18.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - "Słodkie Kłamstewka" ; *

Wednesday, January 18, 2012

Hej. Dzisiaj postaram się mniej napisać. ^^ Wczoraj jakoś na prawdę się rozpisałam. Hmmm.. nie przedłużając zacznę opisywać dzień.

Dzisiaj miałam na 8. Istne piekło. Nie chciało mi się wstać, z resztą ja nie lubię rano wstawać. Aby iść chętnie do szkoły musi się coś specjalnego wydarzyć! ; ]  Np. wycieczka klasowa. Wtedy wstaje, raz dwa i lecę do szkoły by się nie spóźnić. Haha ; )  W szkole z kumpelami było oczywiście ciekawie, jak zawsze ; )
Praktycznie nigdy nie opowiadam co robię ciekawego w szkole z koleżankami i ogólnie z klasą. ; p
Zrobię wyjątek i krótko opowiem. Dzisiaj Sandra bawiła się na lekcjach i na przerwach zębem, który jej się ruszał. Wiele dziewczyn kazało Sandrze przestać. Mówiły, że zwymiotują. Hmm.. jednak, że ja to nie przejmowałam się tym. Rzeczywiście mogło wyglądać to nie zbyt przyjemnie. Chodziła z zakrwawioną chusteczką, i wyrywała zęba. Szczerze mówiąc długo się nim bawiła.
Z Pati, Miszel i Sandrą wariowałyśmy. xd. Na korytarzu Sandra upuściła zęba, po czym musiałyśmy pomóc jej szukać. Haha ^^  W jednej chwili rzuciłam wzrokiem w stronę buta jakiegoś kolesia ; ]
Przypadkowo kopnął on zęba mojej koleżanki! Chciało mi się śmiać, bo kilka razy był kopany ... oczywiście przypadkowo przez różne osoby. Zawołałam ją i podniosła sobie zęba z podłogi xd. ; p
~ Sandra jest niepoważna ale bawić można się z nią świetnie. Jeszcze przed lekcją siedziałam sobie na ławce. Miszel usiadła mi na kolana potem Pati na Miszz... Auuuć ; p  Było nie zbyt przyjemnie. Kości Miszel wpijały mi się xd. Haha ^^ W jednej sekundzie straciłyśmy kontrolę i poleciałyśmy na podłogę.
Dłużej przed tą klasą nie udało nam się siedzieć ponieważ przyszła do klasy pani od Chemii.
Chemia była to ostatnia jak na dzisiaj lekcja. Jakoś nie wiem czemu ale pani miała zły humor, zauważyłam dość szybko. Pani rozdawała ćwiczenia, szczerze? - Nie miałam tylko jakiś tam przykładów i wstawiła mi jedynkę. Dużo osób dostało oceny niedostateczne, zdaje mi się, że to też zależało właśnie od humoru i dnia.
Gdy mieliśmy czytać tekst, pani do mnie podeszła i spytała gdzie mam książkę. Odparłam, że nie mam.
A ona wyciągnęła swój "zeszycik" i wpisała mi nieprzygotowanie. To jest chamskie. Z Adą miałam jedną książkę na ławce, a z resztą nieprzygotowanie dostaje się za brak zeszytu lub ćwiczeń, a nie za książkę. Z resztą sama nam tak mówiła na początku roku. Jestem na nią oburzona i mam jej dosyć. Nienawidzę chemii. Gdy miałam z inną panią te kila dni na początku roku to było świetnie. ` Może nie kilka dni, a kilka tygodni nas uczyła. Dostawałam same pozytywne oceny. Nie miałam z nią problemu. -,-

Po szkole poszłam do siebie do domu. Włączyłam od razu neta i oczywiście pierwsze co blogger.
Komentarzyki do zatwierdzenia oczywiście były ; ))  ` Same pozytywne, jak zawsze!
Dzisiaj planuję zrobić sobie mały maraton z "Słodkimi Kłamstewkami". Bardzo mi się spodobał ten serial, jednak, że jakoś nie zachęcam was do oglądania go. Drugi odcinek bardzo zachęca do oglądania serialu, staje się ciekawy i uzależniamy się od niego. Chciałabym go nie obejrzeć, ale jakoś mam .. że muszę.
Wczoraj oglądałam do nocy "Słodkie kłamstewka" na necie i dlatego obudziłam się nie zbyt wyspana. Na dodatek, cały czas myślę o tym serialu. Starałam się wymyślić podejrzenia ... Stawiałam pytania : Kto to mógł być? ` Co ona ma z tym wspólnego?  - Mnóstwo pytań odnośnie tego serialu siedzi mi w głowie.
Na dodatek ta piosenka ... nie może mi się odwidzieć. Cały czas nucę sobie. Choć tak na prawdę mi się nie podoba.



