15.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Sesja ze śniegiem ; **

Sunday, January 15, 2012

Hej. Dzisiaj od rana pruszy przepięknie śnieg. Niesamowite widoki. Raz mocniej sobie pada raz mniej. ♥
Dzisiaj czytałam sobie wiele blogów. - Z resztą jak zwykle. Bardzo spodobał mi się blog o fotografii.
http://zakochani-w-fotografii.blogspot.com/ Na pewno będę tam często wpadać bo blog super.
Jest oryginalny i powinien mieć dużo czytelników. Można wysyłać tam własne zdjęcia więc super! ; ) 
Dzisiaj od rana mnie brzuch pobolewał i musiałam ostatecznie wziąć tabletkę, no i przeszło mało wiele.
Po obiedzie poszłam z mamą i siostrą na zdjęcia. Miał to być spacerek ale ja uwielbiam zdjęcia i bardzo mi się przydając, więc nie wróciłam bez fotek ; ) 
Pierwsza sesja z grzyweczką ^^ Taki całkiem inny efekt ; ]  ` Ale mi się podoba. ; )
Trochę przygotowałam fotek na bloga, mam nadzieję, że będzie się mile oglądało. 











A więc to są moje fotki ; p   Hmm..
Podobają wam się?
Przekonaliście się już do mojej grzywki?
Bardzo szybko robi się ciemno ... i to są te minusy zimy. Czytałam na wielu blogach, że spadł śnieg.
Cieszę się, niektórzy będą mieli udane ferie, bynajmniej ze śniegiem! ` Życzę udanych ferii co niektórym.
Ja ferie mam późno. Jeszcze trochę poczekam. Hehe. ; )

` Obecnie sobie leżę w łóżku, jem jabłuszko. O ile można to nazwać zdrobniale jabłuszkiem. 
Moja mama kupiła dwa gigant jabłka, ważą one prawie kg ^^ ; )
Może na zdjęciu tego nie widać, że jest takie gigantyczne ale na prawdę jest ; ]
I... oglądam "Światowe Rekordy Guinness'a" Poza tym nudy. Jutro szkoła więc humor się psuje. Jeden bonus to to, że na 9 jutro, ponieważ zaszła zmiana. W poniedziałki będziemy mieli na 9 a w piątki niestety na 8. No ale ... tego nie da się zmienić. Mam nadzieję, że nie będzie żadnego sprawdzianu, kartkówek ani nic, ponieważ nie lubię takiej ciszy na lekcji podczas pisania i ... stresowanie się, że nie umiem na to. Hehe. ; ) 
Dobra ja kończę notkę. Idę poczytać i po komentować wasze blogi ; ))

Papa. ; **

Godzina 17:23 ♥


You Might Also Like

96 KOMENTARZE

  1. Heh. Niestety nie mogę się przekonać ;DD Może spodoba ci się wardrobe-victory.blogspot.com?

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia,ale więcej uśmiech poproszę! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ^^
      Na sesyjkach nie lubię się uśmiechać xd. ; D
      Ale postaram się bardziej uśmiechać ; p

      Delete
  3. Zdjęcia naprawdę fajne.Ładnie ci w tej grzywce i uważam że lepiej niż wcześniej :)Pozdrawiam

    PS:Może zakupiłaś cos nowego-jakiś ciuszek??Chetnie bym zobaczyła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; )
      Hehe. Cieszę się, że przekonała cię grzyweczka ; D

      Hmm.. ciuszków jak na razie nie. Ewentualnie jakieś dodatki np. zamówienia z Avonu itp. Właściwie zawsze zamawiam z Avonu a nigdy nie pokazuję. Może wreszcie zacznę dodawać xd.

      Delete
  4. fajne fotki ;) nawet bałwan się załapał ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. ; )
      Hehe. Tak, stał gdzieś. Ja poprawiłam mu uśmiech ; D

      Delete
  5. Jak fajnie śnieg u cb.
    U mnie to ledwie pruszy, ale zaraz się roztapia . ;|

    ReplyDelete
    Replies
    1. No u mnie cały dzień xd. ; D
      Raz delikatnie pruszy a raz sypie bardzo mocno ; )

      ` Ehhh.... nie martw się. Jeszcze spadnie porządna ilość śniegu! ; )

      Delete
  6. świetne zdjęcia :)
    ja już mam ferie ale niestety bez śniegu ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; *

      Ehh.. a wiele osób pisało, że mają ferie śnieżne ; )

      Delete
  7. uwielbiam cię w grzywce ♥
    arrrr... też che mieć takie włosy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuuuuję! ; *

