13.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Wspominanie ... ; * + Piątek trzynastego... ; ]

Friday, January 13, 2012

Hej. Dzisiaj miałam w końcu po raz pierwszy na 9 do szkoły. Obudziła mnie mama na 8. Po chwili zorientowałam się, że mam na 9 . ; p  Usnęłam na kilka minut. Najgorsze było to, że musiałam wynurzyć się spod cieplutkiej, wygrzanej kołdry ^^ Ubrałam się, umyłam itd..  Wzięłam prezent dla pani (szkło) i wyruszyłam. Na pierwszej lekcji było nudnie. Mieliśmy angielski w innej klasie niż dotychczas. - W sali biologicznej. Chciałam zobaczyć akwarium ale jakoś wyleciało mi to totalnie z głowy ^^ Na przerwie z Adą zjadłyśmy sobie słodycze a jak minęła przerwa to niestety na chemie poszłyśmy. Tak było nudno, dosłownie byłam nieprzytomna. Uzupełniałam zadania w ćwiczeniach bo pani uprzedziła nas, że dzisiaj zabierze. Ogólnie lekcje minęły nudnie. Coraz bardziej chce mi się spać na lekcjach. Nie wiem co się ze mną dzieje. -,-  Po szkole przyszłam z Adą do mnie. Posiedziałyśmy sobie na necie. ` Zatwierdziłam komentarze na blogu < 3 Jeejj.. mnoży ich się. Na prawdę ; ** ` Dziękuję ^^   
Potem Ada poszła do domu. Po jakiej godzinie lub dwóch przyszła po mnie Ada. Poszłyśmy do drogerii i Ada kupiła sobie "Hennę" do włosów. - Specjalną. Zamierzała ona przyciemnić sobie włosy. I wyszło jej to dosyć. U Ady jadłyśmy frytki i ogólnie było fajnie. xd. Dobre było to jak jej babcia przyszła. A ja szybko Adzie we folię zawinęłam włosy i na głowę ręcznik. A Ada krzyczy " Babcia, włosy myję" ! ; ] Hehe. Bo ogólnie jej rodzice nie wiedzą. Ada w toalecie spłukiwała worki xd. Dziwiłam się, że worki foliowe się spłukują.  Pewnie zapcha ona wszystkie rury i ogólnie. Ona tam wszystko spłukuje! ; ]
Potem już po wysuszeniu i umyciu włosów poszłyśmy do mnie, pokazałam Adzie kilka pocztówek z koloni. Hmm.. fajnie tak powspominać niesamowite czasy ^^ Te kolonie były na prawdę świetne, bardzo, bardzo mi się podobały. ; ** Dużo pozwiedzałam, tyle że wtedy nie posiadałam jeszcze bloga. ; ) Tak to pokazałabym na pewno relacje z tamtych chwil. Spędziłam tam 2 tyg. ; **
Fot. pocztówek. Mogę wam trochę opowiedzieć, lecz wiem, że nie każdego zaciekawi notka.


A tu osobne kartki ...

Powyżej Dwie kartki z "Gór Sowich" oraz jedna z Wrocławskiego Zoo.
Góry sowie - ta historia była niesamowita. Szliśmy na pieszo. Jest to wysoki dość szczyt... oczywiście jak na moje możliwości uważam, że dużo pokonałam km. W dwie strony szliśmy ponad 7 godz. To było straszne. ^^ Ale było bardzo przyjaźnie. Wieża była fajna, ale schodów było bardzo, bardzo dużo ; )
Jeździłam również tam na koniu. Wybrałam największego... chciałam pokazać ludziom, że się nie boję... A wszyscy na małego konika się pchali . Haha ; ]
Wrocławskie Zoo - Było niesamowicie. Nawet nie wiecie ile tam było zwierząt. Były różne pomieszczenia i ogólnie wiele super przeżyć. Widziałam już wiele zwierząt ale tam były również bardzo rzadko spotykane. ^^ Polecam.

... Kolejne pocztówki

Góry stołowe - Nie pamiętam praktycznie. Nie wiem gdzie to było ... ani nic więc mało wam opowiem. Na pewno było fajni hehe ; p
wambierzyce - jest to miejscowość, bardzo piękna. ; ) Odwiedziłam tam kościół ??? ... Nie wiem jak to nazwać. Widać to na zdjęciu. Np. takie oświetlone. Na prawdę przepiękne widoki. Dużo dość chodziliśmy po tym mieście. Nie żałuję ; )
duszniki zdrój - tam dowiedzieliśmy się wiele o "Fryderyku Ch." Poznaliśmy jego dzieciństwo, jego salę ... jego utwory. Nie mówię, że interesuje mnie jego życie, ale było to ciekawie zaprezentowane.

kolejne...

