16.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Mocny ból brzucha, Auuć -,-

Monday, January 16, 2012

Hej. Pisałam już wczoraj, że brzuch mnie bolał. Dzisiaj też. Ehh ... dzisiaj nie obeszło się bez tabletek.
W domu przed szkołą połknęła I-Bum. Jak przyszłam do szkoły myślałam, że zemdleję. Zrobiło mi się gorąco a zarazem zimno, brzuch mnie mocno bolał i nie mogłam wykonać żadnego kroku. Już przed tą pierwszą lekcją poszłam połknąć następną tabletkę i-bum. Musiałam iść na stołówkę po wodę do popicia. Mało wiele było mi dobrze po dwóch tabletkach, lecz na 3 lekcji ból brzucha się nasilił i musiałam pożyczyć od koleżanki nospe. Co prawda ja miałam jeszcze jedno i-bum ale nie dałabym rady połknąć tabletki takie dużej bez wody. Nigdy nie łykałam tych tabletek. Nie wiedziałam jakie one mają smak, więc za jednym zamachem połknęłam tabletkę. Fuuuj, myślałam że zwymiotuję na ławkę. Taka gorzka tabletka a ja nie miałam czym popić. Ten smak był na prawdę dziwny i na dodatek drętwiały mi policzki. Czułam się nie na siłach. Zapewne bledłam z sekundy na sekundę. Oczywiście aby mi nie było jeszcze gorzej zjadłam bułki ; )
Na szczęście usłyszałam od naszej wychowawczyni świetną wiadomość, nie ma pani od geografii i pani od matematyki. Jedyne o czym wtedy myślałam to to, żeby już byś w domu. I ucieszyłam się też, dlatego, że na matematyce miała być kartkówka. Do domu przyszłam z Adą. Zjadłam obiad, posiedziałam sobie na necie.
Później Ada poszła do domu. Mi się bardzo nudziło. Starałam zapomnieć i nie myśleć o bólu brzucha.
Postanowiłam zrobić jakieś fotki, by doprawiły notkę ; )


z czerwoną bandaną < 33 Eh. lecz nie widać na trybie czarno-białym ♥ Haha ^^
Mam do przeczytania nową lekturę "Romeo i Julia". Nie wiem co myśleć na temat tej książki, nazwa brzmi ciekawie ale czy cała książka okaże się interesująca? - Nie czytałam jeszcze jej. To dopiero się okaże.
Cóż by dalej mówić o lekturze? ` Życzcie mi powodzenia ; P

A więc. Na razie co przeczytałam to stronkę pokazaną na zdjęciu ^^ Haha .
Mam nadzieję, że dojdę gdzieś dalej! < 3
Obecnie jem ciasteczka, lecz zaraz wybiorę się po mandarynkę i kiwi. Szkoda, że ten brzuch nie chce przestać boleć, ale nie jest teraz tak źle. Da się żyć.
* Dzisiaj czytałam artykuł w internecie o pewnej dziewczynie. Miała ona 12 lat. Była moją imienniczką. Nazywała się Jessica Joy Rees. Miała raka mózgu... tak pisała jakaś redaktorka. Pisała własnego bloga.
Była bardzo wytrwała. Do ostatnich chwil dzieliła się z fanami informacjami. ` Wiele osób uważa ją za bohaterkę. Ale myślę, że ja bym was też nie opuściła. Na pewno wiele z was zrozumiało by chorobę. 
Jessica zmarła 5 stycznia tego roku.  [*]  Opisując jak walczyła z nowotworem pomagała wielu innym chorym dzieciom. Jej rodzice wraz z Jessicą założyli fundacje jeszcze przed jej śmiercią pomagającym chorym dzieciom. Słowa niejednych na jej temat : bohaterka.


Nie życzę nikomu nowotworu ale jeżeli coś to nie poddawajcie się, tak jak Jessica pisała do chorych. ; )

Ja kończę notkę. ` Tak jak już mówiłam. Mam zamiar zjeść owoce < 3
I być może zacznę czytać "Romeo i Julia". ; )

Pa ♥

Godzina 17:43 ♥

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. jak dla mnie Romeo i Julia to fajna książka. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, że powiedziałaś. Dla mnie .. hmm.. okaże się nie miałam jeszcze żadnej okazji czytać jej ; )

      Delete
  2. Zdrowiej <3 ;* nie lykaj tyle tabletek nie zdrowo ! ;* daj mi wandamke hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; **
      Wiem że nie zdrowo, ale cóż mam zrobić? -,- ; ]

      Jasne weź < 3 Hehe ;p

      Delete
  3. Biedulka ; << .. Współczuję ci ; (( .. Szybko , Szybko zdrowiej x d .

