12.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Podrapana ; P + akwarium ^^

Thursday, January 12, 2012

Hej. Dzisiaj miałam na 8. Obudziłam się strasznie, strasznie nieprzytomna. Było to po mnie widać. Na pierwszej i drugiej lekcji oczy mi sie tak przymykały, że myślałam, że usnę natychmiast ^^
Jednak potem jakoś mi przeszło. Z resztą cały dzień jakoś spać mi się chce trochę. Dzisiaj byliśmy zwolnieni z ostatniego w-f'u i nawet dobrze. Ogólnie to na fizyce zaczęłam się z Adą drapać. Ukułam Adę a ona sie na mnie rzuciła  Hmmm... tzn Ada mnie zaczęła drapać i wbijała mi paznokcie do krwi. Skończyło się na tym, że jestem cała podrapana. ... Brakuje mi kawałków skóry..., szczypało bardzo, bardzo mocno. Gdy chciałam iść na matmie do łazienki, by ręce wziąć pod wodę, pani wysłała mnie do pielęgniarki. Przemyła i wszystkie zadrapania. ` Szczypało -,- A na te najgorsze obrażenia nakleiła plaster, żebym nie drażniła tego jak będę pisać. Czyli ... jestem cała podrapana a na prawej dłoni mam takie zadrapania w kształcie uśmieszka! Wyszło tobie to Ada! Poszłyśmy po lekcjach z Adą do sali biologicznej i wyczyściłyśmy akwarium oraz oczyściłyśmy kamyczki. Z resztą było bardzo fajnie. ^^ W akwarium była jedna rybka, na dodatek bardzo głodna ale pokarmu nie było. - Tak, tak. Widać, ze bardzo pani o nią dbała. ; P  W zapleczu zainteresował mnie yyy... robotek ? ` Haha, nie chyba . To panda : P  z kartonów, więc jej kształt był "robotowaty" ; ]
Udało mi się zrobić jakieś zdjęcia. Oczywiście nie za dobrej jakości.
Musiałam zadowolić się jakością mojego telefonu ... - Avilki . Haha.. ; P


Yyyy... te nogi pandy ... jak narty ^^ Haha ;  P
Nie moge z tej pandy xd.
A pod koniec naszej pracy ... jak na korytarzu zobaczyłyśmy dwie dziewczyny to rzuciłam wiadro i poszłam dalej ; D Hahaha. I zaczęłam krzyczeć. " No Ada weź wiadro! " hehe xd.
W łazience tez spłukałyśmy kamienie i zapchałyśmy kibel , haha ; D  Zlewy także troche zapchane .
Klasa oblana ... bo ada ta z wiadra wlewała ładnie wodę do akwarium ^^ Nie nudziło nam się tam ; P
Było b. fajnie. Następnym razem moze tez pójdziemy. Zobaczymy co nam się przytrafi ^^ Haha. ; D
Dziwię się, że to akwarium wytrwało do końca naszej pracy.

` Pani powiedziała, ze mamy się upomnieć o ocenki. Uhhh... mam nadzieję, że 6! ; ]

Po szkole poszłam do Ady. Zjadłyśmy pysznego placuszka z bananem ^^ Po jakimś czasie poszłam do domu. I z siostrą poszłyśmy do baru... na hamburgera. ... Wczoraj byłam na kebabie ... trochę niezdrowe żarcie ... tak samo na kolacje frytki ; ** Mmmm.. < 33
Później poszłam do mamy do pracy. Siedziałam tak trochę ... a później poszłam kupić też mamie hamburgera. Potem chwilę posiedziałam i zadzwoniła Ada. Chciała do mnie przyjść więc wyszłam od mamy i szłam "niby" w jej stronę. Okazało się, że tak jakoś się omijałyśmy. Po jakimś czasie Ada przyszła do mnie w drzwiach już mówiła " Szukałam cię wszędzie" . Hehe ^^ Niestety ... tak kto jest jak się telefonu nie nosi.  ; P  Włączyłam sobie laptopa, poczytałam blogi, po komentowałam i wzięłam się za notkę. Oczywiście wiele osób ... - obserwatorów, nadaje do mnie cały czas na gadu ; D
Dzisiaj miałam z Adą jechać na basen, ale nie wypaliło coś. -,-  No szkoda. Dobra, kończę notke.
` Nudna, wiem. Bo mało zdjęć i ogólnie tak jakoś. ^^  Czekam na mamę a potem na kolację chętnie zjem frytki ^^ ; ]

Papa.