 
Jaskinia niedźwiedzia (Kletno) - Tam było niesamowicie! Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy... całkiem przypadkowo. Było na prawdę świetnie! Weszliśmy do prawdziwej jaskini, było tam bardzo zimno. Zwiedzaliśmy długo tą jaskinię, czekało tam na nas wiele niespodzianek. Było interesująco, ale w niektórych momentach bałam się i miałam uczucie, że jaskinia zawali się... Sama nie wiem czemu. Pewnie takie emocje. Pierwszy raz byłam w jaskini ^^
Góry sowie - Ojeja . xd Znowu umieściłam te nieszczęsne góry sowie. Hehe ^^ - Sorki ; ]
Kopalnia węgla - Może zdaje wam się, że to niezbyt ciekawe zdjęcie, lecz to nie prawda. Na prawdę świetnie się tam bawiliśmy. Był tam taki upiór ... yyyy śmierć. Ubrany na czarno i co chwilę nas straszył ... albo wydawał jakieś idiotyczne dźwięki ... albo ukazywał nam się nagle przed oczami. W kopalni było ciemno... i dlatego udało im się tak straszyć biedne dzieci, haha ; p
Na koniec pojechaliśmy bardzo starą kolejką aż na wolność. Na prawdę ... kolejka była straszna. Nie zabrakło upiora w jednej z kolei ^^ Na szczęście nie u nas. Haha. Ludzie się darli niesamowicie, ja jednak starałam się wyciszyć i nie panikować. ; ) Dowiedzieliśmy się także nie zbyt przyjemne rzeczy. Np. to, że wykorzystywali dzieci do pracy w kopalniach aż w końcu tam umierali ... i zwłoki gdzieś się tam znajdowały ... Ohydne.



pieszyce - Noo.. i tu się zaczęła tak wgl. historia. ^^ Dlatego, że tam mieszkaliśmy przez te cudowne 2 tyg. Ładne, lecz małe miasto. Chodziliśmy tam na basen. Bardzo się spiekłam xd. Tragedia. To dobrze pamiętam ; ]
Wrocław - Wrocław! Zakochałam się w tym mieście od pierwszego momentu. Nie mam pojęcia czym mnie zaczarowało to niesamowite miasto. Tam zwiedzaliśmy bardzo, bardzo wiele i byłam strasznie zadowolona.  ` Pamiętam słynną, szklaną fontannę. ; ** Niesamowita. - Niecodzienne widoki.
Ziemia kłodzka - Spędziliśmy tam wiele czasu. Zobaczyliśmy m.in studnię ... bardzo fajna była xd. A reszty zbytnio nie pamiętam. Wiem, że dużo tam zwiedzaliśmy.

Hmm.. to na tyle. Zwiedzaliśmy znacznie więcej miasto i ciekawych miejsc, lecz nie wszędzie udało mi się kupić pocztówkę. A na prawdę szkoda . ; )) Nie zapomnę nigdy tych koloni. ; ))
Nie posiadam zdjęć, dlatego że wszystkie pliki zrzuciłam na kompa, na laptopie nie mam -,- 

A to kolor Ady włosów. ; p
Uważam, że trochę ma przyciemnione. Zobaczcie jej poprzedni kolorek na my-beautiful-fashion.blogspot.com !  ; )

W reklamówce z pocztówkami znalazłam również notes "Converse". Doskonale pamiętam tą historię. ^^
Z Weroniką - my-life-weronika.blogspot.com wybrałyśmy się do Empik'u ^^ Niesamowicie. Zobaczyliśmy notesy Converse i od razu się na nie rzuciliśmy ; ]  Jest mi szkoda go użyć. Tak samo Werr. było ich szkoda, aż w końcu się odważyła ^^ ; ] Ona ma takie zwykłe notesiki a ja ... taki coś inny ; )
W przegródkach znajdują się bilety wstępu z koloni i różne ulotki : ))

Dobra dzisiaj to ja wyjątkowo się rozpisałam. ...
Dzisiaj jest piątek 13. A u mnie się żaden pech nie wydarzył. A u was? ^^

U mnie właśnie zaczął sypać mocno śnieg i już się zrobiło biało. Ehhh... niesamowicie ^^

Papa. Idę coś zjeść xd.

Godzina 21:40 ♥

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. Ja sobie życzę więcej takich dni jak dzisiejszy! ;)
    Ile pocztówek! ;p

    ReplyDelete
  2. uwielbiam ten dzień ;)

    ReplyDelete
  3. u mnie dzień taki sobie, w sumie nie zdarzył się żaden pech ;) Widziałam te notesy.Są świetne!