    ReplyDelete
  4. Ja nie czytałam tej książki.! ładne zdjęcia! :))

    ReplyDelete
  5. Mnie też brzuszek ostatnio pobolewa :c A bandany są świetne, szczególnie czerwone ^^

    ReplyDelete
  6. śliczne zdjęcia <33
    Fajnie piszesz "i-bum", bo powinno się pisać Ibum ;D
    Na początku myślałam, że pękł Ci brzuch lub tabletka ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; *

      Haha. I-bum. Po brzuchu ; D
      ; **

      Delete
  7. Ja też niedługo będę wypożyczać tą książkę jako lekturę ;D

    ReplyDelete
  8. Ej...zadaj Julce (b) te pytania na blogu wtedy ci odpowie ;d

    ReplyDelete
  9. zdrowiej :*
    nie czytałam tej książki, ale moja kuzynka chyba tak... moge sie jej spytać czy fajna była/jest :P

    ReplyDelete
  10. czytałam tą książkę pod przymusem , ponieważ była moją lekturą.
    mi się w sumie nie podobała . nie lubie starych książek , te zdania i wgl , ciężko cokolwiek zrozumieć xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię książek pisanych dawnym językiem -,-

      Delete
  11. Nie wiem co gorsze twój ból brzucha czy moja choroba(mam starsznie zatkany nos i czerwone gardło) -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh.. może po równo. ; P

      Mój ból brzucha za przyjemny to nie jest ; ]

      Delete
  12. Nospa jest chyba silniejsza od i-bum. Ej, a może Ty jakiegoś wirusa podłapałaś, co? W ogóle powinnaś w domu zostać, a nie do szkoły się ciągnąć. "Romeo i Julia" dla mnie było okropne. Za mało słów, a za wiele czynów. Wkurzająca epoka – zamiast normalnie pogadać, to się za samobójstwa łapią. Totalny bezsens. Szastają życiem jak dolarami w peweksie -.-' O! Ależ dużo na tego raka umiera. Okropny los.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, tak czy inaczej cały czas mnie brzuch pobolewa. Oby przeszło do jutra. Może samo streszczenie przeczytam. Jeszcze się zastanowię. Na razie to jestem na stronie tytułowej ; **
      Nawet bardzo dużo. A ona miała 12 lat. To jeszcze gorsze. . .

      Delete
    2. Ziółek może sobie zaparz, o! Streszczeń nie warto czytać. Kiedyś przeczytałam streszczenie "Mendla Gdańskiego" i na sprawdzianie miałam napisać miejsce akcji, czego w streszczeniu nie było. Ale sobie pomyślałam, że skoro "Mendel Gdański", to pewno w Gdańsku. A tu, jak na złość, się okazało, że w Warszawie -.-' No... najgorsze są te zgony najmłodszych.

      Delete
  13. polecam ci przeczytać samo streszczenie bo tekst jest okropny a film się praktycznie w ogóle nie pokrywa z lekturą ;>

    http://bajkaozyciu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Auć :( Szkoda, że tak cię brzuch bolał ;/ Ja przed chwilą jadłam mango ;p A książki jeszcze nie czytałam, ale myślę, że będzie fajna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No szkoda -,-
      bolał? - kochana, jeszcze boli odrobinę. ; <

      A co do książki ... okaże się ; )

      Delete
  15. milego czytania
    oby brzuszek przestał boleć !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; )

      Tez jestem takiej myśli ; *

      Delete
  16. A i jescze zdrowiej mi tu szybko!

    ReplyDelete
  17. życzę miłego czytania ;) współczucie z powodu bólu brzucha :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.

      Jakoś nie mam na razie ochoty czytać. xd.

