17.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Wyczekiwany wywiad pojawił się na blogu! ; ) + Rozpisałam się < 3

Tuesday, January 17, 2012

Hej. Pamiętacie jak opowiadałam o tajemniczym wywiadzie? Z resztą nie ujawniałam też Juli ponieważ nie byłam pewna czy aby na pewno otrzymam od niej odpowiedzi. Wreszcie doczekałam się i mam nadzieję, że wywiad was zainteresuje. Tak na prawdę myślę, że powinnam zrobić nieco małe porządki z blogiem. Mam przecież tyle "etykiet" a mało co ich używam. Czemu? - To dlatego, że już nie wszystko jest co było planowane. Ale czas może zrobić z tym porządek? A więc ... Zaczynamy po kolei porządkować blog wraz z etykietami.
Bon - Jest to ciekawa funkcja u mnie. I uzgodnijmy, że bon będzie pojawiał się co miesiąc. Będzie on trwał do wyczerpania numerków. Przewiduję bony w każdym miesiącu, w ten sam dzień, czyli uzgodnijmy, że 3.
W tym miesiącu już nie będzie.
DIY - Nie robię zbyt często własnych rzeczy. Ale aby było wszystko w jak najlepszym porządku DIY będzie pojawiało się raz na miesiąc i przewiduję koniec miesiąca.
Dzień konkursów - To jest wgl. jakieś przestarzałe. Dlatego, że konkursy robiłam gdy stronka była mieszana ze stroną internetową stardoll. Lecz ja coś jeszcze z tym zrobię nie martwcie się! Przysięgam, że ze stardollem nie będzie to związane.
Fajne -  Yyyy, co to wgl. jest. Jakiś totalny bez sens. Po co jakaś zakładka fajne. Rezygnujemy? Czy nie lepiej zamiast fajne wstawić pospolitą etykietkę "informacje"???  - Zlikwidowane < 33
Gimnazjum- Myślę, że to przydatna etykieta, dlatego, że jak będę kiedyś chciała sobie powspominać szkolne, gimnazjalne dni to tylko kliknę ; )
Informacje - Myślę, że istotna i przydatna etykieta.
Inspiracje - Jejuuu, co to za kolejny totalny nie wypał? ` Czy mi się wtedy nudziło? Tragedia. - Zlikwidowane < 33
kolekcje - Yyy, kilka postów i tyle zaśmiecania. ` Robimy może etykietę inne? Wwalimy tak wszystkie śmieci xd.

Dobra nie chce wam tu teraz zanudzać i pokazywać jak kolekcjonuję etykiety. Sama się tym zajmę.
Znalazłam niesamowitą notkę. Czyli, pokażę wam jak bardzo, bardzo cieszyłam się ze stu obserwatorów na moim blogu : http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2011/06/100-obserwatorow.html 
Chwaliłam się dnia : 26 czerwca. Dziękuję wam, ze tyle osiągnęłam! ; *

24 czerwca chwaliłam wam się, że mam 90 obs. a dwa dni potem 100? - Niesamowite < 3 ; ) Jak na tamte czasy to już wgl. niezwykłe osiągnięcie. Miałam znacznie mniej czytelników ; )

Tak trochę dzisiaj powspominałam sobie kilka notek. Zauważyłam, że znacznie inaczej piszę teraz notki. Zwracam już tym bardziej uwagę na to jakie fotki wstawiam. Kiedyś to blog był dla mnie taki ... po prostu był moim hobby. Miałam trochę przyjemności, ale na początku denerwowałam się, że nikt go nie czyta. Chciałam być popularna ale mi to nie wychodziło. Ehh.. nie potrafiłabym usunąć wszystkich notek na raz. To był by dla mnie cios niesamowity. Z resztą bardzo przeżywałam gdy ktoś włamał mi się na konto na którym był mój blog. -,-  Wiecie... wtedy to ja przeżyłam szok niesamowity. Ryczałam i ryczałam. Nawet wtedy kiedy wiedziałam, że blog jest bezpieczny. Nie mogłam spać po nocach myśląc czy ktoś mi się nie włamał. Miałam tak zaledwie kilka dni. Po przyjściu ze szkoły automatycznie wchodziłam na neta a konkretniej na bloggera sprawdzić czy blog istnieje. Miałam obsesję na punkcie kradzieży i włamania.