      Nie ma co zazdrościć ; *

      Delete
  8. ślicznie Ci w grzywce ^^
    Kiedy masz ferie? Ja za dwa tygodnie ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; *

      Ja ferie będę miała 13 lutego. Trochę muszę jeszcze poczekać sobie ; )
      ` Oby był śnieg. Znając moje szczęście... śniegu nie będzie. ; <

      Delete
  9. I jak przyjemnie jest wtedy nigdzie się nie wybierać, tylko po prostu sobie patrzeć na ten śnieg spod grubego koca przez okno. Ano, całkiem fajna stronka :) Kiedyś prowadziłam takiego bloga z koleżanką i umieszczałyśmy tam swoje dzieła – zdjęcia, rysunki, wiersze, opowiadania – po prostu wszystko to, co twórcze. Ale niestety jakoś to się wykruszyło. I teraz tak sobie myślę, czy by na nowo czegoś takiego nie założyć? Tylko muszę jakiegoś współpracownika znaleźć, bo sama jakoś tak nie chcę. Zdjęcia fajne :) Na tym piątym od dołu masz cerę, jak Królewna Śnieżka. O! A wiesz może, co to za ustrojstwo na tym zdjęciu trzecim od dołu? Dziwnie lepkie to jest i ma fantastyczne pestki. A jak się to zgniecie, to tak fajnie strzela. Interesująca roślinka. Prawie jak mimoza ;D A co do ciemności... od Wigilii już dnia przybywa, więc nie jest już tak całkiem źle. Jabłko mutant ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie wczoraj obserwowałam pruszenie śniegu. Dzisiaj musiałam uwiecznić te chwile kiedy pada śnieg i wyskoczyłam na fot.
      Bardzo dobry pomysł. ; )
      Dziękuję. Hehe. Królewna śnieżka? - Ciekawe połączenie ; ]
      Nie znam tego czegoś. Po prostu fajnie wyglądało więc .. musiałam po prostu zrobić zdjęcie. Hehe. ; )
      Fajnie by było gdyby o 18 dopiero się robiło ciemno.. < chociaż by > a nie od razu o 15 ... się ściemnia. A o 17 czarno -,-
      Jabłko mutant okazało się tak pyszne jak inne małe xd. ;D

      Delete
    2. Prószenie ;) Przez "ó" ;D Mi się dziś raczej nie chciało. Ale jutro na pewno wezmę psa, aparat i pójdę w plener. Ano, bo taka jasna karnacja Ci wyszła na tym zdjęciu.

      Delete
    3. Hahaha. Ja niby taka dobra z ortografii jestem.
      Jakoś nie pasowało mi "prószenie" przez "ó"
      Nie wiem czemu ale jakoś cały czas myślałam że "u"
      Haha. Ale wtopa xd. ; p

      ` Hehe. Moja karnacja < 33

      Delete
    4. Czasem się zdarza ^^

      Delete
  10. O tak bardzo chętnie zobaczyłabym jakieś dodatki,kosmetyki które używasz itp. Czekam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spoko. Kiedyś .. pokażę. Jeszcze nwm kiedy. ; p
      Jak będzie mi się chciało ; )

      Delete
  11. wspaniałe zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia , też dzisiaj byłam na śniegowej sesji .;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. ; )

      ` Hehe. Trzeba uwiecznić tę chwilę, gdy pada śnieg < 33 ; )

      Delete
  13. Ładne zdjęcia, a tak wgl to kiedy masz ferie bo ja dobiero za 2 tygodnie
    -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )

      Pisałam gdzieś w powyższym komentarzu, że 13 lutego. ; )
      Dzień przed walentynkami ; p

      Delete
  14. ładne zdjęcia. TAK ja też cie obserwuje .;d

    ReplyDelete
  15. jasne , że obserwujemy ;*
    ja już obserwuję <3

    ReplyDelete
  16. no własnie więcej usmiechu :) a zdjęcia bard fajne:)

    ReplyDelete
  17. U mnie śniegu jest multum , ale nie przepadam za nim . Bardzo ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy ma inne zdanie o wszystkim ; )
      Ja tam lubię śnieg ; D

      Dziękuję ; *

      Delete
  18. Super blog !

    Zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; *
      Z chęcią do ciebie zerknę ; )

      Delete
  19. Super zdjęcia. Jak ja koocham śnieg ♥

    ReplyDelete
  20. Ślicznie ;)
    Fajnego masz chłopaka , tylko to chyba nie za długi związek (?)
    Hah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; )
      Haha. Tak bałwanka pozostawiłam xd. ; D
      Jego życie, niech robi co chce. Związek tylko do zdjęcia xd.