    ReplyDelete
  4. U mnie padał przed południem , a teraz go już prawie nie ma ; c

    ReplyDelete
  5. Dla mnie piątki 13 są szczęśliwe. ;)
    Tylko drobna rada, jeżeli cały czas piszesz o Adzie to zastąp to jako ona itp. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To masz fajnie ^^
      ` Hehe. Ok.. Starałam się ale jak próbowałam zastąpić wyszło mi bez sensu. hehe ; P

      Delete
  6. Ale i tak dobrze, że się zorientowałaś i się jeszcze skimnęłaś, a nie rzuciłaś się do szykowania. Bo mi się kiedyś tak zdarzyło, że byłam w szkole o piątej rano. Jakoś tak się obudziłam i myślałam, że już czas do szkoły, a że to była zima i zawsze było ciemno, jak do szkoły chodziłam, to nie zauważyłam niczego dziwnego. No i sobie poszłam na przystanek, na nim nawyklinałam firmę przewoźniczą, że robią ludzi w konia i długo nie przyjeżdżają (bo autobusy tak "rano" nie kursują), po czym stwierdziłam, że mam to gdzieś i idę do szkoły z buta, bo się jeszcze spóźnię i dopiero będzie. Lezę te 4 km do szkoły, zachodzę zziajana, a tu niespodzianka! - szkoła zamknięta. Patrzę na zegarek i dopiero mnie olśniło, że jest tak wcześnie. Ciesz się, że nie miałaś takiej przygody. No i znów wspomnę o tym, że drzemka w czasie lekcji jest bardzo fajnym wyjściem z sytuacji senności ;) A włosy to podobno najlepiej jest przyciemnić pokrzywą (szamponem, albo sobie taką płukankę z suszków zrobić). No i plusem przy tym jest to, że Ci od razu to nie zejdzie, tak jak henna. Oczywiście, jeśli będziesz tym przez dłuższy czas myła. I odrosty się nie robią, więc jest super. Aj... będzie kiepsko, jak rura się zapcha i wszystko wyleci na zewnątrz. Kurczę, a mi nigdy się żadne kolonie nie podobały. Kojarzy mi się to z mszami na śniadanie, obiad i kolację (jeździłam z kościoła). Okropność. Czyli u Ciebie dominują w wycieczkach góry. Cudowne są :) Hm... może trochę te włosy i są przyciemnione, ale to też od światła zależy. A Converse, to przypadkiem nie trampki? ;> Aj tam – jak już gdzieś tam komuś wspominałam – nie wierzę w takie zabobony, jak piątki 13stego, czarne koty i terminy przydatności do spożycia. Smacznego :) Na Twojego komentarza odpisuję u siebie tak, jak u Ciebie sobie odpisywałyśmy pod poprzednim postem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej. Niesamowite historie ;D
      Haha. ^^ Lubię góry ... choć byłam tam tylko przez te 2 tyg. ^^ ; )
      Ostatni pt. 13 był pechowy. Byłam przy pożarze . Paliło się pod moją koleżanką ;]
      Okeej ; ))
      Kocham twoje długaśne komentarze ; D

      Delete
    2. Wtedy to było przekleństwo, ale teraz całkiem dobrze się to wspomina :) Paliło się pod Twoją koleżanką? Znaczy się, stos jakiś? Chyba wszystko biorę sobie zbyt dosłownie ;D

      Delete
    3. Haha ^^
      Paliło się pod nią mieszkanie w bloku ; )

      Delete
    4. Aaaa! Już mnie oświeciło :)

      Delete
  7. jasne, ja już obserwuję :). + fajne pocztówki ;p.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej. ^^
      Dzięki ja już zrewanżowałam się ; D

      Delete
  8. mój piątek 13 wyjątkowy !:D

    ReplyDelete
  9. o pocztówki fajne ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie!♥

    ReplyDelete
  10. Fajnego masz bloga, będę tu częstym gościem ;*
    zapraszam do mnie :
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. u mnie padał tylko deszcz ze śniegiem :(
    świetny notes...
    a tak wgl to u mnie piątek 13 to był wczoraj...

    ReplyDelete
  12. swietny notes. : 3
    obserwujemy.

    ReplyDelete
  13. duzo tego ; o
    u mnie tez jest snieg -,-'

    ReplyDelete
  14. No fajna pamiątka ;) Na szczęście nie wpadłam dzisiaj pod auto tak jak to przewidywałam ;P

    ReplyDelete
  15. Wczorajszy piątek 13 był bardzo fajny! :))

    ReplyDelete
  16. no to podróżniczka z ciebie :) też to lubię :d obserwujemy? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że byłam na tych koloniach ; )
      Bynajmniej trochę zwiedziłam xd.