A może w końcu coś na temat dzisiejszego dnia bym napisała?
Dzisiaj obudziłam się po 7. Nie chciało mi się wstać do szkoły ale wiedziałam, że mnie to nie ominie.
Jakoś pomieszały mi się godziny i szybko miałam zamiar wyjść do szkoły, a to tylko dlatego, bo pomyślałam, że mam na godzinę 9 do szkoły. Tak zawsze muszę się spieszyć ponieważ dzwonek na lekcje jest o 8:50. ` Po sekundzie równałam się z rzeczywistością. Zjadłam jogurt i wzięłam na drogę dwie mandarynki. Ku mojemu zdziwieniu już za rogiem pewnego domu ujrzałam moje dwie koleżanki idące w stronę domu. Z daleka krzyczały : Na 9! Ucieszyłam się, podbiegłam do nich wypytać dlaczego. A więc .. dlatego, że nie było pierwszej religii. Po matmie zastępstwo z panem od religii. Po prostu zazdrościłam Adzie. Dziewczyna na 11 miała. Ona nie chodzi na religie. Tak na prawdę nic by się nie stało gdyby przyszła na 12. Ponieważ po matematyce - czyli na zastępstwie z panem od reli. Mieliśmy wdr. A tym razem chłopacy mieli. Lecz... przypadło znowu nam niezbyt fajnie. Świetlica była zajęta, a po szkole pani nam nie pozwoliła chodzić przez całą godzinę lekcyjną. Pani od Wdr'u zabrała całą naszą klasę do sali multimedialnej na oglądanie jakiś nie zbyt ciekawych filmików o narządach rozrodczych itp. Pani myślała, że to chłopacy będę się śmiać, lecz trochę się pomyliła. Haha. To my się zaczęłyśmy ryć nie wiemy wgl. z czego. Ja siedziałam między Pati a Zuzią. ` Na prawdę było zabawnie.
Ada siedziała gdzieś koło Oli i słyszałam ich śmiechy. Ogólnie to dzień na prawdę w szkole minął dobrze. Brzuch przestał mnie boleć. Połknęłam z przymusem jedną tabletkę, dlatego że przycisnęło mnie mocno na angielskim i na przerwie. Na szczęście ból minął, nie musiałam się długo męczyć ; )
Po szkole poszłam do Ady. Było dość ciekawie. Zjadłyśmy bułeczki na parze. Mięciutkie, pyszne ; ]
Po obiedzie poszłyśmy z dzieciakami ( Noemi i Dawidkiem ) na sanki. Haha. Było świetnie. ; P
Trochę frajdy było. Ciągnęliśmy dzieciaki z górki, Ada z nimi zjeżdżała. A na koniec nie chcieli iść do domu. Haha. Nazmyślałyśmy im, że muszą zamknąć oczy a my zabierzemy ich do krainy .... "Smerfów" Haha. Nie mogłam. Dzieciaki rozczarowały się gdy ujrzały dom zamiast krainę ^^
Gdy minęła nasza wyprawa na sanki udałam się do domu. Włączyłam neta i ogólnie ucieszyłam się z komentarzy do zatwierdzenia. ; ** Ada po godzinie przybyła do mnie. Nie była długo bo zaledwie godzinę.
Nie miałam totalnie pomysłu na notkę. Wiedziałam, że będzie nudna i nikogo z was nie zainteresuje. Sory ale trochę się rozpisałam.

Nigdy nie pisałam o Avonie. Sama nie wiem czemu. Zawsze zamawiamy coś z Avonu. Od teraz będę już pokazywała zamówienia. Dzisiaj doszły nasze ostatnie zamówienia.




A tu zdjęcia jakieś tam.. specjalnie na bloga, żeby notka na pierwszy rzut oka nie wydawała się taka nudna.
Znalazłam w szafce świetny zegarek. Bardzo mi się spodobał. Co prawda nie chodzi ... ale do zdjęć się nada. ; )

... Podstępny czas, zatrzymał nas jednego dnia... 
Dzisiaj postawiłam na zdjęciu czarno-białe < 3
Łoooł. Rozpisałam się odrobinkę. ` Obecnie leżę, jem chipsy. ; ]  ` Obejrzę kolejny odcinek serialu który polubiłam w pol. tłum. " Słodkie Kłamstewka " - Świetny serial, dziękuję że pewna osoba mi powiedziała o tym serialu ; ))

Pa ; **
Godzina 20:54 ♥

You Might Also Like

34 KOMENTARZE

  1. Bardzo fajne zdjęcia! A notka nie jest nudna. Przeczytam sobie tą notkę z okazji 100 obserwatorów :D

    ReplyDelete
  2. Ale się rozpisałaś ! No tak na blogu co jakiś czas trzeba robić porządki bo jest mnóstwo niepotrzebnych smieci .

