. - Jak zwykle coś specjalnie, żeby było na bloga. ; ]


Podobają wam się?
+ mały bonusik.
Fot. storczyka. ; ]


Pozdrawiam ♥

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Fajna notka :D Śliczne zdjątka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; )
      I witam cię nowa obserwatorko! ; ]

      ` Dodałam się do Ciebie.

      Delete
    2. Oo widziałam dziękuję :*

      Delete
  2. niech ci przypomina, dla niej nie jest wszystko zarezerwowane a ja bede pisac o wszyskim co mi sie podoba, a jak nie to nie wchodz na bloga nikt ci nie karze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie denerwuj się. Nie mówię, że twój blog jest kiepski czy coś.
      Po prostu skojarzyło mi się to z jej blogiem. ; )

      Wiem, że nikt mi nie karze czytać. Ale chcę ; )

      Delete
  3. A ja uważam, że makijaż potrafi wydobyć piękno z każdego człowieka, ale trzeba go umiejętnie stosować, ponieważ tak jak mówisz łatwo jest z nim przesadzić. Sama osobiście mogę nazwać się uzależnioną od makijażu, ponieważ nie ma dnia bez jakiegoś lekkiego makijażu.
    Poza tym bardzo fajna notka i świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie, że tak ale myślę, że z umiarem ; )

      Dziękuję! ; *

      Delete
  4. Śliczne zdjęcia, ja naszczęście jutro mama na 9, i żadnych sprawdzianów, ja się tam maluję błysczykiem i pomadką czasami i nie podoba mi się taki starszny makijaż -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; )

      Zazdroszczę, ja miałabym na 9 ale plan się zmienił ... w pt. mam na 8 a za to w pn. mam na 9 ; )
      Bynajmniej po weekendzie jakiś mały plus, że nie muszę o godz. 7 wstawać ; )

      Mi strasznie nie podoba się taki typowo "plastikowy" makijaż. Tragiczne.

      Delete
  5. sliczny makijaz i zdjecia :)

    ReplyDelete
  6. Ja o takich " plastikach " myślę że robią to tylko żeby się przypodobać innym a tak ogl. to wyglądają jakby lustra nie miały w domu . i się malują . Tragedia normalnie, Jak nie którzy mogą się tak mocno malować . A ty ładnie dziś wyglądałaś ; ) . Pasuje ci taki makijaż ; P . + B. ładne zdjęcia ; )) A dzień widzę taki normalny . ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak wyglądają. Ale dziwne, że nie zauważają tego ..
      Co chwilę pędzą do lustra. Nie mogłam ze śmiechu jak jedna z toną tapety na twarzy mówi do drugiej : "O boże, weź tyle tapety jeszcze nakładasz"
      Tak brzmi rozmowa dwóch plastików. ; D
      Tylko pogratulować. xd.

      Dziękuję. Ja to się martwiłam, że za mocno a takie plastiki niczego się nie obawiają. Z resztą u mnie w klasie już też się mocno maluję. Usłyszałam coś o koleżance z klasy. - " Co za plastik się z niej robi, 6 cm tapety "

      ` Szkoda, że się tak oszpecają ludzie.

      Dzięki, tak. Dzień normalny ; )

      Delete
    2. Tak tak , Też słyszałam dużo dziewczyn , np. w toalecie aż śmiać się chce czasami ;P To jest bardzo dziwne że one tego nie zauważają że wyglądają jak klauny ; ) . Ale to już nie moja sprawa one się oszpecają nie ja ; ) . A ty byś mogła z takim makijażem chodzić do szkoły , bo nie był mocny ; ) . Tak , tak u cb w klasie strasznie się malują co niektóre . U mnie chyba raczej nie . Ale osoby z roku na rok stają się gorsze . Ale to że chwalą się tym że mogą mieć np. nieodpowiednie zachowanie to tylko dla popisu . Bo przecież jedna uczennica w podstawówce cały czas świadectwa z paskiem, a teraz tona tapety i zachowanie nieodpowiednie i jeszcze się chwali . Moim zdanie to jest trochę dziwne -.-

      Delete
    3. No właśnie. ; D
      Też miałam na myśli tą osobę.
      Średnia 5.2 ... a teraz? ; <
      I tak pewnie bedzie miała dobre zachowanie, tylko się tak chwali.