Dzisiejsze. << lustro >> ^^

Pa, lecę na maraton "Słodkie kłamstewka" ; *

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. Ej to Twoja koleżanka w wieku 14 lat miała mlecznego zęba?:p
    Szkdoa, że tak mało zdjęć:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Ona ogólnie jest taka mała i wgl. ; p

      My też się zdziwiłyśmy.

      Delete
  2. KOCHAM SŁODKIE KŁAMSTEWKA!!
    dziękuję za komentarz, dodaję do obserwowanych ♥

    ReplyDelete
  3. Haha, nie ma to jak ganianie zęba w szkole :D
    Musiałaś mieć mega pozytywny dzień.
    Ej, świetne zdjęcie ;>

    ReplyDelete
  4. Ogladałam wszystkie odcinki pll (Słodnikch..)jakie zostały wyemitowane , niektore oglądam po angl ;p Bardzo mi się podoba fryzura Hanny i musze sie przynac , ze mam bardzo podobną haha -A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super. Mam nadzieję, że też będę oglądać do końca.
      Bardzo ładne ma włosy ; )

      Haha. Nie strasz! x ]

      Tak wgl. to na serio jesteś - A ... ; O
      Haha. Dzięki za kom xd.

      Delete
  5. Świetna notka i słodki misio <3
    Zapraszam na nowego posta!
    :))

    ReplyDelete
  6. piosenka nazywa się 'The Pierces - Secret':33

    ReplyDelete
  7. Fajny dzień teź nie lubię wstawać rano, ale niestety treba : /

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ^^

      No raczej nikt nie lubi wstawać rano.

      Delete
  8. Hmm mogłabyś napisać na jakiej stronce oglądasz te filmiki??
    Z góry dzięki ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można oglądać na iitv.info lub na playtube.pl
      Ja osobiście wolę oglądać na playtube.pl ; )

      Delete
  9. Pamiętam akcję z zębem ; P

    ` Tak.. maraton ; )
    Załapałam się. Bardzo fajny serial.

    ReplyDelete
  10. ale świetnie wyszło to zdjęcie ! :)

    ReplyDelete
  11. Julka b już odpowiedziała na blogu na te pytania co jej zadanłas dasz tu ten wywiad? :)
    Ps. jestem jej kompelką.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodałam przecież ; ))
      Spójrz na poprzednie posty! ; )

      Delete
  12. Fajne zdjęcie ; P .. A ja coś słyszałam o tym zębie x d . Wtedy co Sandra weszła do łazienki i mówiła że jej ząbek spadł ; P . Hehe x dd .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ^^

      Taa, oj ta Sandra. Uwierz to był ząbek a nie ząb. Był mikroskopijny! ;p Haha.

      Delete
  13. hahaha , dobre musiało być z tym zębem xD

    ReplyDelete
  14. fajnie że opisałaś dokładnie co robiłaś w szkole . a tak wgl. miłego oglądania :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ; ))

      Dziękuję, ale już właśnie obejrzałam ; P

      Delete
  15. Tak wstawać rano to koszmar..
    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. huehue... no to w szkole miałaś nieźle :D
    też oglądam "Słodkie Kłamstewka"

    ReplyDelete
  17. ;-) ciekawie miałaś w szkole ; d

    ładne zdj. ;d

    ReplyDelete
  18. aj tęsknię za tą szkolną beztroską :)

    ReplyDelete
  19. Widzę, że świetnie minął dzień :)
    Dla mnie również ranne wstawanie rano to katorga.
    Na szczęście już od 30 ferie <3
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  20. ale fajne zdjęcia :* a dizeń miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  21. Jak ja uwielbiam Słodkie Kłamstewka!! Raz jak byłam chora zrobiłam sobie maraton i całe 2 sezony w jeden dzień pooglądałam xd Podejrzewam, że ,,A'' będzie Mona lub bliźniaczka Ali. A muzyczkę uwielbiam, na tłumaczeniu jest boska :3 ,,Bo tylko dwoje może utrzymać sekretu kiedy jedno z nich nie żyje'' Kocham to! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojeej. to się nazywa maraton . ; p
      nie wierzę, że tak dużo obejrzałaś.

      Okaże się wszystko ... kiedyś.

      Delete
  22. Cieszę się, że Ci się podoba PLL :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*