11.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - bandany! ^^

Wednesday, January 11, 2012

Witajcie. Dzisiaj miałam na 8. Nudy w szkole. Bardzo dłużyły się lekcje. Jak przyszłam to zadzwoniłam do mamy, żeby opowiedzieć o wymianie ze szkoły. Oczywiście nie sądzę, że się dostanę. Duuużo trzeba się starać. Akcja będzie trwała 3 lata.. trzeba robić wszystko z głową. ^^  Czkała na mnie w domu też paczka z bandankami. W końcu! ; **  Granatowa, czerwona, czarna. Bardzo mi się podobają.

Jakaś tam fot.^^


Potem zjadłam obiad, przyszła po mnie Ada i poszłyśmy na miasto. Na mieście nic ciekawego. Kupiłyśmy prezent dla pani. Ten sam co wtedy na wigilie klasową. Gdyby Marcin wtedy tego nie zbił nie musiałybyśmy za tym wazonem latać. -,- 
Potem przyszła Ada do mnie. Posiedziałyśmy na necie i ogólnie czas jakoś minął. A jutro chyba wybieramy się w końcu po długim czasie na basen. ; ))

Papa ; P

Godzina 20:22 ♥

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. Super bandanki <3 Fajne kolory.

    ReplyDelete
  2. Jejuuu... ja już nie pamiętam czasów, kiedy wstawałam na ósmą. Ta godzina to dla mnie dosłownie środek nocy. Na nudnych lekcjach zawsze można się zdrzemnąć. Tylko trzeba uważać, żeby sobie nie zachrapać, bo wtedy może być ciężko, ale tak ogólnie, to polecam. Nie bardzo się orientuję, o co z tymi wymianami chodzi, bo za moich czasów takich cudów nie było. Bynajmniej w mojej szkole. Bandanki bardzo fajne. I widzę, że ponownie moda na nie wraca :) Kiedyś z czymś takim latałam, jak byłam dzieckiem. I z legginsami na tyłku. No to fajnie, żeście razem ten czas spędziły. Ach... basen jest cudowny. Zazdroszczę tego wypadu. Tak w ogóle, to Cię dodam do siebie w linki – bez względu na to, czy Ci się to podoba, czy nie. Będzie mi wygodniej Cię odwiedzać. No i przy okazji zapraszam do siebie, rzecz jasna ;)

    ReplyDelete
  3. Tez musze sobie ogarnac takie bandamki bo mi sie bardzo podobaja

    ReplyDelete
  4. Bandanki♥ Cudowna rzecz ;)
    Zapraszam do mnie Jessika ;)

    ReplyDelete
  5. O jeeju, też bym chciała jechać na wymianę <33

    ReplyDelete
  6. Czerwona i czarna są świetne! Ja basen mam w każdy wtorek, w ramach lekcji w szkole :) Ale są też oceny, więc nie jest tak fajnie ...

    ReplyDelete
  7. Poetycko? A gdzie tam ;D Daleko mi do poezji ;D

    ReplyDelete
  8. Ja codziennie niestety mam na ósmą. Jeszcze jutro egzaminy szóstoklasisty - próbne. Masakra, ale ponoć bardzo łatwe. Co do bandanek - uwielbiam je. Sama mam czerwoną, zieloną, żółtą, granatową, białą :) Też zastanawiam się nad kupnem czarnej * standardowej * bo do wszystkie pasuje.

    ReplyDelete
  9. bardzo fajny optymistyczny blog :)
    na pewno będę tu często zaglądać ;d

    zapraszam do mnie
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. lubię bandany ;) fajne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  11. Chciałabym taką czarną! ;D jest świetna:) W szkole zazwyczaj lekcje się dłużą, a zwłaszcza jak nic ciekawego się nie dzieje ;P

    ReplyDelete
  12. Katarzyna - no właśnie, właśnie. ; )

    ReplyDelete
  13. Dziękuję! :) Haha, taki czas właśnie. A najwięcej słyszy się o poprawianiu ocen przed konferencją :D

    ReplyDelete
  14. lubie bandany, chociaż jak narazie sobie żadnej nie kupiłam ;)

    ReplyDelete
  15. Nie.Wiem.jak.ty.to.robisz
    Że.piszesz.tak.codziennie.;)
    Ale.w.sumie.masz.tylko,.jednego.bloga
    No.jestem.ciekawa.jak.wyglądasz.w.tych.bandanach..
    Ja.nigdy.się.nie,.odważyłam
    wyjść.(mam.jedną)

    weloveefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bandanki są urocze.

    ReplyDelete
  17. Ja bym chciała tam pojechać na taką wymianę ;)

    Bandamki śliczne ile za nie dałaś ?
    możesz podać link do :
    -aukcja (allegro itp.)
    -do sklepu

    Licze na rewanz

    ReplyDelete
  18. kto wymyślił ranne wstawanie?
    To powinno być nielegalne ;p
    xoxo!

    ReplyDelete
  19. Yee!! Teraz mamy nawet takie same kolory bandanek! :D

    ReplyDelete
  20. musze sobie kupic czarna bandame ^^


    http://pati-chica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Hej mogłabyś mi napisać z skąd masz ten szablon??
    Proszę napisz u mnie na blogu albo na emaila!!
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  22. Ładne. Ja mam taką tylko, że flaga Wielkiej Brytanii :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://todayweareinanotherworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. pozytywnie zakręcona - hehe. Ogólnie to mam więcej blogów ;D

    sonia - oczywiście napiszę u cb na blogu ^^

    xoxoxo syrena - taak ^^ Bezsensu xd.

    locanina- napiszę. ^^

    Simona - ^^ Taką ma Ada ; D

    ReplyDelete
  24. Fajne te bandanki, czerwona najbardziej mi się podoba.;)
    Zaobserwowałam.;D

    ReplyDelete
  25. Fajna jest czerwona.;]
    Zaobserwowałam.;D

    ReplyDelete
  26. Super blog,obserwuje :3

    ReplyDelete
  27. a ja dzisiaj dostałam bandanki, też czarną i czerwoną :P

    ReplyDelete
  28. Ja uwielbiam bandanki! Mam trzy :) Zapraszam do siebie na nową notkę: ))

    www.live-your-life-like-that.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zrewanżowałam się; )

    Dzięki wszystkim ^^

    ReplyDelete
  30. Wszystkie są super ! Ale najbardziej podoba mi się moja (granatowa) i czerwona ! ^ ^ Czarna nie za bardzo . Taka zwyczajna ;P !

    ReplyDelete
  31. Ile takie bandanki kosztują? ;D Zajebiste są ;P

    ReplyDelete
  32. ale te bandanki ślicznie na głowie wyglądają <3
    a dzionek miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  33. Oo ;p Ładne bandany ;0 Ja mam chabrową i żółtą- jestem z nich bardzo zadowolona :) Codziennie mam na 8.00 jedynie w poniedziałki jakiś przełom na 11.45 xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*