      Obserwujemy ^^

      Delete
    2. świetnie piszesz, miło się czyta i co najważniejsze długie notki! :)
      oczywiście obserwuję i zapraszam do tego samego, a zaraz biorę się za czytanie wszystkich twoich notek :D
      a co do kolni musiała być udana :*
      super blog ! ;* no, to jak już mówiłam obserwuję <3

      Delete
    3. Dziękuję bardzo za taki pozytywny komentarz ; )

      Ja również twój obserwuję ; )

      Delete
  17. Podoba mi się to, jak niezwykle opisujesz swoje 'zwykłe' dni w szkole. Aż chce się czytać. Kolonie <3
    Zapraszam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo pięknie to ujęłaś ; D
      Dziękuję bardzo ;)

      Luknę do cb ; )

      Delete
  18. O.. też byłam na koloni w górach na 2 tygodnie ;) Fajna notka .

    ReplyDelete
  19. Mi dobrze minął dostałam 5 z angielskiego, i wszyscy nauczyciele mówili do mnie zdrobnieniem, aż niebywałe : )

    ReplyDelete
  20. Fajny blog będę wpadać

    ReplyDelete
  21. Dodałem do obserwowanych ;-)
    Zapraszam do nowej notki, oczywiście aby przeczytać całą ;))

    dulcisowy-zaktek.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. czas moich kolonii się już dawno skończył :P teraz podróżuję na własną rękę :) życzę rozwijania pasji podróżniczej :)

    ReplyDelete
  23. Witaj. Mam prośbę i również propozycję. Założyłam bloga na temat fotografii. Widzę, że masz odpowiedni sprzęt do tego.

    Na moim blogu można przesyłać prace w zakładce "Prześlij pracę!"
    Chodzi o to, że jak wyślesz pracę ja pokaże je w notce. Może być kilka prac ; )

    Zapraszam :

    photography-loves.blogspot.com


    Pozdrawiam, Arielis ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej. Z chęcią się dodam! ;)
      Interesuję się fotografią a więc dla mnie to żaden problem : )

      Delete
  24. świetne pocztówki ;)
    mnie ten post zainteresował :>

    ReplyDelete
  25. Już obserwuję pamiętnik jessiki. :)

    ReplyDelete
  26. wow dużo masz pocztówek.:P

    ReplyDelete
  27. Mieszkam właśnie tam gdzie byłaś na koloniach ,byłam wszędzie xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. I się nie zobaczyłyśmy...
      bo się nie znałyśmy ogólnie ; D

      Delete
  28. moja koleżanka ma taki sam notes:D chyba..;d

    ReplyDelete
  29. ja tez zbieram pocztówki ;) byłam w wiklku miejcach co przedstawiłaś ;)

    ReplyDelete
  30. ej, podobają mi się te notesy . XD

    ReplyDelete
  31. u mnie też pada śnieg :* no nareszcie xD a u mnie dość szczęśliwy dzionek ;) miałam dostać 3 chyba +, ale pani nie wpisywała z tego sprawdzianu ocen ufff.... no i jeszcze dostałam 6 z informatyki, ale nie będę sie chwalic xD
    a dzionek miałaś fajny ;p też lubię wspominać :*

    ReplyDelete
  32. Mieszkam w tamtych okolicach :) Dokładniej w Bielawie, koło Pieszyc... :)

    ReplyDelete
  33. Jej Jessika ja nie pamiętam połowy tych miejsc . Mi najbardziej utkwiło w pamięci yy. Wrocław i Góra Sowia no i Pieszyce . Rzeczywiście było nawet fajnie . A wiesz że Oliwia ma jeszcze filmik z kolonii ; D > Dziś go puszczała Sarze x d .. < Fajnie się wspomina takie rzeczy . Razem kiedyś musiałybyśmy coś powspominać hehe xd . Ej a pamiętasz jak szliśmy na pieszo do Bielawy ? . A nie wspomniałaś o Dzierżoniowie x d . Tam też było fajnie . Ale tak ogólnie to kolonie raczej udane co nie ? ; D x dd .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo udane. ; **

      Wycieczka do bielawy = Twój pierwszy płacz i jęki < 33
      Nie wspomniałam bo zupełnie zapomniałam. Widzisz jakie dobre są pocztówki? Od razu się wspomina! ; P

      Jejj! Uwielbiam te kolonie < 3

      Delete
  34. Oj i zapomniałam jeszcze o tych notesach . Hyhy x d. Nie wiem gdzie jest mój gdzieś go położyłam ; < Ale na pewno się znajdzie x d .Hehe x d . A pamiętam tą fontannę zrobiłaś mi przy niej zdjęcie x d . I od razu poleciałyśmy do empik ' u x d . Hyhy ; D .. Oh te notesy x d . Śliczny jest twój x d .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eehhh. nasz notesy .. Oryginal ! ;D
      Byłyśmy tak zafascynowane znaczkiem, że trzeba było je kupić! ; P

      Twoje też są śliczne ; *

      Delete
  35. Piątek 13 był jak dla mnie normalny ;p Fajnie go spędziłam, poszłam z koleżanką na herbatkę do Grycana, haha xd Notesy ładne, ja muszę kupić sobie buty z Conversa ;p

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*