      Delete
  7. no rozumiem, ale mam dosc porownan do niej. nie denerwuje sie ;]

    ReplyDelete
  8. fajna notka :)
    jesteś zadowolona z aparatu polieciła byś go?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.

      Polecam Ci go na prawdę.
      Wiesz ja też nie wiedziałam czy będzie dobry. Każdy mówił, że dobry lub ze ujdzie.
      Ale jest na serio świetny ; )
      Czasami fotki nie wychodzą, ale przecież nie każda fot. wyjdzie idealnie ; )

      Polecam.

      Delete
  9. Ja mam tylko w piątki na 9, i w poniedziałki na 11, a tak to ciągle na 8
    -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko? - Nie przesadzaj! ; D
      Jak masz na 11 to już jest coś.
      Lepiej by było, gdyby ta 11 była rozdzielona ; D
      Czyli np. zamiast w jeden dzień na 11 to w kilka dni na 9 ; )
      Lepszy by był interes xd.

      Delete
  10. na takie laski to wgl szkoda słów. nie rozumiem jaki jest sens w upokarzaniu własnej siebie i niszczeniu buźki toną pudru ; /
    no cóż takie życie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm "niszczenie buzki tona pudru".. ha xD ja tez nakladam tą "tone" pudru, podklad, itd itd itd itd :P i nie rozumiem tego typu komentarzy // czemu upokarzaniu?

      Delete
    2. Obojętne mi to. Jak ktoś chce tak wyglądać. Chce się upiększać to proszę bardzo ; )
      Moje życie, moja twarz? - Nie

      Delete
  11. Ja też nie rozumiem dziewczyn które nakładają tonę tapety na twarz.;D
    Nakładając dużo mniej też wygląda się świetnie ;D
    Ale niektórzy tego nie rozumieją. ;))
    Zapraszam na nowy post.
    <3

    ReplyDelete
  12. Takie dziewczyny są straszne...najlepiej, kiedy są pomarańczowe, mają jasne blond włosy itd. ;] Typowo barbie. Ja na co dzień używam tylko mascary i maluję cienką linię w dole oka, od razu lepiej człowiek wygląda ;)) Tobie akurat ładnie i z makijażem i bez, a fotki śliczne. Ja codziennie muszę wstawać o 6:30 :(

    ReplyDelete
  13. masz rację co do tego makijazu ;)

    ReplyDelete
  14. We wszystkim trzeba znalaneźć umiar !
    To rozwiązanie ^^
    CZeść faktycznei jest wredna ale są i miłe ;)
    Świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście ; )
      To tak samo wypada zachować umiar przy prostowaniu włosów.
      Bo niektórzy aż za bardzo sobie niszczą. I palą aż odpadają.
      ; )


      Dzięki ^^

      Delete
  15. Ładnie ci z makijażem, nie jest zbyt widoczny, a fajnie podkreśla oczy :]
    A co do zdjęć, nie wiem czemu, ale bardzo podoba mi się zdjęcie storczyka:D

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; )

      Mi też bardzo spodobało się zdjęcie storczyka ; *

      Delete
  16. dobrze wyglądasz :) śliczne zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  17. śliczne fotki <3 a dzień miałaś fajny ;p ja nie lubię sama jeździć xD

