14.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Sobotnie siedzenie w domu ; )

Saturday, January 14, 2012

Cześć. Dzisiaj wyszłam z łóżka tak o 10:30 . Jakoś o 12 zjadłam obiad a potem deserki. Kiwi, mandarynki itd. Dzisiaj na prawdę mam ochotę na wiele słodyczy i owoców. Robiłam dzisiaj zdjęcia na bloga fotograficznego. Oczywiście chciałabym wygrać ale nawet jak nie to nic się nie stało ; )
Oto zdjęcia na konkurs. ` Tematem była biżuteria.

Te zdjęcia dałam na konkurs. 
Oczywiście jeżeli chcecie zobaczyć zawsze zdjęcia lepszej jakości, klikajcie na zdjęcia ; )
Podobają wam się?
Dzisiaj poczytałam dużo blogów. Na pewno ponad 50. Oczywiście nie zabrakło komentarzy pozostawionych. ; ) Dzisiaj na prawdę dzień nudny. Ja sobie siedzę w domku a Ada chodzi po galerii w Bydgoszczy. Pojechałabym też, tyle że musiałybyśmy wracać autobusem a mama mi nie pozwoliła, z resztą ... wieczorem miałybyśmy po ciemku wracać? Bydgoszcz w porównaniu do naszego miasta to bardzo, bardzo duże miasto. Mam nadzieję, że Ada bawi się dobrze i, ze coś ciekawego kupi.
Jak mama z siostrą poszła do miasta to ja wzięłam się za szkicowanie i byle jakie bazgranie na kartkach ^^
Wiem, że to nic ciekawego ale chociaż coś.

prawda, że nic ciekawego?
Ogólnie to dzisiaj mam lenia. Leżę sobie, cały dzień mam ochotę na owoce i słodycze. No sama nwm ; D
Hehe.  U mnie śnieg sobie popadał, ale ostatecznie prawie go nie widać. Co prawda i tak się cieszę, że chociaż jakiś tam widok z okna miałam na pruszący śnieg z nieba. 
Teraz to ja kończę notkę, idę do kuchni robić pierogi z kapustą i grzybami. Mniam, moje ulubione < 3
Dzisiaj coś mało napisałam, ale sorki. ; )

Godzina 18:38 ♥

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. prześliczna ta sówka :)

    ReplyDelete
  2. śliczne to pierwsze foto ;)

    ReplyDelete
  3. Świetny wpis :)
    A rysunki są świetne ! Naprawdę :) Masz talent .. nie zmarnuj go ! :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. pierwsze zdjęcie bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  5. Ja tez tak nieraz mam, że bym zjadła dużo słodyczy i owoców. Rysunki bardzo ładne!

    ReplyDelete
  6. bardzo ładne rysunki :)

    ReplyDelete
  7. ładne zdjęcie to pierwsze :)!

    ReplyDelete
  8. Pierwsze zdjęcie mega! ;)

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia, ja też mam lenia :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Zrewanżuję sie oczywiście ; ]

      Delete
  10. Zrobilas mi smaka na pierogi z kapusta i grzybami < oblizuje sie >
    Ciekawy blog.Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Na dodatek podpieczone ; )

      Dziękuję ; ]

      Delete
  11. Wlaśnie, że śliczne są te zdjęcia!
    A ja dzisaj musiałam wstać o 8, tak jak co tydzień -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze? - Spodobały mi się te dwa zdjęcia ; ]
      Nie mam nic do nich xd.
      Trzeba przecież też myśleć pozytywnie o swoich np. rysunkach, fotografiach itp. ; D

      Ojeej. O 8? Tragedia -,-

      Delete
  12. Sowa genialna :) Dziękuje za komentarz :D Zapraszam ponownie w wolnej chwili :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      A proszę ; )
      Pewnie wpadnę jeszcze ; p

      Delete
  13. ja już obserwuję :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również xd. ; D
      A blogger mnie nie informuje wgl. o twoich notkach -,-

      Delete
  14. nie wiem czemu ale to czasem nie działa :/
    Mam tak z jednym blogiek który obserwuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja być może mam z więcej blogami problem. Ale ... nie zauważyłam.
      A twój na serio mi się nie wyświetla w nowo dodanych notkach. To irytujące, że jakieś fajne blogi się ukryły ; )
      A wszystkich to ja nie za pamiętam ;D

      Delete
  15. zdjęcia bardzo ładne i rysunki też ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Lecz do rysunków przekonana nie jestem ; )

      Delete
  16. Mam taka samą sowe ;d
    Jasne ze obserwujemy ;d
    ja juz kliknelam ;p