      Delete
  21. Masz piękną grzywkę! :) Prostujesz ją?:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; *
      Prostuję, ale bez prostowania też jest podobna. ; )
      Jakoś wolę przeprostować ją, ponieważ wtedy to jest idealnie prosta a tak trochę mocniej od czoła odstaje ; ) xd.
      Ale na szczęście żadne fale ani nic się nie dzieje xd. ; D

      Wytrwała jest xd. Myślałam, że będą z nią kłopoty ; D

      Delete
  22. ślicznne zdjecia :) masz boskie włosy <3

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładnie Ci z grzywką ;)
    smacznego :3

    ReplyDelete
  24. u nas nie ma aż tyle śniegu :P a co do włosów, to wyglądasz ładnie :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo ladne fotki, niestety tu gdzie mieszkam nie bylo sniegu:/ klapa totalna ;pp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      Nie martw się. Spadnie jeszcze. Ja tez myślałam, że u mnie nie będzie śniegu ; )

      Delete
  26. Super ci w tej grzywce i fajny balwan .;d
    mnie tez dzisiaj troszke bolal brzuch ale obylam sie bez tabletki ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; P

      ` A mi po tableteczce pomogło ; )

      Delete
  27. sesja prześliczna :* grzywka ładnie wygląda. Naprawdę inaczej ;)
    WoW ile ty już masz kom. Po prostu gwiazdą się robisz hehe ;p
    a dzionek miałaś fajny ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; **
      ` Wiadomo, że inaczej ; p

      Haha. Bez przesady ; **
      No, dzień nie najgorszy ; )

      Delete
  28. Moja mama też ostatnio kupiła takie wielkie zielone jabłka, 3 kg i chyba 4 jabkłka :D Świetna sesja, grzywka jest OK, też sobie niedawno zrobiłam :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No. Zdarzają się giganty jabłka xd. < 3

      Dziękuję. ; )

      Delete
  29. Fajna ta sesja i widać, że się udała ♥

    Uwielbiam jabłuuszkaa : 3

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. No też tak myślę ; )

      Też lubię jabłuszka ; )
      I po prostu uwielbiam owoce ♥

      Delete
  30. Ale ty jesteś śliczna, bardzo dobrze Ci w nowej grzywce, bardzo mi się takie podobają, ale mi nie pasują, dziecinnie w takiej wyglądam . ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; *
      Ty też jesteś śliczna < 3

      Ja też myślałam tak ; ]
      Myślę, że było by ci w niej nawet ok. ; )

      Delete
  31. uśmiechnij się, śliczne włosy :) zapraszam do siebie, obserwujemy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Następnym razem specjalnie dla was się uśmiechnę ; )
      Jasne, że obserwujemy ;)

      Delete
  32. masz balwana!!
    u mnie tyle sniegu ze go nie widac ;(
    ale u ciebie widac bialo ;)
    ladna grzywka tez planowalam sobie zrobic ale przypomnialo mi sie jak sie zwijala to zrezygnowalam ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. No troszkę śniegu napadało ; )

      Ja nie miałam pojęcia czy będzie mi się zwijała itp. ale na szczęście się dobrze układa ; )

      Delete
  33. Świetny blog . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. ; )
      Oczywiście się zrewanżuję ; *

      Delete
  34. hm! ile śniegu u Ciebie... u mnie prawie wcale :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie! -,-
      Będzie jeszcze. ` Bądź dobrej myśli ; )

      Delete
  35. Uwielbiam Twoją grzywę <3
    Świetne zdjęcia :)
    Zima dzięki swoim pięknym widokom jest najpiękniejszą porą roku :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  36. No w końcu śnieg spadł ! ^^

    ' Ładne zdjęciaa ! ;D

    ReplyDelete
  37. Ciekawy blog ;))
    Grzywka wygląda świetnie! ;))
    Obserwuję;D

    ReplyDelete
  38. w koncu jest ten śnieg :d
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  39. Świetny blog :D Zapraszam do siebie ;) Obserwuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; *

      Ja już u cb zaobserwowałam ; ]

      Delete
  40. super fotki ! fajny blog ! U mnie też już na szczęście spadł śnieg ;) Obserwujemy ? Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; **
      Jasne, że tak ; ]

      ` Wzajemnie ; ]

      Delete
  41. masz bardzo ładną fryzurę :>

    ReplyDelete
  42. Do twarzy Ci w grzywce :) Wydaje mi się, że byłoby Ci jeszcze lepiej, jakbyś czasem spięła włosy w wysoki kok i grzywkę zostawiła na miejscu ;p Do tego bandanka mooże ;p

    ReplyDelete
  43. grzywka świetna, bardzo Ci pasuje :)

    ReplyDelete
  44. bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*