    ReplyDelete
  18. ślicznie masz pomalowane oczy, szczególnie jak je zamknęłaś to widać <3
    poza tym zdjęcie z różą wyszło świetnie ! ;****
    ..............................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Hej :) Świetna notka :D a zdjęcia cudowne, lepiej Ci w grzywce. :) Ja jak już się maluję, to tylko eyeliner i tusz, no i może troszeczkę podkładu, ale staram się rzadko go używać :D . A teraz mam pytanko, czy jest możliwość wykupienia u Ciebie reklamy w jednym poście, bo mam bloga, który ma 13 obserwatorów i chciałabym, żeby było ich więcej . :) Jeśli jest taka możliwość to napisz mi, a na pewno się dogadamy. :)

    Pozdrawiam Wiktoria. :D
    my-life-wiktoria.blogspot.com . :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; *
      Cieszę się, że przekonałaś się do grzywki! ^^

      Lekki makijaż lub chociaż taki normalny nie zaszkodzi. Nie wygląda się jak idiotka ; P

      Chcesz reklamę? - to napisz do mnie na gg.

      Delete
  20. Dzięki za miły komentarz ;D
    Zapraszam ponownie.
    <3

    ReplyDelete
  21. Ładne zdjęcia ;)
    Puste to puste. :D nie lubię takich osób. ;/ wrr ;/ Wyglądają jak pokemony :D

    ReplyDelete
  22. A oglądasz Pretty Little Liars z lektorem? Napisami?

    ReplyDelete
  23. Ja uwielbiam samą maskarę, bez kredki.
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  24. Super blog :-)
    Zapraszam do mnie + obserwuję :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.

      Nie widzę, żebyś obserwowała ;P

      Delete
  25. Ładna foteczka.;D
    Zapraszam do mnie.;]

    ReplyDelete
  26. Ohhh ostatnie zdjęcie, przepiękne!: D

    ReplyDelete
  27. Co do pierwszej części, to nie mogłam się powstrzymać i przesłałam Ci ją wczoraj przez e-maila. Co do tego tekstu poniżej, to proponuję obejrzenie filmu pt.: "Mean girls" – taka lekka komedia dla nastolatek. Trochę odmóżdżające, ale bardzo fajne.

    Ooo! No to gratuluję piątki :) No to widzę, że u Ciebie to pełen relaks jest ;D A ja tutaj zasuwam -.-'

    U mnie news ^^

    ReplyDelete
  28. A i jeszczze jedno pytanie... Który sezon oglądasz z Pretty Little Liars ?

    ReplyDelete
  29. Moim zdaniem makijaż powinien być delikatny na dzień i naturalny, a pod wieczór jak kto lubi to kreska xdd . By najmniej w gimnazjum ! ;] . Makijaż to podkreślenie swojego piękna, a nie nakładanie tone tapety nie patrząc nawet jak to niszczy skórę ! ;) . Ja tylko używam odrobinę pudru, aby zakryć niedoskonałości i tusz bez grudek, bo niektórzy to malują rzęsy, aż im opadają ;pp . Zgadzacie się ze mną ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Aduś ^^
      Swoje wykłady jak zawsze.

      Oczywiście się zgadzam ; )

      Jak czytałam komentarz to myślę, jejuuu ktoś gada jak Ada, patrzę na nazwę a tu .... "Adelaa xd"
      Haha ; *

      Przyłaź do mnie na plakat! ^^

      Delete
  30. chodzę do drugiej gimnazjum i mój makijaż ogranicza się do kremu matującego, pudru dopasowanego do koloru mojej cery i to wszystko :) + w czwartek (bo nie mamy lekcji z wychowawczynią :D) i w weekend albo na imprezy używam eyelinera i lekko tuszu do rzęs ;)

    ReplyDelete
  31. Super foto :D Artykuł też b. ciekawy :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. jeżeli chodzi o malowanie to mamy wspólne poglądy..
    śliczne kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  33. fajne zdjecia ;)
    a co do makijazu to mam takie samo zdanie jak ty ;]

    ReplyDelete
  34. Ten Twój jakże delikatny makijaż nie mieni się nieznacznością. Jeśli już na prawdę chcesz sobie robić make-up proponują rozmazywać kredkę pałeczką - będzie kongruentny i do szkoły i zasadniczo na co dzień.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*