    ReplyDelete
  17. ciekawe zdjęcia:) z sówką śietne!)
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  18. Świetny blog. Ja już obserwuję ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; )

      ` Zrewanżowałam się ; ]

      Delete
  19. świetny blog :D
    obserwujemy? :>

    ReplyDelete
  20. Rysunki są spoko,to z dziewczyną na huśtawce najlepsze:)

    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetny rysunek sowa !:)

    ReplyDelete
  22. Oj,tam,oj tam super szkice ;P

    ReplyDelete
  23. rysunki nie są takie złe ;D
    ja już obserwuje :)

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia , masz talent ;)
    rysunki też mogą być :) Nie są jakieś najgorsze
    A mnie umiała byś narysować >?
    Fajnie by było. a ja w pon. do galerii jade ale u sb. w mieście na dość duże zakupy ;)

    Skomentujesz ?

    colusiowe-serce.blogspot.com
    bluertopping.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.
      Myślę że umiałabym. Wolę rysować ludzi szczerze mówiąc niż coś ... bez sensownego ; )

      Oo.. to ciekawie ; ))

      Skomentuję, skomentuję ; D

      Delete
  25. śliczna sowa, a rysunki - nie trzeba być dobrym w tym co się kocha/lubi.
    powodzenia. ;*

    ReplyDelete
  26. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu . ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie sądziłam, że się tylu osobom spodoba ; *
      Dziękuję Nati < 3

      Delete
  27. też kiedyś sporo rysowałam. :))

    ReplyDelete
  28. sliczne jest to pierwsze zdjecie i rysunki równiez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )
      Sory, ze nie komentuję twojego bloga ale nie mogę. Nie wiem sama czemu. Ale jak chce przepisać kod z obrazka to mam tak ucięte ... że nie mam gdzie go wpisać i nie mam paska do przewijania, żeby zjechać w dół -,-

      Delete
  29. prześliczne rysunki, są bardzo, bardzo ciekawe ;* u mnie tez nareszcie śnieg <3 a dzień miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  30. No straszna tragedia, ale muszę bo co sobotę chodzę na basen na 9 -.-

    ReplyDelete
  31. No to sobie dość długo pospałaś ;] Fajnie wygląda to zdjęcie z tą sową, ale mogłaś ustawić trochę więcej tej zieleni, żeby tego okna nie było widać, bo trochę psuje efekt. Ale nie tak, żeby było tego zielonego bardzo dużo, bo przesada też nie jest wskazana. A tak w ogóle, to całkiem niezłe to zdjęcie. Szkoda, że nie mogłaś pojechać, bo tak przynajmniej byś się nie nudziła przed kompem. O! W sumie na dobre Ci to wyszło, bo miałaś trochę okazji, żeby poćwiczyć kreskę. Mam takie fajne podręczniki instruktażowe. Jak chcesz, to będę mogła Ci je podrzucić. Tylko musiałabyś mi e-maila podać. Sporo się z nich można nauczyć :)

    ReplyDelete
  32. Śliczne rysunki :).
    A z konkursem to powodzenia! :*
    Też mam dziś niestety takiego lenia...
    A tu uczyć się niestety muszę na jutro :(.
    + obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  33. Rysunki śliiczne !
    U mnie też śnieg <3
    Fajny dzionek :)

    ReplyDelete
  34. Rysunki piękne !
    U mnie też śnieg <3
    Dzień fajny ;P

    ReplyDelete
  35. ładne rysunki ;*


    zapraszam ;>

    ReplyDelete
  36. Ostatnio sówki są na topie ;)

    ReplyDelete
  37. świetny ten naszyjnik jest! ;)

    ReplyDelete
  38. pierwsze zdjęcie jest szczerze dobre.
    zacznij chodzić na np. dodatkowe zajęcia z rysunku bo masz potencjał :)
    Czy mogłabyś zerknąć na http://break-in-reality.blogspot.com/ i przeczytać pierwszy post bo dzisiaj zaczęłam blogowanie i chciałabym poznać pierwsze wrażenie. Wiem że to trochę denerwujące takie reklamy ale nie mam zielonego pojęcia jak zyskać czytelników.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  39. Ja też późno wygrzebałam się z łóżka, najchętniej bym leżała całe popołudnie ;)\

    ReplyDelete
  40. Ja ostatnio cały czas jem jakieś owoce ;p Nie wiem jak, ale schudłam 2kg xd
    Zdjęcia są fajne, a rysunki ładne ;]

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*