10.01.2012 ♥ Dzień Jessiki - Spadł śnieg! + rysunki ; )

Tuesday, January 10, 2012

Hej. Dzisiaj miałam na godz 8 do szkoły. W szkole było nudno. ^^  Dzisiaj spadł śnieg, niesamowite. Dość długo się trzymał a obecnie jest go malusieńki, gdzieniegdzie na trawie i na dachach. Do domu przyszłam z Adą, posiedziałyśmy na necie, zjadłyśmy tort a potem Ada poszła do domu. Później zachciało mi się rysować. Z nudów zapewne. Ale jestem bardzo zadowolona. ^^  Wam nie muszą się podobać ale ja jestem dumna  ; P
Rysunki :
Na obrazku jestem ja ... ze zdjęcia tego.   kliiik
Dorobiłam grzywkę. Ponieważ przedtem jej nie miałam.

Na żywo znacznie ładniejsze ... tak mi się wydaje ; )
Narysowałam także rysunek mojego aparatu. Bardzo mi się podoba ^^
Na zdjęciu nijako. Chyba lepiej zrobić w dzień zdjęcie.

I jak wam się podoba? ^^
Później poszłam w gościnę ^^  
Zdjęcia :


Przyznam, że pierwszy raz grałam z kontrolerem ruchu. Jest to bardzo fajne ; ))
A na zdjęciu z długimi włosami to moja siostra ^^  Zgodziła się na takie zdjęcie ; ]]

A teraz się nudzę... Piszę z nowo poznaną koleżanką z neta. Jest wiele starsza ode mnie. Bardzo miła i super się z nią pisze ; ]

Ja kończę. Papa kochani. ♥

Godzina 22:26 ♥

You Might Also Like

30 KOMENTARZE

  1. No nie! Kolejna osoba, która chwali się tym, że spadł śnieg. U mnie nadal jest bezśniegowo. Jedyne co pada, to deszcz. Hm... aż mi się zachciało czegoś słodkiego :) A to nie wrzucasz tych rysunków do tej swojej zakładki z rysunkami? O. Fajnie jest zobaczyć oryginał ;) Ale trochę kiepsko ten odnośnik dałaś, bo musiałam trochę poprzewijać. Chyba, że coś spartoliłam. O wiele lepiej to wygląda w takiej większej wersji :) Ale powinnaś trochę przygęścić te włosy, bo widać poszczególne kreski (a w szczególności te łączenia grzywki). Sobie pooglądaj tutaj, jak się włosy rysuje: http://krok-po-kroku-elfik777.blog.onet.pl/Jak-rysowac-wlosy,2,ID369984819,n – w ogóle takie poradniki są fajne i jak chcesz się bardziej w tym kierunku rozwijać, to warto czasem z tego skorzystać. A na żywo takie rysunki zawsze lepiej wyglądają. Zresztą już Ci o tym nawet pisałam. Widzę, że masz yorka. Jak się wabi? Yorki są strasznie słodkie. I wredne ;] Ach... chciałabym kiedyś tak spróbować się pobawić z kontrolerem, ale niestety sobie jeszcze trochę poczekam :) Miło mi :) A tak swoją drogą... nie przyjemniej Ci się czyta takie komentarze? ;)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję bardzo za ten długi szczery komentarz. Wiem, ze jeszcze do super rysunku mi wiele brakuje, ale mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej ; ))

    Pozdrawiam, Dzięki !♥
    Super się czyta takie komentarze.

    ReplyDelete
  3. Jeszcze raz: proszę bardzo :) Z czasem na pewno. W końcu "trening czyni mistrzem". A nie mówiłam? ;D

    ReplyDelete
  4. Hehe. Chciałabym więcej widzieć takie długie ciekawe komentarze. ; )

    Postaram się coś jeszcze narysować ; P
    Na pewno potrenuję.

    ReplyDelete
  5. kontorler jest extra :D
    świetne rysunki:)!

    ReplyDelete
  6. trenuj rysowanie trenuj :) ja to rysuje caly czas w szkole ;D hah uwazam ze moje rysunki sa do dupy ale moje kolezanki lubia ogladac te cosie ;p

    ReplyDelete
  7. I jak? Nadal jestem dziwna? Pfff ;P To owocnego trenowania życzę ;)

    ReplyDelete
  8. No, no.. dawno mnie tu nie było..
    Nowy wygląd bloga?- super ;]

    Rysuneczki też świetne.. szkoda, że ja swoje zostawiłam w rodzinnym domu za szafą hehe też bym je umieściła na blogu ;]

    ReplyDelete
  9. U mnie wczoraj też był śnieg , ale już nie ma . ;(
    .Mmm .. śliczne rysunki . Bardzo podobne do zdjęcia ;*
    Masz być z czego dumna , bo naprawdę są ładne . <3
    Kontroler jest fajny ;D
    Fajnie wyglądasz z grzywką.

    ReplyDelete
  10. Rysunki całkiem fajne :) hmm pograłabym sobie tak :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  11. dzięki wam wszystkim ^^

    Marta - ty jesteś świetna ; )

    ReplyDelete
  12. Aa ale ci fajnie zazdroszczę ci u mie spadł w niedzielę a poniedziałek już go nie było, a wieź że podobno ma strasznie dużo spać w kwietniu 0.o ja nie che tak, ja che wiosnę i fajny dzień (:

    ReplyDelete
  13. A i jescze po prostu śliczne rysunki ja jak bym chiała tak uśiąć i narysować to co che to by mi się nie udało ; (

    ReplyDelete
  14. ładnie rysujesz :)
    zazdroszczę śniegu :)

    ReplyDelete
  15. Wiem ^^ Skromności we mnie nigdy chyba nie ma ^^

    ReplyDelete
  16. Och! Jak ja bym chciała tak rysować! :)Cóż... to coś co ma ten kontroler ruchu też bym chciała ;p

    ReplyDelete
  17. łał. Masz talent jeśli to Twoje rysunki, to szacunek. Są wspaniałe! :))

    ReplyDelete
  18. zazdroszczę Ci tego śniegu :( mam nadzieję że u mnie chociaż w ferie trochę tego spadnie. Rysunki są naprawdę dobre :) chyba masz taki sam aparat jak ja :D Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  19. piękne te rysunki, naprawdę masz talent. Ja tak nie potrafię ;D

    ReplyDelete
  20. Masz talent, piękne rysunki! ;)
    ----------------------------
    harriet-wardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczne rysunki ;]
    Masz talent. ;)
    U mnie niestety nie ma śniegu ;(
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. Dziękuję wam ^^

    ` Moje rysunki. Napisałam " by Jesska < 3. "


    Jeszcze raz wielkie dzięki ; *

    ReplyDelete
  23. Śliczne.oBrazki.Naprawdę.
    Ja.w.ogóle.nie.mam.talentu
    do.rysowania..
    No.ale.bywa
    U.Mnie.na.razie.nie.ma.śniegu
    Ale.troche.było.go.niedawno.


    weloveefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Piękne rysujesz ^^ zazdrość wyczuwam xD
    Fajny dzień ;*

    ReplyDelete
  25. obrazki prześliczne :*
    a dzionek miałaś fajny ;p

    ReplyDelete
  26. jak Ty idealnie rysujesz :)!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*