    ReplyDelete
    Replies
    1. No. Sama się zdziwiłam ; *

      Tak, dużo tego ; )

      Delete
  3. Notka mnie zaciekawiła, a nie tak jak ty pisałaś, że jest nudna :P
    Fajne zdjęcia... Też zamawiam rzeczy z Avonu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      Może przesadziłam trochę. Starałam się pisać normalnie, ciekawie...

      Może i nudna nie jest ale długa i niektórym się nie będzie chciało czytać ; ]

      Ja zamawiam rzeczy z Avonu od wielu lat ; )

      Delete
  4. ja też chciałabym mieć porządek na blogu, ale raczej go nigdy nie ogarnę:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Wszystko możliwe ; )
      Uda ci się! ; ]

      Delete
  5. ta mgiełka jest swietna

    ReplyDelete
  6. Heh ja też jem cipsy i fajny dzien teź czasemi zamwaim coś z Avon : )

    ReplyDelete
  7. No faktycznie się rozpisałaś:D, ale notka ciekawa o świetne zdjęcia!
    A tą mgiełkę z Avon też mam, całkiem fajnie pachnie :]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. fajne zdj. ;d
    notka dlugaa ale bardzo ciekawa wiec warto bylo przezytac ;]
    Tez mam ta mgielke .;)

    ReplyDelete
  9. moja siostra ma tą mgiełkę truskawkową w wakacje ciągle jej ją kradłam ma taki śliczny zapach ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. ; P
      Ja mam wiele zapachów tych mgiełek. ;]

      Delete
  10. też mam tą mgiełkę :) nawet 2.

    ReplyDelete
  11. sliczne zdjecia! Ja tez zamawiam rzeczy z Avon ;)

    ReplyDelete
  12. Czasami posty, które są rozpisane są ciekawsze od krótkich :) tak jak twój :) ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. Świetny zegarek:)

    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ładne zdj. :)

    http://m-marinette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajny błyszczyk.:)
    Zapraszam Cię na mojego drugiego nowego bloga.;D
    www.fashion-glamour-NewYork.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ta mgiełka z avonu bardzo źle mi się kojarzy jak czuję jej zapach to mnie od razu mdli ;x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy ma inny gust.
      Niektórzy uważają np, że jakiś perfum przepięknie pachnie a mi si bardzo nie podoba i np. kojarzę je z męskimi zapachami ;P

      Różne są przypadki. ` Jeden zapach z Avonu, gdy za dużo popryskam to też mnie mdli, bo jest za słodko.

      Delete
  17. Niektóre rzeczy z Avon'u ssą naprawdę bardzo fajne. Kilkanaście miesięcy temu zamawiałam parę rzeczy z katalogów, które były godne polecenia.
    Zegarem świetny <3

    pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, to dawno temu ; )
      Ja zamawiam od ... mogę chyba powiedzieć kilku lub nawet wielu lat ; )
      Od kilku lat zamawiam systematycznie ; ]

      Dziękuję ; )

      Delete
  18. śliczne zdjęcia ;d
    + też mam takie kosmetyki z AVONu ;)
    ; *

    ReplyDelete
  19. Hehehe notka super.Cieszę się że zrobiłaś małe miejsce na Avon :) Dzięki :*

    ReplyDelete
  20. Ciekawa notka, co z tego, że długa:) Ja też mam ten błyszczyk, dokładnie ten sam kolor... ładnie pachnie- i mgiełkę też mam, ale o innym zapachu :D A porządki nawet na blogu zawsze się przydadzą...
    Pozdrawiam :DD

    ReplyDelete
  21. ja też zamawiam z avon . mam spor rzeczy z tej firmy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również. Braknie miejsca aż xd. Hehe ; p

      Delete
  22. wcale nie nudna notka ;p dzień miałaś fajny ;) i każdemu się czasme przydadzą takie ,,porządki'' xD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*