Godzina 18:50 ♥

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. fajny dzień i współczuję zadrapań ;p;d

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawy dzień,Ci powiem ;D
    Wy to macie odpały ; DD

    ReplyDelete
  3. Hyhy x d . Jessika pamiętasz jak ty mnie kiedyś podrapałaś ? Hehe x d ;D A teraz Ada ciebie . Ogl. to fajny dzień ; * .

    ReplyDelete
  4. Ale fajna ta kartonowa panda ! ;) Ja też bym sobie chętnie zjadła frytki ;p Obserwuję i zapraszam do siebie.^^

    ReplyDelete
  5. ' To ty zaczęłaś ! ;]. Ojj.. ty
    kaleko ! .Najlepiej niech się cały świat dowie, że jesteś podrapana . A najwięcej winy to ty masz ;p ! haha . ;D . Przez ciebie bym u wychowawcy się znalazła, bo tak się darłam z bólu . ^^

    ReplyDelete
  6. Bardzo przygodowy dzień miałyśmy niee ..? haha ;D

    ReplyDelete
  7. Jakie wariatki ;D ale takie dni lubię najbardziej ;p hahah ^^ zadrapania i do pielęgniarki xD nie moge, po co się drapałyście? xD

    Uwielbiam was ;*

    ReplyDelete
  8. ciekawy dzień . zapraszam do mnie jutro nowa notka .. tak jak bym zaczynała od nowa : xoxo-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. współczuję zadrapań :(
    mój dzisiejszy dzień też był świetny, a może nawet zaje.....

    ReplyDelete
  10. Ehehheh;) Ja tam lubie jak dużo piszesz , więc pliska ! pisz tak dużo xd Bo nie ma fajniejszego pamiętnika oprócz twojego ;] Liczę na rewanżyk i zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  11. Uu współczuję zadrapań bo wiem jak to boli. Codziennie gdzieś się przetnę albo wbiję sobie coś. Najgorzej jak oczyszczasz ranę, tak strasznie piecze :/
    Uff .. dobra koniec nieprzyjemnych tematów! mniam.. narobiłaś mi smaka na frytki z ketchupem ♥ Pychotka.
    Pozdrawiam.


    bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ciekawy bardzo dzień. Fajne zdjęcie ;d I przepraszam , że ostatnio przestałam komentować.Obiecuję , że juz się poprawię :)

    ReplyDelete
  13. mi dzisiaj z moją kol. też odbijało xD i to tak samo jak Wam xD tylko u nas wszyscy byli cali ;D
    a dzień miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  14. Dziękuję wszystkim ^^

    Już nie piecze. xd. tylko największa rana jak np. myję i wycieram ręce ;D
    Hehe . ^^

    Smaka wam narobiłam xd.

    Właśnie zjadłam ^^ ; * hehe xd.

    ReplyDelete
  15. Och wspłczuje zadrapań, ja predwczoraj na polskim bawiłam się cyrklem i wpiłam tą igłe w żyły, strasznie bolało, i śmiszna ta panda :**

    ReplyDelete
  16. Hahaha . Noo fajny dzień . ;) Nie ma jak to odpał . ;D

    ReplyDelete
  17. Aż ciekawie się czyta o tym twoim dniu ;P Każdemu zdarzają się takie odpały . . . :D

    Zapraszam do mnie :)

    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. A nie pisałam, że najlepsza na senność jest drzemka na lekcji? ;D Ale ciśnienie jest jakieś takie dziadowe też... Szkoda, że was zwolnili, bo może jakbyś na tym wfie poćwiczyła, to może byś się trochę rozbudziła. Ooo! No to nieźle mocne musi mieć te paznokcie. Też bym tak chciała, a nie tak, że łamią mi się przy byle czym. Ta panda przypomina mi trochę tego malutkiego robota z "Gwiezdnych wojen". Nie pamiętam, jak on się nazywał... wyleciało mi to kompletnie z głowy. A wiesz, że kebab jest całkiem zdrowy? Bo to zazwyczaj mięso z kurczaka (ewentualnie baranina), które jest bardzo chudym mięsem. I do tego jak to się tak grzeje, to ten wszystkiego tłuszcz z tego spływa. Najbardziej niezdrowe jest w tym gruba bułka i ten biały sos (bo jest na bazie majonezu), więc jak będziesz brała na cienkim bez tego sosu, to masz całkiem zdrowe żarełko :)

    ReplyDelete
  19. No kurde też właśnie teraz mam na frytki ochotę xD A misiu przesłodki ;*

    ReplyDelete
  20. jusia21. - hehe. Już nie szczypie zbytnio ^^ Uuu... no to ty miałaś też ból ; D

    Klikk - często zdarzają nam się takie odpały ... ale po co o nich mówić xd.