      Delete
  18. No powodzenia w lekturze i żeby Cię brzuch tak nie bolał ;p mój koteczku w bandanie czytający Romeo i Julia Williama Szekspira ;p

    ReplyDelete
  19. Współczuję i miłego czytania <33

    ReplyDelete
  20. Replies
    1. Tyle różnych opinii zbieram. Haha ; P

      ` Zobaczę jak osobiście przeczytam.

      Delete
  21. fajna książka :)


    zapraszam do mnie:
    http://plynastatkizbananami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. masz przepiekne wlosy!

    ReplyDelete
  23. drugie zdjęcie bardzo fajne :>

    ReplyDelete
  24. o kurde, jak tu się zmieniło od czasu gdy byłam tu ostatnim razem! jestem zaskoczona - oczywiście pozytywnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie byłaś wtedy na tym smutnym wyglądzie bloga. Wtedy było klasycznie. ; P

      Delete
  25. Ale fajne fotki:)

    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. hmmm... nie łykaj tyle tabletek, bo ci się wątroba zepsuje. myślę, ze iem od czego może być ten ból ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam mocną wątrobę ; * haha ; D

      Oj ty ; *

      Delete
  27. ta książka jest na prawdę ciekawa, nie wiem czy lubisz czytać , ale moim zdaniem nawet jeśli nie lubisz to bez problemu sobie z nią poradzisz♥♥♥
    momentami jest piękna i romantyczna czasem smutna ... polecam ;*** to po prostu trzeba znać .

    ReplyDelete
  28. Boże! Jak ja nienawidze Romeo i Julii. Potworna książka xd Ale zdjęcia są prześliczne!

    ReplyDelete
  29. Hej mam pytanie pisałaś ,że masz taki sam aparat jak ja.. i może wiesz jak robić zdjęcia w nocy? np. na ulicy przy lampie lub w słabym oświetleniu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz.. jak jest ciemno to oczywiście włączam lampę ; p

      Jakoś u mnie wychodzi świetna. Oczywiście trzeba umieć robić zdjęcia.

      Delete
    2. Tzn. chodziło mi o to właśnie, że bez lampy :)
      Czyli rozumiem ,że w nocy robisz tylko z lampą. To gdybyś się dowiedziała to daj znać:D

      Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

      Delete
  30. mnie też tak okropie czasami boli ,że wytrzymać nie mogę :(
    Ja zawsze mówię nauczycielą i oni dzwonią do rodziców i puszczają do mamy , ale moja pani od matmy zaesze mów dosłownie tak : "Nicole wiesz ze nie puszczę cię do domu ,,ponieważ zmyślasz ! " Powodzenia w czytaniu ;)

    Sweet fotki :*** kto je robił ?

    bluertopping.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ; P
      Bardzo ciekawie.
      U mnie każdy myśli, że udaję ;D

      Delete
  31. Powodzenia z lekturą :P My już na szczęście ją czytaliśmy i mieliśmy test :) Nie jest ona taka zła.
    Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  32. czytałam tą lekturę i jest nawet fajna ;)

    ReplyDelete
  33. Hej!:)
    To mogłabyś mi powiedzieć jak ustawić ten szablon???
    Proszę odpisz na moim blogu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy każdy musi mieć taki sam wygląd bloga?
      Ja zmieniłam wygląd bo każdy miał biały!
      Czy ludzie wszystko muszą mieć takie same?
      Czy nie może ktoś mieć np. koloru zielonego, błękitnego, pomarańczowego tylko tak jak wszyscy pospolicie?

      Jak robiłam biały wygląd to wcale nie było dużo takich wyglądów. Potem, jeden od drugiego zaczął ściągać. W internecie nikt sam nie potrafi nic wymyślić. ; )

      Delete
  34. A tak w ogóle, to u mnie się pojawił nowy post, więc zapraszam ^^

    ReplyDelete
  35. chyba że tak ;) i żeby brzuch cię już nie bolał...

    ReplyDelete
    Replies
    1. < 3

      Już nie boli ^^
      Dzisiaj tylko przed dwie lekcje mnie brzuch pobolał, po jednej tabletce przeszło ; )

      Delete
  36. Ale to nie na mój blog jest ^^ Niemniej jednak dzięki ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem taka rozkojarzona ; <
      ` Sms'a nie da się cofnąć xD

      Delete
  37. Zauważyłam ^^ No, ale chociaż chłopina się ucieszy ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*