    Marta - no, no ^^ Hehe. Interesujące ale przyznam, że to mięso na prawdę jak się je to nie ma tłuszczu w sobie. A sos uwielbiam i bym z niego nie zrezygnowałam ^^ Haha. Po prostu to wszystko ... pasuje do siebie idealnie ; ]

    Koralajn - haha. To idź sobie nawet sama zrób. ; D Frytki są łatwe do zrobienia xd. ; ]

    ReplyDelete
  21. I tak ostry jest najlepszy ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A lubisz ten z chili? ;>

      Delete
    2. Hehe. Nad tym to już bardziej musiałabym się zastanowić . Haha ; D

      Delete
    3. Raczej mocno pikantne ;D
      A ja lubię jak coś to lekko pikantne ;pp

      Delete
    4. Bardzo mocno pikantne. Ostatnio kupiłam sobie takie papryczki i mi skórę wypaliło. Piekło jak diabli. Hm... chyba wezmę i skrobnę jakiegoś posta.

      Delete
    5. Haha. Wierzę ci ^^
      Ja raz przez koleżankę umaczałam palca w przyprawie chili ... no i auuuć xd.

      Delete
    6. No auć. A ja ją kroiłam i sobie jakoś tak łapami po twarzy smyrałam i mi się to rozniosło. Myślałam, że umrę.

      Delete
    7. Haha. To nie za ciekawie miałaś. Współczuję -,-

      ; )

      Delete
    8. Ale sposób na to jest dobry - posmarować wódką i przechodzi :) Ale na serio, żeby nie było, że jakiś alkoholizm, czy coś. W ogóle mi wódka nie smakuje. Wolę wino. Albo ewentualnie piwo.

      Delete
    9. Haha, ciekawy pomysł. Ja to bym nie skorzystała ^^

      Hehe. Wierzę, że pijaczką nie jesteś . ;D

      Delete
    10. Chłopak mi to wynalazł w necie, jak się zwijałam z bólu. Ale lubię sobie czasem chlupnąć ^^

      Delete
  22. Uuuu..to drapanie nie było chyba za miłe ;p Super ten pando-robot ;D

    ReplyDelete
  23. ` Uwaga. Zaszyły zmiany. Teraz komentarze są osadzone pod postem. To dlatego, że jest mi wygodniej. Mogę bezpośrednio odpowiadać wam na komentarze. ; )

    Ogłoszę zmiany w notce ; )

    ReplyDelete
  24. Świetny blog.

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajne zdjęcie z pandą i dzień.

    ReplyDelete
  26. Również dostępne są komentarze anonimowe. Ale trzeba zachować umiar. Nie będę publikowała głupich komentarzy ^^

    ReplyDelete
  27. Robot jest świetny, a zadrapanie ... auć ;)

    ReplyDelete
  28. Chodzi mi o szablon...
    Skąd go masz i wogóle..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu . Pozmieniałam xd. haha . Nie chce żeby cąły net miał taki wygląd. Przyznam, ze już się na roiło. ; p

      Delete
  29. sliczna robo-panda! i szablon na blogu!

    http://pati-chica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Cześć,fajna panda czy co to tam jest (robot ? )
    chciała bym cię serdecznie zaprosić na nowo otwartego bloga
    o moim psie : http://colusiowe-serce.blogspot.com/
    Liczę na to,ze będziesz komentować tego bloga ;)
    i dodasz się do obserwatorów
    ale stój nie zapominaj o tym blogu bluertopping.blogspot.com
    Pozdro Nicole

    ReplyDelete
  31. Super blog . Już go obserwuję i liczę na rewanżyk ;d

    ReplyDelete
  32. W między czasie zapraszam do siebie na nowy post :)

    ReplyDelete
  33. hahaha zawsze miewam zadrapania ;p Zawsze cośsobie przez przypadek zrobię xd A ten robotek fajny ;p

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*